[A6-2.8 AAH] Dymi na niebiesko po ostrzejszej jeździe
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-02-05, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: puławy okolice
Witam. Jestem swieżo po wymianie uszczelniaczy robiłem sam bez zdejmowania glowic. Da się. W mojej 100 brał dosyć sporo oleju do tego zaczął niemiłosiernie kopcić. Teraz jest rewelacja nic nie kopci i przestał dymić całość około 1 dnia roboty. Tylko jestem mechanikiem więc musiałem na ten czas niestety olać swoich klientów bardzo nieładnie mówiąc. Ale już był wstyd jeździć takim smoluchem więc musiałem. Moja 100 ma 370 tys i ciągle leje do niej 5 w30 motula ,uszczelniacze były twarde jak skorupy od orzechów dodatkowo załatwiłem sprawę cieknących głowic-czyszczenie odm i ezektora lub ezuktora jak kto woli. jeśli potrzebujecie rady służę pomocą.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2015-02-05, 11:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: puławy okolice
Mój miał różnie raz nie kopcił wcale a jak na wakacje do Gdyni jechaliśmy w Warszawie w korku jak zaczął kotłować to mało mnie tam nie zagryźli kierowcy innych aut wstyd jak nic. A jak z warszawy wyjechałem to tak w palnik dostał że nawet dyma nie puścił do samej Gdyni. Ale widocznie Warszawy nie lubi bo tam go kupiłem dokładnie z Pruszkowa. A ostatnio to już cały czas kopcił na zimnym, na ciepłym no i brał olej. Po wymianie nawet po ostrym przegazowaniu nie widać żeby dymił a przed to jak gazowałem to sąsiad patrzył z okna bo myślał, że się auto pali
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
Właśnie mój tak ma. Raz normalnie a innym razem jak za traktorem. Jak ogarnę te uszczelniacze to dam znać czy poprawa nastąpiła. Zastanawiam się tylko czy robić samemu czy dawać do warsztatu. Mam dostęp do kompresora żeby podeprzeć zawory, blokady rozrządu, kluczy tylko nie wiem jakiego rodzaju urządzenia użyć do zaciśnięcia sprężyn zaworowych. Może ktoś mógłby przybliżyć całą operację tak mniej więcej bo nie chcę się z motyką na księżyc porywać.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
przemek198787, jak wymieniałem w benzyniaku uszczelniacze to świece wek, robiony tłok w GMP, a zawory podtrzymywałem przez otwór na świece specjalnie do tego celu spreparowanym drutem. W dieslu jest łatwiej bo tłok w GMP i wszystko w temacie. Nic nie trzeba kombinować.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Ale robiłeś uszczelniacze czy pierścienie?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
Mechanik też musi coś do garnka włożyć
Ostatnio zmieniony 2017-09-25, 17:51 przez przemek198787, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć: