Witam. Mam mały problem, a mianowicie taki, że jak odpalę auto na benzynie (przy zimnym silniku), to nie schodzi z obrotów( po prostu chodzi jak na ssaniu) i dochodzi do 90stopni (obroty nie schodzą) Węże są naprężone i kipi płyn ze zbiorniczka.
Jak przełączę na gaz, to auto schodzi z obrotów i woda przestaje się gotować przy 90stopniach.
Jeżeli przełączę z gazu na benzynę, to chodzi dobrze auto i schodzi z obrotów silnik i temperatura jest 90 stopni.
Czego może to być wina podejrzewam termostat, ale nie wiem gdzie on jest
Za pomoc dzięki.
[A6-2.6 ABC] Na benzynie woda się gotuje, a na gazie nie.
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
[A6-2.6 ABC] Na benzynie woda się gotuje, a na gazie nie.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
gaz w tym aucie był, jak kupiłem, ale tylko był urwany przewód od gazu, ale go zrobiłem i byłem u mechanika i powiedział, że to może to być wina termostatu. na gazie jedynie trochę "ferfoli" ale z obroty trzyma dobre, ale na tej benzynie nie, Po prostu, jak nie dojedzie do 90stopni na gazie, to na benzynie będzie chodził na ssaniu wtedy są wysokie obroty i gotuje się w zbiorniczku miPiana_sta pisze:Mozna zapytac jakiego rodzaju masz instalacje LPG? Jezeli zalozyles teraz gaz i sa takie objawy moze byc to dolegliwosc zle zainstalowanego LPG w Twoim wozie.
Ostatnio zmieniony 2011-09-12, 16:35 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-10-30, 15:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rybnik
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
auto pojechało do mechanika, ponieważ były już takie obroty, że się wku.. podobno kolektor ssący pękł i to dla tego. Nie rozumiem już nic z tego
A jedynie co sprawdziłem, to na gazie jeden gar nie chodził.
A jedynie co sprawdziłem, to na gazie jeden gar nie chodził.
Ostatnio zmieniony 2011-10-30, 17:09 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
O japieprze.. A ile zabawy z tym było. mechanik nie rozebrał mi tego kolektora i gada że nowy kolektor trzeba, to ja z 2.8 wyciągnąłem i zawiozłem. Za parę dni zajeżdżam i on mi gada, że to nie był kolektor pęknięty, tylko podobno była uszczelka wyfukana w jednym miejscu. Dobrze, że ja ten kolektor miałem, bo jak bym nie miał, to 200zł w tyle
i gazownik wymienił mi tylko moduł od gazu i już wszystko teraz ok, tylko nadal obroty ma za duże i mówi wyczyść silniczek krokowy. A on nie mógł, jak wyjmował kolektor. i kasę zabrał.
Ehh do mechaników nie ma co jeździć... Ale z tymi obrotami i garem jednym na gazie niedziałającym nie wiedziałem, co zrobić.
i gazownik wymienił mi tylko moduł od gazu i już wszystko teraz ok, tylko nadal obroty ma za duże i mówi wyczyść silniczek krokowy. A on nie mógł, jak wyjmował kolektor. i kasę zabrał.
Ehh do mechaników nie ma co jeździć... Ale z tymi obrotami i garem jednym na gazie niedziałającym nie wiedziałem, co zrobić.
Ostatnio zmieniony 2011-11-09, 16:04 przez kasiarka, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka