Ustawienie dawki przy 0.230 AEL

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
joniu11
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-05-30, 20:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piotrków

Ustawienie dawki przy 0.230 AEL

Post autor: joniu11 »

Witam
Koledzy jaką ustawić dawkę paliwa na końcówkach 0.230 w porównaniu do serii.
Również pytanie o kąt wtrysku bo obecnie mam 58-59 i na zimnym chwile kręci za czym odpali czy ustawić kąt w przedziale 65-70. Tylko czy zbytnio to nie wpłynie na dynamikę silnika.

Z góry dzięki i pozdrawiam Robert.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

joniu11, zastosuj
_tagi
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
d4wid95
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2015-08-11, 12:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: d4wid95 »

Witaj. Jeśli chodzi o ustawienie odpowiedniej dawki pod 0.230 to niestety nie pomogę, ale kąt wtrysku możesz śmiało ustawić i na około 80. Tak, by w 3 okienku grupy 004 wartość BTDC oscylowała w granicach 4. Dynamiki nie stracisz a odpalać powinien na przysłowiowego strzała. Pozdroo :zdrowko:.
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Kris Kubeczko wstawił do swojego volviaka 230 i chyba 5 tłokorozdzielacz który wymienił był w miare. Choć dalej to nie chodzi tak jak ma być - tj średnio bedzie odpalać. kąt nie ustawiaj wiecej niż 75 (silnik musi być rozgrzany fest do 90;c
Moim skromnym zdaniem optymalna była by pompa od t4 151km.
AEL INSIDE
joniu11
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-05-30, 20:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piotrków

Post autor: joniu11 »

Witam Panowie
Mam ponowny problem w swoim aelu od ostatniego czasu falują mi obroty na gorącym silniku, ostatnio sprawdzałem vagiem i bardzo skacze mi dawka od 0.9 do 1.6mg . 3 miesiące temu miałem też już dużą dawkę bo 2.2mg . Moje pytanie jest takie czy mogło się coś przestawić w nastawniku i zwiększyło dawkę przez co teraz tak skaczę.
Jutro spróbuje trochę ruszyć nastawnik i zobaczyć.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
P.S Kąt mam 66,końcówki 0.230 jak już ustawić dawkę to optymalnie ilę?
Ostatnio zmieniony 2019-12-13, 19:28 przez joniu11, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”