[A6-2.6 ABC] Wtryskiwacze LPG a spalanie
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Czestochowa
Załóż matrixy hs, daj im stabilne ciśnienie 1bar i wystroj to na afr lub po korektach na vagu a zobaczysz, że auto Cię zaskoczy w każdym przedziale obrotomierza. I zapomnisz co to pętlenie wtryskiwaczyKey100l pisze:To ja powiem tak. U mnie valtek i powiedzmy mieszane to od 14-16 a trasa 11-12.... Lepsze wtryski trochę Ci dadzą przy spokojnej jeździe U góry to każdy wtryskiwacz po prostu się otwiera i leje Ja moje valteki co 10kkm wyjmuje i reguluje i jest ok ale sam mam plan zmienić to na lepsze Polecam barracudy Robie przy tym i sprawują się ok Reg fast to taki pół środek
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Siemianowice
U mnie jest ABC oska automat.
Miasto14 -15 lpg
Trasa minimum 11.5 lpg
Jazda bardzo spokojna.
KME Silver, czarne Hanki, ISA2 zalaczona caly czas.
Miasto14 -15 lpg
Trasa minimum 11.5 lpg
Jazda bardzo spokojna.
KME Silver, czarne Hanki, ISA2 zalaczona caly czas.
Ostatnio zmieniony 2014-06-01, 10:01 przez bobasspr, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Siemianowice
Tak prawdę powiedziawszy to nie wiem co ona teraz robi. Jedyne co zauważyłem, że coraz więcej "punktów" na mapie obrotów robi się szara (taka której się nie da zmienić) Obecnie dość często przełączała na benzynę ale to z powodu załączonej klimy odkąd ciepło się zrobiło na dworze.
Ostatnio zmieniony 2014-06-01, 23:53 przez bobasspr, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
ISA - jedynie co to jak wystroisz na trasie auto to możesz to włączyć i niech coś tam pokoryguje w zakładce "korekta po obrotach" a później to wyłącz. Ja u siebie z tym jeździłem i ostatnio jaja się zaczęły robić bo:
- auto osłabło na LPG
- jak zwalniałem ale nie zdejmowałem nogi z gazu to auto zaczynało szarpać.
- na wolnych auto chodziło nierówno. Zacząłem wyłączać pojedynczo wtryskiwacze Hana i z 3 pracującymi ok, ale jak wszystkie to czasy wtrysków się rozjeżdżały. Myślałem że wtryski po 12 000 km padły albo kable WN..... Zajrzałem do korekt po obrotach a tam od -40 do +20 (czegoś, nie wiem co to znaczy). Wykasowałem korekty, wyłączyłem ISA2 i auto chodzi cacy.
Już drugi raz miałem takie jaja, więcej tego nie włączę.
- auto osłabło na LPG
- jak zwalniałem ale nie zdejmowałem nogi z gazu to auto zaczynało szarpać.
- na wolnych auto chodziło nierówno. Zacząłem wyłączać pojedynczo wtryskiwacze Hana i z 3 pracującymi ok, ale jak wszystkie to czasy wtrysków się rozjeżdżały. Myślałem że wtryski po 12 000 km padły albo kable WN..... Zajrzałem do korekt po obrotach a tam od -40 do +20 (czegoś, nie wiem co to znaczy). Wykasowałem korekty, wyłączyłem ISA2 i auto chodzi cacy.
Już drugi raz miałem takie jaja, więcej tego nie włączę.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
A może zainwestować ten z możliwością podpięcia pod OBDII? Tata ma w mondeo BRC - tam chyba nawet się nic nie reguluje za wiele, bo pełna automatyka (chyba!), a w każdym razie bardziej samodzielna instalacja. U mnie jak raz gazownik wystroił to kurde 16 L/100 km, a auto muł. Kolega w pracy ma BMW 520 (ten model lata 90) i on ma LPG Tech i też zadowolony - chyba też ma pod OBDII podłączone. Fajna sprawa bo sterownik LPG ma dane od sterownika PB - więc jest na bieżąco. Oczywiście pod warunkiem że masz OBDII ale jak ACK to musi być.
Wszystko zależy kto to zakłada - bo jak założysz Staga to trzeba się nad nim "pochylić" i trochę poświęcić czasu na regulację.
Wszystko zależy kto to zakłada - bo jak założysz Staga to trzeba się nad nim "pochylić" i trochę poświęcić czasu na regulację.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837