[S6-4.2 AEC] WYMIANA ROZRZĄDU S6 4.2 AEC
: 2016-12-02, 22:41
Witam, przymierzam się powoli do wymiany rozrządu w esce i mam kilka pytań do starszych doświadczeniem kolegów:)
- jaki rozrząd wybrać (firma)?
- czy konieczne są blokatory czy można ustawić poprawnie rozrząd bez nich?
- czy któryś z kolegów dysponuje materiałami lub rysunkami technicznymi dot.rozrządu?
Przy okazji wymiany rozrządu chciałem przejrzeć alternator ponieważ ładowanie mam ok. 13.9 na moje oko słabo...
- z racji "mocnego" audio chciałem pokusić się o mocniejszy alternator czy ktoś przerabiał ten temat?oczywiście musi pasować P&P bez patentów
Jako że auto całe życie w słonecznych Włoszech powoli słychać sprężarkę klimatyzacji którą przy okazji też bym się zajął...może ma ktoś na zbyciu lub wspomoże cenną poradą.
Z ciekawostek dodam że auto ma 130 tys. oryginalnego przebiegu od nowości, sprowadziłem je osobiście z Włoch od pierwszego właściciela z przebiegiem 120 tys., wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że siedzi tam oryginalny rozrząd...od nowości
Auto było servisowane w audi ale w papierach nic nie doczytałem o rozrządzie...nie kumam włoskiego...na dodatek naklejka na przednim pasie która tyczy się rozrządu jest pusta...
Z ciekawości zwaliłem pokrywę rozrządu i wszystkie rolki, napinacze, pompa wody, pasek jest z logiem audi...ale wszystko wygląda dobrze, jak nowe...
Przy kupnie w ferworze walki zafascynowany autem, zapomniałem Włocha zapytać o rozrząd:)
Ostatnio wymieniałem świece które też były chyba od nowości...lookam na przewody WN...BERU 1995r. zero przebić, myłem komore kilkukrotnie karcherem i nic, pracuje jak "osiemnasta" a lat ma 21:)
Takich aut już dzisiaj nie robią!
Za wszelkie pomocne uwagi, sugestie, podpowiedzi z góry dziękuje.
- jaki rozrząd wybrać (firma)?
- czy konieczne są blokatory czy można ustawić poprawnie rozrząd bez nich?
- czy któryś z kolegów dysponuje materiałami lub rysunkami technicznymi dot.rozrządu?
Przy okazji wymiany rozrządu chciałem przejrzeć alternator ponieważ ładowanie mam ok. 13.9 na moje oko słabo...
- z racji "mocnego" audio chciałem pokusić się o mocniejszy alternator czy ktoś przerabiał ten temat?oczywiście musi pasować P&P bez patentów
Jako że auto całe życie w słonecznych Włoszech powoli słychać sprężarkę klimatyzacji którą przy okazji też bym się zajął...może ma ktoś na zbyciu lub wspomoże cenną poradą.
Z ciekawostek dodam że auto ma 130 tys. oryginalnego przebiegu od nowości, sprowadziłem je osobiście z Włoch od pierwszego właściciela z przebiegiem 120 tys., wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że siedzi tam oryginalny rozrząd...od nowości
Auto było servisowane w audi ale w papierach nic nie doczytałem o rozrządzie...nie kumam włoskiego...na dodatek naklejka na przednim pasie która tyczy się rozrządu jest pusta...
Z ciekawości zwaliłem pokrywę rozrządu i wszystkie rolki, napinacze, pompa wody, pasek jest z logiem audi...ale wszystko wygląda dobrze, jak nowe...
Przy kupnie w ferworze walki zafascynowany autem, zapomniałem Włocha zapytać o rozrząd:)
Ostatnio wymieniałem świece które też były chyba od nowości...lookam na przewody WN...BERU 1995r. zero przebić, myłem komore kilkukrotnie karcherem i nic, pracuje jak "osiemnasta" a lat ma 21:)
Takich aut już dzisiaj nie robią!
Za wszelkie pomocne uwagi, sugestie, podpowiedzi z góry dziękuje.