Na wszelki wypadek możesz się zaopatrzyć w zapasowy brok, gdyby coś było nie halo, nabijesz brok z powrotem.
Myślę jednak, że dasz sobie śmiało radę.
Na przymiarkę załóż grzałkę bez oringa, przymierz czy ładnie wsio pasuje, a dopiero na ostateczny montaż załóż oring i dodatkowo zaciągnij dla pewności silikonem
Grzałkę skieruj gniazdem do dołu lekko obróconą do przodu auta, zresztą podczas przymiarki będziesz widział, jak najlepiej pasuje
[ALL Diesel] Grzałka firmy DEFA, montowana w blok silnika!!!
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Dzięki wskazówkom lucas3512, grzałka zamontowana wrzucam pare fotek i parę wskazówek...
-najlepsze dojście po odchyleniu chłodnicy ale osłonę pod silnikiem też trzeba zdjąc(montaż AEL i AAT automat) brok jest pierwszy
-poluzować rurki ta co idzie z góry przy czujnikach temp. aż do filtra (z płynem chłodniczym) oraz separator oleju który idzie aż do kurka zlania oleju
-wbijamy śrubokręt i targamy kapsel ja robiąc dziure użyłem młotka bezwładnościowego
-pamiętajmy o zlaniu płynu z chłodnicy a po wbiciu śrubokrętu że drugie tyle z bloku poleci
-tak jak zasugerował lucas3512, grzałka skierowana gniazdem do dołu i przekręcona lekko w strone przodu silnika a dla tego bo wtyka nie wejdzie równo ,bedzie blokowa łapa poduchy czyli nie dokręcając na max grzałki wpinamy kabel tak żeby nie kolidowało o tą łape
pozdrawiam
-najlepsze dojście po odchyleniu chłodnicy ale osłonę pod silnikiem też trzeba zdjąc(montaż AEL i AAT automat) brok jest pierwszy
-poluzować rurki ta co idzie z góry przy czujnikach temp. aż do filtra (z płynem chłodniczym) oraz separator oleju który idzie aż do kurka zlania oleju
-wbijamy śrubokręt i targamy kapsel ja robiąc dziure użyłem młotka bezwładnościowego
-pamiętajmy o zlaniu płynu z chłodnicy a po wbiciu śrubokrętu że drugie tyle z bloku poleci
-tak jak zasugerował lucas3512, grzałka skierowana gniazdem do dołu i przekręcona lekko w strone przodu silnika a dla tego bo wtyka nie wejdzie równo ,bedzie blokowa łapa poduchy czyli nie dokręcając na max grzałki wpinamy kabel tak żeby nie kolidowało o tą łape
pozdrawiam