[A6-2.6 ABC] Wtryskiwacze LPG a spalanie

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Legi
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-11-26, 09:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: Legi »

Manual. Opona 195/55/15.
mietek69
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Czestochowa

Post autor: mietek69 »

Key100l pisze:To ja powiem tak. U mnie valtek i powiedzmy mieszane to od 14-16 a trasa 11-12.... Lepsze wtryski trochę Ci dadzą przy spokojnej jeździe :ok: U góry to każdy wtryskiwacz po prostu się otwiera i leje :) Ja moje valteki co 10kkm wyjmuje i reguluje i jest ok ale sam mam plan zmienić to na lepsze :P Polecam barracudy :D Robie przy tym i sprawują się ok :) Reg fast to taki pół środek :) :ok:
Załóż matrixy hs, daj im stabilne ciśnienie 1bar i wystroj to na afr lub po korektach na vagu a zobaczysz, że auto Cię zaskoczy w każdym przedziale obrotomierza. I zapomnisz co to pętlenie wtryskiwaczy ;-)
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

matrixy hs Taaa....... ale kasssssssa :P reduktor LR M&C więc tu lipy nie zrobi :) A wtryski jednak wolę barracudy :P :ok:
mietek69
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Czestochowa

Post autor: mietek69 »

Ja jak nie mogę czegoś rozebrać to nawet nie podchodzę :mrgreen:
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Mnie troch odpycha jak widzę listwę :P W kupie siła ale tą kupę trzeba jakoś rozłożyć :P :ok:
bobasspr
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Siemianowice

Post autor: bobasspr »

U mnie jest ABC oska automat.
Miasto14 -15 lpg
Trasa minimum 11.5 lpg
Jazda bardzo spokojna.
KME Silver, czarne Hanki, ISA2 zalaczona caly czas.
Ostatnio zmieniony 2014-06-01, 10:01 przez bobasspr, łącznie zmieniany 1 raz.
TMEA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 75
Rejestracja: 2013-07-14, 13:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Kielc

Post autor: TMEA »

co to znaczy ISA2 ciągle załączona? :oops:
bobasspr
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Siemianowice

Post autor: bobasspr »

I-nteligenty
S-ystem
A-utoadaptacji
Wymysł Staga 300. :)
TMEA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 75
Rejestracja: 2013-07-14, 13:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Kielc

Post autor: TMEA »

to wiem ale o co chodzi że ciagle włączona? ciągle się automatycznie adaptuje? :)
bobasspr
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Siemianowice

Post autor: bobasspr »

Tak prawdę powiedziawszy to nie wiem co ona teraz robi. Jedyne co zauważyłem, że coraz więcej "punktów" na mapie obrotów robi się szara (taka której się nie da zmienić) Obecnie dość często przełączała na benzynę ale to z powodu załączonej klimy odkąd ciepło się zrobiło na dworze.
Ostatnio zmieniony 2014-06-01, 23:53 przez bobasspr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Ise to można wziąść i ......... Gówno które tylko ciągle miesza :-( to taki bezpiecznik jak nie dostroisz map na drodze...
TMEA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 75
Rejestracja: 2013-07-14, 13:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Kielc

Post autor: TMEA »

hmm to jest sens brac ISE2 czy lepiej normalnego STAG300 ?
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

ISA - jedynie co to jak wystroisz na trasie auto to możesz to włączyć i niech coś tam pokoryguje w zakładce "korekta po obrotach" a później to wyłącz. Ja u siebie z tym jeździłem i ostatnio jaja się zaczęły robić bo:
- auto osłabło na LPG
- jak zwalniałem ale nie zdejmowałem nogi z gazu to auto zaczynało szarpać.
- na wolnych auto chodziło nierówno. Zacząłem wyłączać pojedynczo wtryskiwacze Hana i z 3 pracującymi ok, ale jak wszystkie to czasy wtrysków się rozjeżdżały. Myślałem że wtryski po 12 000 km padły albo kable WN..... Zajrzałem do korekt po obrotach a tam od -40 do +20 (czegoś, nie wiem co to znaczy). Wykasowałem korekty, wyłączyłem ISA2 i auto chodzi cacy.

Już drugi raz miałem takie jaja, więcej tego nie włączę.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
TMEA
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 75
Rejestracja: 2013-07-14, 13:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: okolice Kielc

Post autor: TMEA »

czyli nie ma sensu tego kupować do silnika ACK :) wystarczy STAG 300? bo taki mam w ABC :)
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

A może zainwestować ten z możliwością podpięcia pod OBDII? Tata ma w mondeo BRC - tam chyba nawet się nic nie reguluje za wiele, bo pełna automatyka (chyba!), a w każdym razie bardziej samodzielna instalacja. U mnie jak raz gazownik wystroił to kurde 16 L/100 km, a auto muł. Kolega w pracy ma BMW 520 (ten model lata 90) i on ma LPG Tech i też zadowolony - chyba też ma pod OBDII podłączone. Fajna sprawa bo sterownik LPG ma dane od sterownika PB - więc jest na bieżąco. Oczywiście pod warunkiem że masz OBDII ale jak ACK to musi być.

Wszystko zależy kto to zakłada - bo jak założysz Staga to trzeba się nad nim "pochylić" i trochę poświęcić czasu na regulację.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”