[100-2.5TDI AAT] Sprzęgło wiskotyczne chodzi na sztywno

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

various, być może masz racje, zrobię filmik, zobaczycie co i jak i wtedy się zobaczy. Szlag mnie trafia, mechanik sam zadzwonił i powiedział, że visko do wymiany więc się zgodziłem a co do czego pieniądze poszły się ....... W sumie uwierzyłem mu, że tak ma chodzić bo poza tym huczeniem nic złego się nie dzieje no i jeszcze rozmawiałem ze znajomym który ma busa i mówi, że praktycznie w każdym MB sprinter z silnikiem diesla visko chodzi w ten sposób.
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

gavotte pisze:praktycznie w każdym MB sprinter z silnikiem diesla visko chodzi w ten sposób
Głownie w tych z silnikami CDI ale dopiero wtedy jest "V8" jak się motor nagrzeje. Wisko schłodzi płyn i już nie robi "V8"

Kolega J.A.G. wspomniał, że może paść łożysko podstawy, napinacz itd a to nie są tanie części. Łożysko podstawy to tylko w serwisie kupisz, także zrób z tym porządek coby sobie bałaganu nie narobić...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Za tydzień to może być po ptokach... jednak olej ten filmik i udaj się do innego speca, daj te kilka PLN żeby osądził czy jest coś nie tak jeśli mój sposób ci nic nie rozjaśnił. Do tego czasu, profilaktycznie nie wchodź na wyższe obr.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
gavotte
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 383
Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hrubieszów

Post autor: gavotte »

J.A.G, Teraz audi stoi sobie w garażu bo regeneruje zaciski, i jest inny problem.. na tym visku przejechałem już ponad 2tys km i jakoś nic się nie stało. W poniedziałek będzie u mnie mechanik to zobaczy i wtedy dam znać co i jak w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 2012-10-30, 11:39 przez gavotte, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
vag_only
Mechanik
Mechanik
Posty: 209
Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wlkp

Post autor: vag_only »

i mi padło wisko :-/ tez mam V8 jakiej firmy polecacie ? czy do tego muszę rozrząd rozbierać? pompa wody od tego może dostać?
Audi C4 5 cylinder 2.5 TDI

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=56
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

pompa wody nie ma nic do wiska.. moze pasc napinacz paska..
rozrzadu rozbierac nie trzeba bo to nie ten sam pasek.. ale chlodnice raczej bedzie trzeba zrzucic..
BEHR to firma ktora moge polecic :P
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Bo BEHR/Hella to takie wisko było w ori :-P Kosztuje chyba ok 240zł. Zderzak i chłodnice pasowałoby zrzucić. Bez tego kroku nie wiem czy się da wymienić wisko :-?
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

był kiedyś jakiś tutek o grzebaniu przy wisko bez ściagania przodu w AAT/AEL ale dotyczył chyba czegoś innego niż wymiany sprzęgła.. ale warto poszukać, pewny nie jestem..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

Idzie to wymienić ściągając pas przedni i odchylając chłodnice.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”