[Inne] a4 1.9 tdi 110km siwy dym i telepanie
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
[Inne] a4 1.9 tdi 110km siwy dym i telepanie
Siemka:) kolega ma problem ze swojm 1.9tdiq, zaczela mu wiecej palic, potem postala tydzien odpala i kupa siwego dymu a silnik tlucze jak sieczkarnia. Zgasil za jakis czas odpal i jeszcze gorzej. Z tego co wiem to takie objawy sa od problemow z wtryskiem. Jak do niej podejsc z diagnoza i vagiem bo chlopak juz silnika szukac chce niedawno mial uszczelniana pompe z tym ze nie w boshu.. Podejzewam ze sie rozsypala, bo mowil ze jak podpinal na serwisie pokazalo blad zbyt wysokiego cisnienia na listwie
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Jakie zbyt wysokie ciśnienie na listwie?? Wtryski do sprawdzenia czy jakiś nie leje
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
No to podepnij i zobacz jakie są błędy. Zloguj jeszcze gr 013, będziemy wiedzieć jakie ma korekty na wtryskach, przydało by się także gr 000 i 004, oczywiście na wolnych obrotach to wszystko, i w miarę możliwości na jak najcieplejszym silniku, o ile się nie rozpadnie
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Matrix1540, Ja podejrzewam że na VP ponieważ:
-zaznaczył 1,9 tdi 110 km, a na PD nie było 110
-uszczelniał pompę no to już chyba wszystko wyjaśnia.
A jak by był na PD to i tak nie ma żadnej listwy z ciśnieniem, jedynie co to może zmierzyć miernikiem ciśnienie paliwa na pompie wstępnej, ale to trzeba wiedzieć gdzie.
-zaznaczył 1,9 tdi 110 km, a na PD nie było 110
-uszczelniał pompę no to już chyba wszystko wyjaśnia.
A jak by był na PD to i tak nie ma żadnej listwy z ciśnieniem, jedynie co to może zmierzyć miernikiem ciśnienie paliwa na pompie wstępnej, ale to trzeba wiedzieć gdzie.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Byłem u niego silnik to ATJ Błedy wywaliło dwa braku zapłonu cyl 4 i braku komunikacji CAN z zegarami. Nietety nie udało się jej na mrozie rozgrzać do prawidłowej temp szkoda było silnika męczyć bo dośc zdrowo klepał, logi przy 45-50stopniach, Tak patrząc na wskazania to poleciał 4 wtrysk? zaraz po odpaleniu miał 2.99 i stał ciągła wartościa gdzie inne były niżej i pracowały.
http://vaglog.pl/log_198339.html
http://vaglog.pl/log_198340.html
http://vaglog.pl/log_198338.html
http://vaglog.pl/log_198337.html
http://vaglog.pl/log_198336.html
http://vaglog.pl/log_198335.html
http://vaglog.pl/log_198333.html
http://vaglog.pl/log_198339.html
http://vaglog.pl/log_198340.html
http://vaglog.pl/log_198338.html
http://vaglog.pl/log_198337.html
http://vaglog.pl/log_198336.html
http://vaglog.pl/log_198335.html
http://vaglog.pl/log_198333.html
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Po kodzie silnika wynika że to jest na PD-kach czyli silnik 115 KM. Do sprawdzenia kompresja na wszystkich cylindrach, jak będzie OK to wtrysk do sprawdzenia.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 170
- Rejestracja: 2012-01-02, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Właśnie tak podejrzewałem że pompowtrysk tam siedzi. 2.99 to wtryskiwacz do wyrzucenie/regeneracji. Ja jeszcze stosuje nowy komplet uszczelek i ustawianie jak któryś ma do 1,5 na VCDS-ie. Teraz mam takiego passata 130 KM AVF i po odpaleniu przy wartości 1,4 telepie budą przez ok. 10 s a potem chodzi już normalnie i korekcje też są ok.
A6 C4 1.9 ON:):)
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Matrix1540, korekty wtrysków nie są zależne tylko od wtrysków, ale również od stanu silnika/cylindra. Sprawdź kompresję, nie jest to dużo roboty, a na pewno najmniejszy koszt. Jak kompresja będzie OK no to wtrysk.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
I to mu przekazałem, ma ją targać na warsztat do znajomka i sprawdzić kompreche, a dalej już rwanie dekla i wtrysków Ale brak komprechy raczej jest niemożliwy bo ten silniczek ładnie latał do końca, odstawił na tydz i zwariował, choć mowił że zaczeła sporo chlać Dzięki panowie za pomoc dobrze mądrych posłuchać i sie doszkolić