[A6-2.5TDI AEL] Prosba o analize logow-przerywa na jalowym

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

[A6-2.5TDI AEL] Prosba o analize logow-przerywa na jalowym

Post autor: dariodario »

witam.po niedlugim czasie od kupna zmienilem rozrzad i kilka filtrow,
termostat tez i jak sie motor zagrzeje to raz na 10-15 sekund pojawia sie taki zanik zaplonu.
pompa cieknie nieduzo(jesli to wazne)
zalaczam link do filmu oraz logi statyczne(dynamiczne nie mam jak narazie je zrobic)



http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83068.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83069.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83070.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83071.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83072.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83073.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83074.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83075.html
http://vaglog.rtnet.pl/darekdario_83076.html
Ostatnio zmieniony 2012-04-30, 20:51 przez dariodario, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rikimaru
Mechanik
Mechanik
Posty: 220
Rejestracja: 2011-03-12, 10:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg

Post autor: Rikimaru »

Z tego co ja widzę to masz za duża dawkę paliwa. U Ciebie jest 1,9 a powinna być 4,2.

Im mniejsza wartość na vagu tym większa dawka paliwa.

Co do pozostałych rzeczy niech się wypowiedzą fachowcy :-P
Los się musi odmienić
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

Ta dawka mocno skacze na biegu jałowym... Być może nastawnik nadaje się do czyszczenia. Szarpie podczas przyspieszania?
Ostatnio zmieniony 2012-05-01, 11:23 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

podczas rozpedzania nie szarpie.
dodajac lekko gazu jak rosna obroty to tak od 1500 do 2000 czuc jakby jeden gar nie dzialal potem ustaje(to na postoju)
w jezdzie to ogulnie ok ale jak dojdzie do 140 kmh to zaczyna drzec cale auto.
lozyska chyba ok bo sprawdzalem na podniesionym aucie,
bycmoze dwumas sie juz konczy.
pompa cieknie to bylby drugi motyw aby nastawnik wyczyscic bo cieknie tylko z uszczelki pod nim.
mysle ze se sam poradze z tym.
narzedzia mam i cierpliwosc tez.
samochod kupilem od rolnika co jezdzil na zielonej ropie i dzieki temu moze troche kopcic.
a i jeszcze jedno-w bloku 013 sa tylko 4 gary-czy tak ma byc?
piaty to chyba 015 ale jestem ciekaw czy to ok-te korekcje to ok czy duzo odbiega od normy?
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

To dobrze, że sam będziesz z tym działał, zaoszczędzisz parę zł... Na necie są instrukcje jak wyczyścić nastawnik...

Daj znać po czyszczeniu czy pomogło...

Co do grupy 013 to powinny być 4 kolumny.

W grupie 015 druga kolumna - rzeczywista wielkość dawki (mg/cykl), trzecia to zużycie paliwa (l/h) a czwarta - teoretyczna wartość dawki (na podstawie położenia pedału przyspieszenia w mg/cykl)
Ostatnio zmieniony 2012-05-01, 11:56 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

sam bede to robil.
lubie grzebac w moim aucie.
po drugie tu w italii za czyszczenie nastawnika pompiarz krzyczy 250 euro.
wracajac do korekcjii to sa ok czy daleko odbiegaja?
w moim drugim aucie (a4 ajm)sa bliskie zera(wiem ze pd to inna bajka)
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

Na pewno jak tam chłop jeździł na jakimś mazucie to w tym nastawniku może być sporo syfu... :roll:

Jeśli chodzi o te korekcje to ja nie bardzo sie orientuje... Wiem, że chyba powinny być wszystkie w miarę równe, jeśli się mylę to proszę poprawić ;-)
Ostatnio zmieniony 2012-05-01, 13:56 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

mati_A6 pisze:Wiem, że chyba powinny być wszystkie w miarę równe, jeśli się mylę to proszę poprawić ;-)


Nie mylisz się kolego ;-) Powinny być w miarę równe i najlepiej jak najbliżej zera, korekcja na minusie to cylinder wykazujący większą mocą zasilany jest mniejszą ilością paliwa a korekcja na plusie to cyilinder wykazujący słabszą mocą zasilany jest większą ilością paliwa.Jak na moje oko dariodario, to czwarty cylinder u ciebie to trochę nie bardzo, no ale niech się jeszcze inni wypowiedzą.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”