[100-2.5TDI AAT] Schemat podłączenia kostek na grodzi 2.5TDI
- DJ_Mouse
- Mechanik
- Posty: 149
- Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
[100-2.5TDI AAT] Schemat podłączenia kostek na grodzi 2.5TDI
Witam Kolegów.
Mam pilną prośbę, czy ktoś mógłby zrobić fotkę i wkleić z opisem do czego idą poszczególne kable z kostek pod pokrywą na podszybiu? (czujnik wody ma 3 pin, trzy identyczne kostki 2 pin - wtrysk sterujący, zawór sterujący kąta wtrysku u dołu pompy i jeszcze jedna) Tyczy się tylko 2.5 TDI AAT
Chyba zlekceważyłem sobie sprawe przy wymianie pompy i mogłem coś źle podłączyć bo są jakieś dziwne błędy, a kostki są identyczne (jak nie w audi) i zachodzi obawa czy czegoś nie pomyliłem czasem.
Sprawa pilna, będe bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam, Mariusz
Mam pilną prośbę, czy ktoś mógłby zrobić fotkę i wkleić z opisem do czego idą poszczególne kable z kostek pod pokrywą na podszybiu? (czujnik wody ma 3 pin, trzy identyczne kostki 2 pin - wtrysk sterujący, zawór sterujący kąta wtrysku u dołu pompy i jeszcze jedna) Tyczy się tylko 2.5 TDI AAT
Chyba zlekceważyłem sobie sprawe przy wymianie pompy i mogłem coś źle podłączyć bo są jakieś dziwne błędy, a kostki są identyczne (jak nie w audi) i zachodzi obawa czy czegoś nie pomyliłem czasem.
Sprawa pilna, będe bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam, Mariusz
Ostatnio zmieniony 2012-03-01, 09:21 przez DJ_Mouse, łącznie zmieniany 2 razy.
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Do pompy masz wtrysk sterujący i zawór kąta wtrysku. Reszta to czujnik wody, mapsensor, n75, czujnik płynu ham. Sprawdzić czy dobrze podłączone możesz przez Output Test w VAGu. W pewnym momencie testuje on zawór kąta wtrysku i słychać jak silnik dzwoni. Myślę że jakbyś je pomylił to samochód miałby ciężko odpalić, nie pokazywałoby kąta wtrysku (czujnik wzniosu iglicy) itd.
- DJ_Mouse
- Mechanik
- Posty: 149
- Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Panowie pomocy, bo sprawa staje się coraz cięższa.
Czy mógłby mi sprawdzić ktoś u siebie, do czego macie podpięte poszczególne wtyczki na obrazku 1 2 i 3
Od góry to widze, tylko do czego odchodzą kable od dołu, który jest to wtrysku sterującego, który do zaworu kąta wtrysku i do czego ten trzeci, który już zapomniałem po co jest. Wszystkie mają 2 piny.
Ostatnio zmieniony 2012-02-29, 19:24 przez DJ_Mouse, łącznie zmieniany 1 raz.
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-02-12, 12:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wejherowo
brazowy wtrysk sterujacy nr3
nr.1kont wyprzedzenia
no chyba ze masz zamienione lub u mnie jest zamienione gorne wtyczki
nr.1kont wyprzedzenia
no chyba ze masz zamienione lub u mnie jest zamienione gorne wtyczki
Ostatnio zmieniony 2012-02-29, 22:13 przez maciej15, łącznie zmieniany 1 raz.
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
Do pompy masz następujące wyprowadzenia:
- okrągła wtyczka z pinami, gruby przewód - bez tego raczej nie odpalisz
- kabel do zaworu odcinającego, zakończony oczkiem i przykręcany na ten zawór - bez tego też nie odpalisz
- kabel z wtyczką do zaworu odpowiedzialnego za przestawianie kąta wtrysku
Kabel do wtrysku sterującego na 99% nie był odpinany przy demontażu pompy, bo po co ?
Jeśli auto chodzi w miarę normalnie, odpala normalnie, nie rzęzi i nie dzwoni nienaturalnie to wszystko masz podłączone dobrze i nie ma co drążyć dalej tematu. Jakbyś zamienił Wtrysk sterujący z zaworem kąta wtrysku silnik niemiłosiernie by Ci dzwonił i nie wiadomo czy sygnał do zaworka kąta wtrysku nie uszkodziłby wtrysku sterującego.
- okrągła wtyczka z pinami, gruby przewód - bez tego raczej nie odpalisz
- kabel do zaworu odcinającego, zakończony oczkiem i przykręcany na ten zawór - bez tego też nie odpalisz
- kabel z wtyczką do zaworu odpowiedzialnego za przestawianie kąta wtrysku
Kabel do wtrysku sterującego na 99% nie był odpinany przy demontażu pompy, bo po co ?
Jeśli auto chodzi w miarę normalnie, odpala normalnie, nie rzęzi i nie dzwoni nienaturalnie to wszystko masz podłączone dobrze i nie ma co drążyć dalej tematu. Jakbyś zamienił Wtrysk sterujący z zaworem kąta wtrysku silnik niemiłosiernie by Ci dzwonił i nie wiadomo czy sygnał do zaworka kąta wtrysku nie uszkodziłby wtrysku sterującego.
- DJ_Mouse
- Mechanik
- Posty: 149
- Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
various, Głupie laickie pytanie, ale zbagatelizowałem sobie tą sprawe przy demontażu bo nie sprawdziłem czy wszystkie kostki są różne.
Interesowały mnie w zasadzie tylko dwie, od zaworka kąta i wtrysku sterującego, wtrysk odpinałem bo u mnie kabel do niego jest dość krótki i nie chciałem do uszkodzić. Wychodzi więc na to, że nastawnik się skończył...
Interesowały mnie w zasadzie tylko dwie, od zaworka kąta i wtrysku sterującego, wtrysk odpinałem bo u mnie kabel do niego jest dość krótki i nie chciałem do uszkodzić. Wychodzi więc na to, że nastawnik się skończył...
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM