[100-2.5TDI AAT] Przymulony na niskich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

To jest wymysł ekologi, w niczym innym nie pomaga. Pierwsze TDI R5 oznaczenie 1T nie miały tego wynalazku.
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

Dzisiaj była jazda testowa już po założeniu rurki i powiem, że jest dużo lepiej, przede wszystkim bez problemowo wchodzi na obroty bez żadnego przymulania itd. Jednym słowem rakieta :ok:
Przykładając rękę do końcówki wydechu dmucha jak trza w przeciwieństwie do tego co było wcześniej - lekki wiaterek. Audi po przegonieniu nie puści teraz nawet bączka i to mnie cieszy, jedyne co mnie denerwuje to brzęczenie przy ruszaniu - gdzieś coś musi stykać ze sobą ale to idzie ogarnąć :-)
Dzięki wszystkim za pomoc :mrgreen:
Temat uważam za zamknięty :ok:
PS. wystarczyło wymienić gumę wieszaka wydechu i już nie brzęczy :P
Ostatnio zmieniony 2012-12-31, 13:59 przez gavotte, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”