[A6-2.5TDI AEL] Pogrzewany filtr Paliwa 2.5 tdi

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Michaelo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-06-08, 19:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Michaelo »

Podstawową sprawą jest aby w okresie zimowym (szczególnie mrozy) starać się jeździć z pełnym zbiornikiem. Ten kto jeździ z reguły na ~rezerwie powinien mieć problemy nieuniknione..
I V-ce Mister zlotu '12
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

tu sie niezgodze bo jeźdze z reguły na rezerwie i mam od 3 lat filtr nie rusznany i nic a nic sie nie dzieje
Duzą role odgrywa to gdzie sie tankuje i jakiej jakosci paliwo
DJ_Mouse za niedługo obadam jak mój wyglada
CO do wody samej w sobie kiedy znajduje sie ona w benzynie to gorsze cuda sie dzieja - auto kicha strzela , traci moc i to sie dzieje w lecie
Diesel ma filtr z pionowy i jc sie tam wszystko zbiera
AEL INSIDE
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

mam ponad 70 litrów w baku i pełno pafainy wszedzie..
wiec to wina tego "pierniczonego" paliwa a nie ilosci..
Ostatnio zmieniony 2012-02-07, 22:14 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Mechanik
Mechanik
Posty: 149
Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse »

pablo90 pisze:mam ponad 70 litrów w baku i pełno pafainy wszedzie..
wiec to wina tego pieprzonego paliwa a nie ilosci..
Pełno parafiny czyli co masz na myśli? Wytrącona z ropy parafina ma konsystencje roztopionego masła i jest w białym kolorze. To taka maź. Pierwszym symptomem, że ropa jest słabej jakości jest wyraźne jej zmętnienie po spadku temperatury (jakby dodać mleka do wody), dobra zimowa ropa nawet przy mocno minusowych temperaturach jest czysta i klarowna jak woda (ma też lekko niebieskawą poświatę)

Ja filtrowałem ropę ze zbiornika przez sitko lakiernicze 250 mikronów w lejku, po wymieszaniu jej z w.w. dodatkiem i denaturatem wlałem z powrotem do zbiornika. Jednak u mnie paliwo było przejrzyste, a jedynie miałem wode na spodzie.
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

DJ_Mouse pisze:Pełno parafiny czyli co masz na myśli?
Podejrzewam że miał na myśli pełno parafiny...
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

:D pełno parafiny czyli ładne masełko w filtrze paliwa..
tankowane na statoilu.. juz wszyscy nas w... balona robia z paliwem nawet porzadniejsze firmy.

teraz auto stoi w garazu odmarza, mam nadzieje ze jutro albo pojutrze załapie..

w działach technicznych wypada wykropkować nieco więcej niż jedną literę w przypadku staropolszczyzny - Mareek
Ostatnio zmieniony 2012-02-07, 21:00 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Mechanik
Mechanik
Posty: 149
Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse »

J.A.G pisze:
DJ_Mouse pisze:Pełno parafiny czyli co masz na myśli?
Podejrzewam że miał na myśli pełno parafiny...
No sory, ale nie rozumiem tej ironii... Pełno parafiny to możesz zobaczyć w zniczu a nie w zbiorniku... Nie ma u nas 40 stopniowych mrozów, żeby z ropy zrobiła sie śmietana... Zresztą ów "parafinę" wielu myli z kryształkami lodu w ropie..
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

J.A.G, :D
pablo90 pisze:
tankowane na statoilu.. juz wszyscy nas w... balona robia z paliwem nawet porzadniejsze firmy.
Wlascicielem stacji moze byc kombinator, nawet jesli stacja dziala pod szyldem duzej znanej firmy. Ja leje rope z niby orlenu i wiem, ze jest do bani. Nie musi byc wcale wielki mroz zeby zrobila sie metna i gesta.
Co do lania benzyny do ON... dolewalem takie ilosci za jakie wiekszosc z was by mnie tu zbluzgala... Do starych wysluzonych silnikow. Chodzil lepiej? Chodzil. Palil lepiej? Palil. A ze najzdrowsze to dla niego nie bylo to juz kwestia drugorzedna :)
Z A6 jeszcze nigdy problemu na mrozie nie mialem i do jej paliwa nic nie dolewam wiec nie stosujcie tej sugesti do A6.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”