[100-2.5TDI AAT] Zapowietrzony układ wtryskowy
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
[100-2.5TDI AAT] Zapowietrzony układ wtryskowy
Koledzy szybkie pytanie. W 2.5 tdi koledze skończyło się paliwo, dolał 10l ropy, filtr paliwa napełniony, czy teraz musowo odkręcić nakrętki wtryskiwaczy? Jeśli tak jak mocno trzeba je odkręcić i w którym momencie zakręcić?
- marcin21grand
- Adept
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-11-03, 18:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wieden
Gdy moje 2.5 aat się zapowietrzal kolega krecil rozrusznikiem a ja poluzowałem śrubę na pompie
To z Małym czarnym wezykiem który idzie od wtrysków tz przelew.
Gdy zapalał poczekałem jeszcze chwile i dokrecalem.
Za pierwszym razem nie odpala to jak przestajesz kreci to śrubę z powrotem zakreć znowu kręcisz znowu odkręcasz
To z Małym czarnym wezykiem który idzie od wtrysków tz przelew.
Gdy zapalał poczekałem jeszcze chwile i dokrecalem.
Za pierwszym razem nie odpala to jak przestajesz kreci to śrubę z powrotem zakreć znowu kręcisz znowu odkręcasz
Ostatnio zmieniony 2012-12-16, 17:13 przez marcin21grand, łącznie zmieniany 2 razy.
- plazma24
- Mechanik
- Posty: 101
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włocławek
Nic nie trzeba robić, zalać paliwo do zbiornika i tyle. Jak zalany filtr to już wogole gitara. Kręcić rozrusznikiem i tyle w temacie. Po chwili kręcenia zapali nic więcej nie ma sensu robić. Miałem taką sytuacje kilka razy i nigdy nie odpowietrzałem. Swoją drogą lepiej do tego nie dopuszczać szkoda pompy wtryskowej, są smarowane poprzez ON. Później ludzie się dziwią skąd w nastawniku opiłki