[S6-4.2 AEC] PROBLEM Z CZUJNIKIEM HALLA

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
kosmaty
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-08-10, 18:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ŁOWICZ

[S6-4.2 AEC] PROBLEM Z CZUJNIKIEM HALLA

Post autor: kosmaty »

WITAM PROSZE O POMOC
ZAUWAZYLEM ZE PO ODPALENIU WYWALA MI CZUJNIK HALLA 00515 ZWARCIE DO PLUSA
PROBLEM JEST TAKI, RANO ODPALAM JEST DOBRZE MA MOC WSZYSTKO JEST OK PO ZGASZENIU ODPALENIU NA CIEPLYM TRACI MOC I DUSI SIE OD DOLU JAD SZYBKO DODASZ GAZU. WYDAJE MI SIE ZE DLUGO KRECI ZEBY ODPALILA
ROZRZAD NIEDAWNO ROBILEM NA BLOKADACH, PALEC W PUNKCIE APARATU, CZUJNIK HALLA SPRAWDZALEM JEST OK, [SWIECE KOPULKI PALCE NOWE] JESTEM NA ETAPIE PODMIANY CZUJNIKOW WALU SA DWA
Fabek
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2015-04-19, 14:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ciechanów

Post autor: Fabek »

Podłączam sie do pytania. Mam u siebie ten sam problem.
kosmaty
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-08-10, 18:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ŁOWICZ

Post autor: kosmaty »

WIDZE ZE NIE JESTEM SAM
POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
ciuma11
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2013-12-10, 18:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: łuków

Post autor: ciuma11 »

Sprawdz czujnik temperatury , jakie bledy na kompie?
kosmaty
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-08-10, 18:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ŁOWICZ

Post autor: kosmaty »

CZUJNIK TEMPERATYRY TEN 2 PINOWY WYMIENIONY POLOZENIA WALU TEZ
BLEDY TO CZUJNIK HALLA ZWARCIE DO PLUSA 00515
JEST JESZCZE JEDEN CZUJNIK TEMPERATURY BO NA SSANIU JEST OK NA CIEPLYM JAKBY JA ZALEWA
PROBLEM JESZCZE Z VAGIEM LACZY MI SIE BLEDY CZYTAM ALE BLOKI DANYCH JUZ NIE
POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

kosmaty, wyłącz capslock. Pisanie na forum dużymi literami oznacza krzyk!
kosmaty
Adept
Adept
Posty: 23
Rejestracja: 2016-08-10, 18:36
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: ŁOWICZ

Post autor: kosmaty »

wszystko sie wyjasnilo. Problem to czujnik halla w aparacie zaplonowym wymienilem i wszystko jest ok. Pozatym zle napisalem bo nie ma dwuch czujnikow obrotu walem tylko jest jeden a drugi od predkosci obrotowej
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Witam i odgrzewam temat!

Skąd wziąłeś czujnik Halla? Kupowałeś gdzieś nowy (jeśli tak to gdzie) czy używka?

Ja miałem problem z halla w 4.2aec:
- zwarcie do plusa

Czujnik wymieniony(elektryk zamówił jakiś zamiennik, ponoć taki jak trzeba, umieścił go na płytce i przylutował kable.
I teraz Vag pokazuje zwarcie do masy :D

Objawy takie jak wcześniej czyli: auto długo kręci zanim odpali, brak mocy, czasami po odpaleniu zgaśnie po 2 sekundach

Kopułki, palce, świece nowe
Ostatnio zmieniony 2018-12-04, 12:04 przez kornikbp, łącznie zmieniany 5 razy.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Odpowiem sobie sam na pytanie:
Czujnik halla (zamiennik) był źle podłączony - elektryk nieprawidłowo zlutował kable, pomylił kolory(sic!) i musiałem poprawić to po nim.
Auto odzyskało moc.
Jednak znów błąd czujnika i znów Zwarcie do plusa :) Trzeba będzie zajrzeć do rozrządu, możliwe że jeden ząbek na pasku i takie cuda się dzieją :shock: :oops: ustawiany byl bez blokad
Ostatnio zmieniony 2018-12-06, 02:00 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”