Strona 2 z 2

: 2017-06-13, 12:47
autor: krystu_88
gustav pisze:Być może że masz bardzo duże przecieki wewnątrz pompy wtryskowej. Z reguły regulacja dawki nastawnikiem to tak około 10-20 min.

Wiesz tak ogólnie gdzie jest map sensor ?
Domyślam się, że ten czujnik musi być gdzieś przy filtrze powietrza?
Pompę pewnie i tak muszę wyjąć z auta i dać do sprawdzenia i uszczelnienia.

: 2017-06-14, 14:17
autor: Czaku
O ile dobrze pamiętam - oryginalnie map sensor masz umiejscowiony na grodzi silnika, tuz za osłoną rozrządu pompy paliwa.

: 2017-06-14, 23:00
autor: krystu_88
Zlokalizowałem czujnik. Wężyk prowadzący do kolektora jest cały. Sugerujesz aby szukać nowego i go wymienić?

: 2017-06-29, 14:21
autor: skok_123
krystu_88, A silnik nie przerywa ? nie trzęsie ? Bo dość duża korekta na wtrysku.

: 2017-07-20, 23:08
autor: krystu_88
skok_123 pisze:krystu_88, A silnik nie przerywa ? nie trzęsie ? Bo dość duża korekta na wtrysku.
Silnik nie przerywał tylko obroty falowały.
Pompę dałem do sprawdzenia i został wyczyszczony nastawnik, zrobione uszczelnienia i regeneracji (wymiana głowiczki), wtryski lały i mam nowe końcówki. po montażu wszystkiego silnik chodzi równo, lecz jakby trochę głośniej, no i teraz auto kopci mocno na czarno. Kąt wtrysku mam ustawiony na 65, a dawkę 5,2. Gdzie szukać przyczyny tego nadmiernego dymienia?