[S6-4.2 AEC] 4.2 plus jakis kompresor ?? Lub modyfikacja dol

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

[S6-4.2 AEC] 4.2 plus jakis kompresor ?? Lub modyfikacja dol

Post autor: Kazikboy »

Witam tak z okazji ze sie nie psuja V8 zastanawiam sie ciagle czy jest sens i dobre strony poprawieniem lekko osiagow kompresorkiem w nieduzym nakladzie pienieznym ;) czy poprostu zabije serce szybciej niz poczuje roznice i jak to modzic w nowszej V8 FSI juz widzialem takiego moda tylko ze to juz inna konstrucja raczej a mi wsumie zalezalo by na lepszym momencie z dolu przedewszystkim ;)
Przyjme kazde uwagi :)
Ostatnio zmieniony 2012-04-21, 21:06 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Na forum 80 był motyw wsadzenia kompresora i jakoś sie tam niby poprawilo... Myśle ze serca nie zabijesz, to mocna konstrukcje. Gorzej myśle było by z wykonaniem
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Kazikboy pisze:poprawieniem lekko osiagow kompresorkiem w nieduzym nakladzie pienieznym ;)
Zapomnij o niedużym nakładzie pieniężnym bo inaczej na pewno zabijesz motor.
Można wymyślać kwoty ale to nie ma sensu, powiedz ile mógłbyś na to przeznaczyć?
Kompresor to nawet nie 10% sukcesu, dochodzi IC, może jakieś większe wtryski jak te za małe się okażą, podpięcie tego sensownie i konkretne strojenie czyli napisanie programu od nowa.
Chyba że chcesz założyć sam kompresor i koniec to już zupełnie bez sensu.

Jak ci przy 4.2 V8 brak momentu to chyba masz coś skasztanione w aucie :-/
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

J.A.G, kazika Audi się ładnie odpycha ale nie może spać pewnie przez jedną S4 b5 2.7 BiTurbo :-P
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

dokladnie 2.7BiT mnie dobija bo dzieki turbo ma bardzo nisko ten sam moment co ja wysoko....
Mysle jeszcze nad pojsciem w inna strone siwece by sie przydalo zmienic swoja droga no i gadalem z jedny fanatykiem V8-mek i mowil ze pierwsza posiadal w 1995 roku 4.2 elektronicznie cos modzona i bylo powyzej 300 koni
pytanie takie czy modyfikacje typu dolot wylot ostatecznie obrobka gllowic i walki moga byc polowa kosztow niz profesjonalny komprek przypuszczam tylko jaki bedzie efekt >>??
co do kosztow komresorka mazy misie w 5tys zamknac ale wiem ze pewnie przynajmniej raz tyle trza miec a wiekszosc sam moge zdzialac ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

koszty około 15 tyś żeby to dobrze zrobić a możesz pomyśleć nad właśnie układem dolotowym wydechowym możesz pozmieniać mapy paliwa bo wiem że w V8 się da tak samo jak 2.2 TURBO ostrzejsze walki ale to już grubsza kasa opcji jest wiele nawet kupić silnik z RS6 4.2 BiTurbo
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

sie rozdrabniac RS6 v10 :evil: nie no raczej wolal bym lekko tego tylko poprawic :)
a cos dla smiechu :D
http://www.ebay.pl/itm/Vortex-Electric- ... 1c2580323b
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Wow, Suchy pakujemy do siebie i bedziemy mieli BiTurbo:)
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

Wiadomo najpierw bym zrobił co można przy motorze i go zmierzył czy ma te 290km i 400NM jak ma to wtedy bym myślał nad innym kolektorem dolotowym i układem wydechowym by go odetkać i "jakaś tam" mapa.
Słyszałem że komputer z S6 Plus daje kilka koników ekstra ale nie mogę potwierdzić czy na pewno ale weź taki dostań :-P
A jeśli chodzi o 2.7 BiTurbo to nie ma problemu by objechać 4.2 jeśli jest tylko z jakimś wiruskiem :mrgreen: Moment i tak wyższy i niżej położony. Osobiście 4.2 V8 nie jeździłem ale S4 B5 co jakiś czas jeżdżę z programem ABT to idzie to już od 2 tys i ciągnie do samej góry.
A w wolnossącym dużo wydechem można dać jak i dolotem. :ok:
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

mozna by tez cos pokminić z 2 kompressorami od merca
kiedys widziałem taki projekt w a8 s8 4,2
ale to było dawno

jak niechcesz sie w to bawic to ostre wałki i obróbka głowicy i nowy program dla kompa i jakies 360 kucy bedzie
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

nie no z tymi 360 to moze zbytnia przesada ale tak sie zastanawiam jaki jest sens układu wydechowego a dokładnie czesci za kolektorami wydechowymi dokładnie to niewiem czemu spaliny sa mieszane z jednej na druga strone rozgałezienia czyzby przez jedna sonde ??
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

macie kozackie auta a kombinujecie.
nie daje ci spac s4?
masz.... http://otomoto.pl/audi-s4-437km-rs4-k04 ... 29216.html
auto znam.wiem ze jest zrobione naprawde dobrze..
sprzedajac twoje s6 dokladajac to co wydasz na kompresor czyli te 15 kawalkow,kowal troche zjedzie z ceny i masz s4 z diablem pod maska...
powiem ci ze tak jak to idzie to jeszcze niczym nie jechalem.a jezdzilem juz tym i owym.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-04-21, 20:43 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

e tak mialem B5 jezdzilem Ori S4 Minka zreszta serwisuje ja silmik jest bajka ;P ale reszta juz nie to pozatym bardziej bym myslal nad C4 z 2.7BiT :P
ale tu nie o to chodzi ze S4 bardziej przerazilo mnie jak niewiele uciekałem preludzie....
a najwiekszym bulem jest ciezar auta bo reszta to bajka komfor itd jak narazie zbieram info co i chociaz komprek odpada napewno juz...
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Kazikboy, to może jakieś nitro byś zapodał jeszcze :D
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

no nitro to i swego czasu moj pomysl byl....u mnei odpuscilem z powodu plastikowego kolektora dolotowego.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”