[A6-2.6 ABC] Jak zdjąc kolektor ssący?

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

[A6-2.6 ABC] Jak zdjąc kolektor ssący?

Post autor: kasiarka »

Mam pytanko. Jak zdjąć kolektor ssący( nie same żeberka, tylko cały) odkręciłem 6 śrub i nie chce zejść, ponieważ mechanik powiedział mi, że mam pęknięty kolektor. i muszę wyjąć z drugiego silnika i nie wiem jak.


edit by szybki-ens:
kasiarka zakładaj nowy temat z takim pytaniem w odpowiednim dziale. To nie boli. Następnym razem posty w niewłaściwych miejscach będę kasował bez ostrzeżenia.
Ostatnio zmieniony 2011-10-27, 22:14 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
garo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TBB

Post autor: garo »

Jeżeli się nie mylę to jest 10śrub z kolektora ssącego, po 3 normalnie z każdej strony w dole i po dwie na strone odkęcając przez blaszkę do której jest mocowana obudowa plastikowa. W tych blaszkach jedna jest też nisko, a jedna zaraz przy górze. Razem jest chyba 10 śrub. Jutro dokładnie sprawdzę i dam znać :ok:
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

ok już zrobiłem, trzeba było jeszcze odkręcić górny dekiel i tam było parę śrubek.
Moim zdaniem nie trzeba było robić aż nowego tematu :-D
prawdę mówiąc, tylko chciałem się dowiedzieć, czy to może uszczelka tak trzymać, albo jeszcze coś odkręcić, ale ok dzięki :ok:

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”