[2.5 TDI AEL] spadek mocy / odcinka mocy
- pawcio0706
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-06-28, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bartoszyce
[2.5 TDI AEL] spadek mocy / odcinka mocy
Witam
Od kilku dni mam problem z silnikiem w aucie. Zauważyłem spadek mocy oraz podczas przyspieszania na obroty (przy różnych prędkościach obrotowych) jakby odcinało całą moc i auto praktycznie już nie przyspiesza. (czuć mocne spowolnienie)
Dwa miesiące temu była robiona pompa wtryskowa, auto ma zaślepiony egr i nie posiada katalizatora.
Której grupy logi muszę zrobić żeby zlokalizować usterkę?
Od kilku dni mam problem z silnikiem w aucie. Zauważyłem spadek mocy oraz podczas przyspieszania na obroty (przy różnych prędkościach obrotowych) jakby odcinało całą moc i auto praktycznie już nie przyspiesza. (czuć mocne spowolnienie)
Dwa miesiące temu była robiona pompa wtryskowa, auto ma zaślepiony egr i nie posiada katalizatora.
Której grupy logi muszę zrobić żeby zlokalizować usterkę?
- pawcio0706
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-06-28, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bartoszyce
były dwa po skasowaniu powrócił tylko ten był jeszcze 00523
http://vaglog.pl/log-001_oaemr.html po 3000 spada wartość i wtedy przestaje ciągnąć
http://vaglog.pl/log-011_7dfYp1.html
http://vaglog.pl/log-001_oaemr.html po 3000 spada wartość i wtedy przestaje ciągnąć
http://vaglog.pl/log-011_7dfYp1.html
Ostatnio zmieniony 2016-10-23, 12:58 przez pawcio0706, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Masz spieprzony kat wtrysku - logi grupa 000 BS +001 i cisnienie doładowania
ale raczej podejrzewam kąt.
na forumie jest instrukcja jak to samemu naprawić (ustawić kąt)
ale raczej podejrzewam kąt.
na forumie jest instrukcja jak to samemu naprawić (ustawić kąt)
Ostatnio zmieniony 2016-10-23, 17:18 przez Dodek, łącznie zmieniany 2 razy.
AEL INSIDE
- pawcio0706
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-06-28, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bartoszyce
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
chodzi o Basic settings - jest tam taka opcja w vag-comie - trzeba na to kliknąć
tu masz instrukcje co i jak http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1 ... ce64ad9aca
tu masz instrukcje co i jak http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1 ... ce64ad9aca
Ostatnio zmieniony 2016-10-24, 18:43 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
- pawcio0706
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-06-28, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bartoszyce
000 http://vaglog.pl/log-000_bQa1G8Y.html
000 BS http://vaglog.pl/log-000_Om04aE.html
001 statycznie http://vaglog.pl/log-001_N6802.html
sugerując sie wcześniejszymi postami to 2 okienko mieści sie w normie.
Czyli co tu zawiodło?
Dalej pojawia sie ten sam błąd i odcięcie podczas przyspieszania
000 BS http://vaglog.pl/log-000_Om04aE.html
001 statycznie http://vaglog.pl/log-001_N6802.html
sugerując sie wcześniejszymi postami to 2 okienko mieści sie w normie.
Czyli co tu zawiodło?
Dalej pojawia sie ten sam błąd i odcięcie podczas przyspieszania
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
Witam wszystkich
pawcio0706, Jak n75 jest sprawny i wszystkie węże są ok to zerknij jeszcze do metalowej rurki z turbiny (taka cieniutka stalowa rurka przykręcona do turbiny) Lubią się zatykać a potem takie cyrki się dzieją. Dobrze ją wyczyść drucikiem i przedmuchaj kompresorem Bez problemu odkręcisz ją od Turbawki
Jak dla mnie trochę niski masz ten kąt.
pozdrawiam
pawcio0706, Jak n75 jest sprawny i wszystkie węże są ok to zerknij jeszcze do metalowej rurki z turbiny (taka cieniutka stalowa rurka przykręcona do turbiny) Lubią się zatykać a potem takie cyrki się dzieją. Dobrze ją wyczyść drucikiem i przedmuchaj kompresorem Bez problemu odkręcisz ją od Turbawki
Jak dla mnie trochę niski masz ten kąt.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2016-11-15, 15:54 przez mojeaudia6c4, łącznie zmieniany 2 razy.
- pawcio0706
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-06-28, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bartoszyce
Witam bo dłuższej nieobecności.
Auto po odebraniu z regeneracji pompy chodziło elegancko kręciło sie praktycznie do końca obrotomierza jedynie co mi sie nie podobało to ze gdy jest zimny to trochę dłużej musialem kręcic, jak gorący to praktycznie od razu odpala.
Ostatnio zastanawiałem sie czy to nie jest cos związane z pompa ponieważ gdy następuje odcięcie mocy praktycznie nie widzę ciemnej chmurki za sobą.
Która grupa w Vagcom pokazyje dawkę podczas jazdy?
A zaworek n75 to ten który steruje ta gruszką przy turbo?
Auto po odebraniu z regeneracji pompy chodziło elegancko kręciło sie praktycznie do końca obrotomierza jedynie co mi sie nie podobało to ze gdy jest zimny to trochę dłużej musialem kręcic, jak gorący to praktycznie od razu odpala.
Ostatnio zastanawiałem sie czy to nie jest cos związane z pompa ponieważ gdy następuje odcięcie mocy praktycznie nie widzę ciemnej chmurki za sobą.
Która grupa w Vagcom pokazyje dawkę podczas jazdy?
A zaworek n75 to ten który steruje ta gruszką przy turbo?
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
Grupa 001 okienko drugiepawcio0706 pisze: Która grupa w Vagcom pokazyje dawkę podczas jazdy?
A zaworek n75 to ten który steruje ta gruszką przy turbo?
Tak ten zawór steruje podciśnieniem gruszki turbiny
1.Jaki masz kąt wtrysku?
2.Jak kopci po odpaleniu?
3.Jak kręci rozrusznik?
4.Czy grzeją wszystkie świece żarowe?
Ostatnio zmieniony 2016-11-16, 12:58 przez mojeaudia6c4, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawcio0706
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-06-28, 16:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bartoszyce
1) jak dobrze widzę to 65-70
2) taka mieszanka ciemno niebieska, juz dawno widziałem ze z odmy idzie mgiełka na wirnik turbiny
3) wydaje mi sie ze normalnie, nie mam jakiego punktu odniesienia
4) tak wszystkie sprawne
To patrząc na grupę 001 przy 3000 jest spadek dawki z 40mg na 20 a robiąc logi pedał był w podlodze
2) taka mieszanka ciemno niebieska, juz dawno widziałem ze z odmy idzie mgiełka na wirnik turbiny
3) wydaje mi sie ze normalnie, nie mam jakiego punktu odniesienia
4) tak wszystkie sprawne
To patrząc na grupę 001 przy 3000 jest spadek dawki z 40mg na 20 a robiąc logi pedał był w podlodze
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
pawcio0706, Zobacz logi z 010 gr. Może dostaje przeładowanie i pompa odcina mu paliwo.
Dawka spada mu do końca obrotów czy tylko przy 3000?
Dawka spada mu do końca obrotów czy tylko przy 3000?
Ostatnio zmieniony 2016-11-16, 22:18 przez mojeaudia6c4, łącznie zmieniany 1 raz.