[S6-4.2 AEC] 4.2 plus jakis kompresor ?? Lub modyfikacja dol
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
[S6-4.2 AEC] 4.2 plus jakis kompresor ?? Lub modyfikacja dol
Witam tak z okazji ze sie nie psuja V8 zastanawiam sie ciagle czy jest sens i dobre strony poprawieniem lekko osiagow kompresorkiem w nieduzym nakladzie pienieznym czy poprostu zabije serce szybciej niz poczuje roznice i jak to modzic w nowszej V8 FSI juz widzialem takiego moda tylko ze to juz inna konstrucja raczej a mi wsumie zalezalo by na lepszym momencie z dolu przedewszystkim
Przyjme kazde uwagi
Przyjme kazde uwagi
Ostatnio zmieniony 2012-04-21, 21:06 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Zapomnij o niedużym nakładzie pieniężnym bo inaczej na pewno zabijesz motor.Kazikboy pisze:poprawieniem lekko osiagow kompresorkiem w nieduzym nakladzie pienieznym
Można wymyślać kwoty ale to nie ma sensu, powiedz ile mógłbyś na to przeznaczyć?
Kompresor to nawet nie 10% sukcesu, dochodzi IC, może jakieś większe wtryski jak te za małe się okażą, podpięcie tego sensownie i konkretne strojenie czyli napisanie programu od nowa.
Chyba że chcesz założyć sam kompresor i koniec to już zupełnie bez sensu.
Jak ci przy 4.2 V8 brak momentu to chyba masz coś skasztanione w aucie
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
dokladnie 2.7BiT mnie dobija bo dzieki turbo ma bardzo nisko ten sam moment co ja wysoko....
Mysle jeszcze nad pojsciem w inna strone siwece by sie przydalo zmienic swoja droga no i gadalem z jedny fanatykiem V8-mek i mowil ze pierwsza posiadal w 1995 roku 4.2 elektronicznie cos modzona i bylo powyzej 300 koni
pytanie takie czy modyfikacje typu dolot wylot ostatecznie obrobka gllowic i walki moga byc polowa kosztow niz profesjonalny komprek przypuszczam tylko jaki bedzie efekt >>??
co do kosztow komresorka mazy misie w 5tys zamknac ale wiem ze pewnie przynajmniej raz tyle trza miec a wiekszosc sam moge zdzialac
Mysle jeszcze nad pojsciem w inna strone siwece by sie przydalo zmienic swoja droga no i gadalem z jedny fanatykiem V8-mek i mowil ze pierwsza posiadal w 1995 roku 4.2 elektronicznie cos modzona i bylo powyzej 300 koni
pytanie takie czy modyfikacje typu dolot wylot ostatecznie obrobka gllowic i walki moga byc polowa kosztow niz profesjonalny komprek przypuszczam tylko jaki bedzie efekt >>??
co do kosztow komresorka mazy misie w 5tys zamknac ale wiem ze pewnie przynajmniej raz tyle trza miec a wiekszosc sam moge zdzialac
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
sie rozdrabniac RS6 v10 nie no raczej wolal bym lekko tego tylko poprawic
a cos dla smiechu
http://www.ebay.pl/itm/Vortex-Electric- ... 1c2580323b
a cos dla smiechu
http://www.ebay.pl/itm/Vortex-Electric- ... 1c2580323b
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Wiadomo najpierw bym zrobił co można przy motorze i go zmierzył czy ma te 290km i 400NM jak ma to wtedy bym myślał nad innym kolektorem dolotowym i układem wydechowym by go odetkać i "jakaś tam" mapa.
Słyszałem że komputer z S6 Plus daje kilka koników ekstra ale nie mogę potwierdzić czy na pewno ale weź taki dostań
A jeśli chodzi o 2.7 BiTurbo to nie ma problemu by objechać 4.2 jeśli jest tylko z jakimś wiruskiem Moment i tak wyższy i niżej położony. Osobiście 4.2 V8 nie jeździłem ale S4 B5 co jakiś czas jeżdżę z programem ABT to idzie to już od 2 tys i ciągnie do samej góry.
A w wolnossącym dużo wydechem można dać jak i dolotem.
Słyszałem że komputer z S6 Plus daje kilka koników ekstra ale nie mogę potwierdzić czy na pewno ale weź taki dostań
A jeśli chodzi o 2.7 BiTurbo to nie ma problemu by objechać 4.2 jeśli jest tylko z jakimś wiruskiem Moment i tak wyższy i niżej położony. Osobiście 4.2 V8 nie jeździłem ale S4 B5 co jakiś czas jeżdżę z programem ABT to idzie to już od 2 tys i ciągnie do samej góry.
A w wolnossącym dużo wydechem można dać jak i dolotem.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
nie no z tymi 360 to moze zbytnia przesada ale tak sie zastanawiam jaki jest sens układu wydechowego a dokładnie czesci za kolektorami wydechowymi dokładnie to niewiem czemu spaliny sa mieszane z jednej na druga strone rozgałezienia czyzby przez jedna sonde ??
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
macie kozackie auta a kombinujecie.
nie daje ci spac s4?
masz.... http://otomoto.pl/audi-s4-437km-rs4-k04 ... 29216.html
auto znam.wiem ze jest zrobione naprawde dobrze..
sprzedajac twoje s6 dokladajac to co wydasz na kompresor czyli te 15 kawalkow,kowal troche zjedzie z ceny i masz s4 z diablem pod maska...
powiem ci ze tak jak to idzie to jeszcze niczym nie jechalem.a jezdzilem juz tym i owym.
nie daje ci spac s4?
masz.... http://otomoto.pl/audi-s4-437km-rs4-k04 ... 29216.html
auto znam.wiem ze jest zrobione naprawde dobrze..
sprzedajac twoje s6 dokladajac to co wydasz na kompresor czyli te 15 kawalkow,kowal troche zjedzie z ceny i masz s4 z diablem pod maska...
powiem ci ze tak jak to idzie to jeszcze niczym nie jechalem.a jezdzilem juz tym i owym.
Ostatnio zmieniony 2012-04-21, 20:43 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
e tak mialem B5 jezdzilem Ori S4 Minka zreszta serwisuje ja silmik jest bajka ;P ale reszta juz nie to pozatym bardziej bym myslal nad C4 z 2.7BiT
ale tu nie o to chodzi ze S4 bardziej przerazilo mnie jak niewiele uciekałem preludzie....
a najwiekszym bulem jest ciezar auta bo reszta to bajka komfor itd jak narazie zbieram info co i chociaz komprek odpada napewno juz...
ale tu nie o to chodzi ze S4 bardziej przerazilo mnie jak niewiele uciekałem preludzie....
a najwiekszym bulem jest ciezar auta bo reszta to bajka komfor itd jak narazie zbieram info co i chociaz komprek odpada napewno juz...
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
no nitro to i swego czasu moj pomysl byl....u mnei odpuscilem z powodu plastikowego kolektora dolotowego.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...