dax85, Nie krzycz! (Capslook). kolejne takie posty będą wywalane do kosza!
_przywitajsie
[A6-1.9TDI 1Z] Swap na 1Z
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Przy zmianie z 1z na AEL nie ma praktycznie za dużo roboty:) wiązka zostaje ta sama, przerzucasz tylko silnik i masz skrzynie 6 co jest duży plus. Trochę ciężej zmodzic AEL ale to też nie jest duży problem, jak coś będziesz potrzebował zajrzyj do tematu http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2843 jest o takim swapie. Albo wal na privdax85 pisze:WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE, TEMATYKA TEGO POSTU WYDAJE MI SIĘ ODPOWIEDNIA BY OPISAĆ MOJE OSTATNIE ROZTERKI, MAM WIĘC NADZIEJĘ ŻE POMOŻECIE MI NIECO ZA CO JUŻ TERAZ Z GÓRY DZIĘKUJĘ.
PRZYMIERZAŁEM SIĘ OSTATNIO DO PODKRĘCENIA MOJEGO 1Z DO OKOŁO 140KM ORAZ DO WYMIANY SKRZYNI NA DŁUŻSZĄ PO WSZYSTKIM NP. OD PASSATA B5 FL, ALE POJAWIŁA SIĘ OKAZJA NA SWAPA NA 2,5 140KM, ( MÓJ KUMPEL DACHOWAŁ I JEST PO JEGO STRZALE ALE SERCE MIAŁ ZDROWE), PROSZĘ WAS O PORADĘ CZY BĘDĘ MIAŁ SPORO PROBLEMÓW PRZY SWAPIE Z 1Z NA AEL, CO JEST LEPRZE POZOSTANIE PRZY 1Z I ZMODZENIE GO NA OKOŁO 150KM I ZMIANA SKRZYNI NA DŁUGĄ 5 CZY SWAP NA 2,5 W KOMPLECIE ZE SKRZYNIĄ 6 I ZROBIENIE OSTATECZNIE PONAD 200KM ? POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Ostatnio zmieniony 2015-08-12, 14:59 przez audki, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Dax85, zdecydowanie 2.5tdi. Mialem i 1.9 mam 2.5tdi i powiemszczerze ze serwisowanie 2.5 jest troche trudniejsze, ale auto spala takie same ilosci paliwa jak 1.9 tylko jeździ znacznie lepiej.
Przy swapie na 2.5 proponowalbym ori dwumas zastąpic, lekkim zamachem z np NG z b4 i tarcza z 100c4 2.5tdi, spadnie spalanie w miescie, minus rozwiazania tego jest taki ze przy niskich obrotach uklad napedowy bedzie troche rechotal. Ale po za tym jest git, taki mix sprzega wytrzyma ponad 500nm, na w coupe mialem 480Nm i to na ori sprzegle od NG
Przy swapie na 2.5 proponowalbym ori dwumas zastąpic, lekkim zamachem z np NG z b4 i tarcza z 100c4 2.5tdi, spadnie spalanie w miescie, minus rozwiazania tego jest taki ze przy niskich obrotach uklad napedowy bedzie troche rechotal. Ale po za tym jest git, taki mix sprzega wytrzyma ponad 500nm, na w coupe mialem 480Nm i to na ori sprzegle od NG
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-03-29, 12:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: pl
Ktos moze wie czy jest szansa wlozyc 1,9tdi (afn lub avf awx) do budy c4 v6 ?
czy podpasuje mocowanie silnika i skrzyni, jak z poloskami. Interesuje mnie czesc mechaniczna , z elektronika sobie poradze.
czy podpasuje mocowanie silnika i skrzyni, jak z poloskami. Interesuje mnie czesc mechaniczna , z elektronika sobie poradze.
Ostatnio zmieniony 2015-09-02, 08:58 przez max22, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
max22,
będzie pasować.
tylko zmieniasz uchwyty poduszek, poduszki, i łapy silnika, oraz chłodnicę na tą od 1.9TDI lub 2.5TDI albo poprostu podpinasz silnik do chłodnicy od V6
będzie pasować.
tylko zmieniasz uchwyty poduszek, poduszki, i łapy silnika, oraz chłodnicę na tą od 1.9TDI lub 2.5TDI albo poprostu podpinasz silnik do chłodnicy od V6
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,