witam.po niedlugim czasie od kupna zmienilem rozrzad i kilka filtrow,
termostat tez i jak sie motor zagrzeje to raz na 10-15 sekund pojawia sie taki zanik zaplonu.
pompa cieknie nieduzo(jesli to wazne)
zalaczam link do filmu oraz logi statyczne(dynamiczne nie mam jak narazie je zrobic)
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83068.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83069.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83070.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83071.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83072.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83073.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83074.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83075.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83076.html
[A6-2.5TDI AEL] Prosba o analize logow-przerywa na jalowym
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
[A6-2.5TDI AEL] Prosba o analize logow-przerywa na jalowym
Ostatnio zmieniony 2012-04-30, 20:51 przez dariodario, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Żary
Ta dawka mocno skacze na biegu jałowym... Być może nastawnik nadaje się do czyszczenia. Szarpie podczas przyspieszania?
Ostatnio zmieniony 2012-05-01, 11:23 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
podczas rozpedzania nie szarpie.
dodajac lekko gazu jak rosna obroty to tak od 1500 do 2000 czuc jakby jeden gar nie dzialal potem ustaje(to na postoju)
w jezdzie to ogulnie ok ale jak dojdzie do 140 kmh to zaczyna drzec cale auto.
lozyska chyba ok bo sprawdzalem na podniesionym aucie,
bycmoze dwumas sie juz konczy.
pompa cieknie to bylby drugi motyw aby nastawnik wyczyscic bo cieknie tylko z uszczelki pod nim.
mysle ze se sam poradze z tym.
narzedzia mam i cierpliwosc tez.
samochod kupilem od rolnika co jezdzil na zielonej ropie i dzieki temu moze troche kopcic.
a i jeszcze jedno-w bloku 013 sa tylko 4 gary-czy tak ma byc?
piaty to chyba 015 ale jestem ciekaw czy to ok-te korekcje to ok czy duzo odbiega od normy?
dodajac lekko gazu jak rosna obroty to tak od 1500 do 2000 czuc jakby jeden gar nie dzialal potem ustaje(to na postoju)
w jezdzie to ogulnie ok ale jak dojdzie do 140 kmh to zaczyna drzec cale auto.
lozyska chyba ok bo sprawdzalem na podniesionym aucie,
bycmoze dwumas sie juz konczy.
pompa cieknie to bylby drugi motyw aby nastawnik wyczyscic bo cieknie tylko z uszczelki pod nim.
mysle ze se sam poradze z tym.
narzedzia mam i cierpliwosc tez.
samochod kupilem od rolnika co jezdzil na zielonej ropie i dzieki temu moze troche kopcic.
a i jeszcze jedno-w bloku 013 sa tylko 4 gary-czy tak ma byc?
piaty to chyba 015 ale jestem ciekaw czy to ok-te korekcje to ok czy duzo odbiega od normy?
-
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Żary
To dobrze, że sam będziesz z tym działał, zaoszczędzisz parę zł... Na necie są instrukcje jak wyczyścić nastawnik...
Daj znać po czyszczeniu czy pomogło...
Co do grupy 013 to powinny być 4 kolumny.
W grupie 015 druga kolumna - rzeczywista wielkość dawki (mg/cykl), trzecia to zużycie paliwa (l/h) a czwarta - teoretyczna wartość dawki (na podstawie położenia pedału przyspieszenia w mg/cykl)
Daj znać po czyszczeniu czy pomogło...
Co do grupy 013 to powinny być 4 kolumny.
W grupie 015 druga kolumna - rzeczywista wielkość dawki (mg/cykl), trzecia to zużycie paliwa (l/h) a czwarta - teoretyczna wartość dawki (na podstawie położenia pedału przyspieszenia w mg/cykl)
Ostatnio zmieniony 2012-05-01, 11:56 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
-
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Żary
Na pewno jak tam chłop jeździł na jakimś mazucie to w tym nastawniku może być sporo syfu...
Jeśli chodzi o te korekcje to ja nie bardzo sie orientuje... Wiem, że chyba powinny być wszystkie w miarę równe, jeśli się mylę to proszę poprawić
Jeśli chodzi o te korekcje to ja nie bardzo sie orientuje... Wiem, że chyba powinny być wszystkie w miarę równe, jeśli się mylę to proszę poprawić
Ostatnio zmieniony 2012-05-01, 13:56 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
mati_A6 pisze:Wiem, że chyba powinny być wszystkie w miarę równe, jeśli się mylę to proszę poprawić
Nie mylisz się kolego Powinny być w miarę równe i najlepiej jak najbliżej zera, korekcja na minusie to cylinder wykazujący większą mocą zasilany jest mniejszą ilością paliwa a korekcja na plusie to cyilinder wykazujący słabszą mocą zasilany jest większą ilością paliwa.Jak na moje oko dariodario, to czwarty cylinder u ciebie to trochę nie bardzo, no ale niech się jeszcze inni wypowiedzą.