[100-2.8 AAH] Kontrolka oleju zapala sie przy 1500 obr/min
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
swieca91, na przyszlosc dawaj wiecej ognia..my sprawdzamy predkosci maxymalne w jednym temacie to moze zalozymy oddzielny kto ile w pi...de wstawia i do ajkiej temperatury dochodzi?wiecej ognia...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
swieca91, poprostu jezdzac swoim kalmotem prawie 4 lata nie osiagnalem 100 stopni temperatury oleju.a naprawde nie jezdze jak emeryt...ale moja suka na zegarach na rozgrzanym silniku pokazuje 2.3 na wolnych obrotach..ma przejechane 300 tysiecy...wiec chyba palowanie jak to nazwales zaczyna miec jakies konsekwencje...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ja powiem tak, 130*C jak na AAH i zapewne wlany co najwyżej pólsyntetyk albo pseudo syntetyk oznaczony jako HC, to już naprawdę sporo i ponad możliwości takiego oleju.
W 2.2T oraz innych większych doładowanych gdzie zieje ogniem spod maski po przypałowaniu temp może podchodzić do 120-130 ale pod warunkiem że olej to najlepszej klasy API full syntetyk i to np 10W60.
W 2.2T oraz innych większych doładowanych gdzie zieje ogniem spod maski po przypałowaniu temp może podchodzić do 120-130 ale pod warunkiem że olej to najlepszej klasy API full syntetyk i to np 10W60.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
J.A.G, i tu sie z toba zgadzam...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
A teraz rozumiem.. ale to jak nazwałem pałowanie było przeprowadzone tylko do testu.. na codzień tak nie traktuje mojego auta
Wtedy miałem wlany półsyntetyk Castrol Magnatec 10w-40, a teraz mam Valvoline Maxlife 10w-40 i myślę że przejechane spokojnie 400tyś.
No ale w takim razie twierdzicie że mimo wszystko nie powinien się tak grzać?
Wtedy miałem wlany półsyntetyk Castrol Magnatec 10w-40, a teraz mam Valvoline Maxlife 10w-40 i myślę że przejechane spokojnie 400tyś.
No ale w takim razie twierdzicie że mimo wszystko nie powinien się tak grzać?
Ostatnio zmieniony 2011-12-30, 01:32 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie powinno się tak raczej przegrzewać oleju bo grzać to on się pewnie może ponad 150*C gdyby nim tak cisnąć przez kilkaset km, po to jest m.in ten wskaźnik-żebyś nie przeholował.
Inaczej, problemem nie jest to że on się nagrzał do 130* tylko to że do tego doprowadziłeś. KPW?
Jeśli chce się jeździć ciągle takim stylem to można temu zaradzić montując chłodnicę oleju.
Inaczej, problemem nie jest to że on się nagrzał do 130* tylko to że do tego doprowadziłeś. KPW?
Jeśli chce się jeździć ciągle takim stylem to można temu zaradzić montując chłodnicę oleju.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13