[A6-2.5TDI AEL] Odcinanie na 5 i 6 biegu
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
kk84, Zawór upustowy turbosprężarki to jest właśnie WG Tak dla jasności, wygląda na to, że albo się przycina albo zapieczony w pozycji zamknięty i nie upuszcza spalin, przez co przeładowuje aż po wejścia w tryb awaryjny. Przy okazji wyczyści się kolektor ssący, bo jest sporo syfu w nim. EGR zaślepiony, był już jak ojciec kupił, u siebie za to sam zaślepiałem i czyściłem kolektor Analogicznie trza będzie u ojca zrobić, to może za robotę mi rzuci na jedną albo dwie nowe końcówki wtrysków
kk84 napisał/a:
no chyba, że Ty z "zielonych"
No wiesz co ?
afro89, A widzisz o tym to nie wiedziałem Ale mówiono mi żebym na WG nasadził wężyk i gębą zaciągnął czy tam się coś rusza Jutro sprawdzę.
kk84 napisał/a:
no chyba, że Ty z "zielonych"
No wiesz co ?
afro89, A widzisz o tym to nie wiedziałem Ale mówiono mi żebym na WG nasadził wężyk i gębą zaciągnął czy tam się coś rusza Jutro sprawdzę.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Albo membrana wew jest dziurawa czy sprężyna pęknięta.GTR34 pisze:wygląda na to, że albo się przycina albo zapieczony w pozycji zamknięty i nie upuszcza spalin, przez co przeładowuje
Ciekawe ile to http://archi.inosak.org/imgdb/item2790183021_1.html jest warte po takiej regeneracji
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
GTR34, po pierwsze . Kto zrobił moda na niesprawnym aucie ??
i będzie dobrze jak się czegoś dopatrzymy po modyfikacji
i będzie dobrze jak się czegoś dopatrzymy po modyfikacji
Ostatnio zmieniony 2012-11-17, 16:20 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
- elmi_k
- Mechanik
- Posty: 109
- Rejestracja: 2012-03-18, 21:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
Hmmm.... to ile czasu była taka sytuacja? Bo nic nie pisałeś, że były wykonywane jakieś remonty z tym związane.GTR34 pisze:Wszystko sprawdzone i już po problemie, dmuchawa przeładowywała bo wężyk idący do WG był zamieniony z wężykiem od IC Zamieniłem wężyki tak jak ma być i nic już nie odcina.
Ostatnio zmieniony 2012-11-17, 20:34 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedany
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Lechu, zacznij od tego kto tu stroił te auto, w ogóle kto stroi pod konkretne auto w naszym kraju? 80% chiptuningu dobywa się na zasadzie montażu gotowych kości, nieraz bez poparcia hamownią albo na zasadzie kup nowe czy używane kości i sobie wlutuj/wstaw i tak było w tym przypadku, kolega kupił/dostał kości od drugiego kolegi Michaelo i wsio.
Dobrze że doszedłeś co jest nie tak, swoją drogą, połączenia przewodów to drugie co po szczelności powinieneś sprawdzić, nawet o to nie pytałem
Dobrze że doszedłeś co jest nie tak, swoją drogą, połączenia przewodów to drugie co po szczelności powinieneś sprawdzić, nawet o to nie pytałem
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
J.A.G, no widzisz, sprawdzałem wcześniej wężyki a raczej czy nie są przetarte itp. A to, że były zamienione musiałem pominąć i nawet nie przyszło mi to do głowy
elmi_k, Nie nie było zamulane, tylko jak wracaliśmy po kupnie do domu to szła 205km/h.. Z dnia na dzień robiło się coraz gorzej i ostatecznie odcinało już przy 140km/h a wiadomo czemu ? Wiadomo, bo wężyki zamiast:
N75--->WG
Separator oleju--->IC
Szły tak:
N75----->
Separator---->WG
A jak wiadomo wężykiem od separatora oleju do IC lubi popuszczać olej, nie mogę zrozumieć dlaczego ale tak jest. I moim i u ojca, przez co w IC jest nieco oleju. I ten wężyk jak był nasadzony na zawór WG to popuszczało tam olejem, przez co rurka która idzie od części gorącej turbo do WG była zawalona właśnie olejem i auto na początku szło, potem coraz gorzej i coraz gorzej dlatego, że coraz więcej oleju się zbierało w tej rurce. Mam nadzieje, że jest ktoś kto zrozumiał moje wypociny
elmi_k, Nie nie było zamulane, tylko jak wracaliśmy po kupnie do domu to szła 205km/h.. Z dnia na dzień robiło się coraz gorzej i ostatecznie odcinało już przy 140km/h a wiadomo czemu ? Wiadomo, bo wężyki zamiast:
N75--->WG
Separator oleju--->IC
Szły tak:
N75----->
Separator---->WG
A jak wiadomo wężykiem od separatora oleju do IC lubi popuszczać olej, nie mogę zrozumieć dlaczego ale tak jest. I moim i u ojca, przez co w IC jest nieco oleju. I ten wężyk jak był nasadzony na zawór WG to popuszczało tam olejem, przez co rurka która idzie od części gorącej turbo do WG była zawalona właśnie olejem i auto na początku szło, potem coraz gorzej i coraz gorzej dlatego, że coraz więcej oleju się zbierało w tej rurce. Mam nadzieje, że jest ktoś kto zrozumiał moje wypociny