Witam!
Posiadam dwa bloki do silnika AAH. Jeden z nich chciałem dać do regeneracji i wybór padł oczywiście na mniej wyrobiony. Problem pojawił się gdy oba bloki wyczyściłem i umyłem przed ewentualnym planowaniem i szlifowaniem. Jeden z bloków ma na środku pod aluminiowym dekielkiem w miejscu zaworków dodatkowe otworki (nagwintowane) a drugi blok ma tylko odlew w tym miejscu ale bez otworów. Czy ktoś się orientuje do czego one są i czy mi przypadkiem czegoś nie brakuje. W Etce nic nie znalazłem. Ten blok z otworkami chciałem naprawiać ale teraz mam wątpliwości. Czyżby był to zwykły naciek oleju ???
[A6 2.8 AAH] Różnice pomiędzy blokami silnika AAH
- rtoip_2004
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
- Imię: Piotr
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
[A6 2.8 AAH] Różnice pomiędzy blokami silnika AAH
Ostatnio zmieniony 2012-12-11, 21:55 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Już mówię, ten blok z tymi otworami to powinien wyglądać tak
Dodatkowa magistrala zasilająca natryski na denka tłoków
I natryski na denka
U mnie mam też taki blok w ACK
Brakuję Ci tych rurek od magistrali co idzie na natryski w bloku.
Dodatkowa magistrala zasilająca natryski na denka tłoków
I natryski na denka
U mnie mam też taki blok w ACK
Brakuję Ci tych rurek od magistrali co idzie na natryski w bloku.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
- rtoip_2004
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
- Imię: Piotr
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
Super, dzięki za szybką odpowiedź. Silnik kupiłem prosto z samochodu, ciekawe jak to niby jeździło ???
Ostatnio zmieniony 2012-12-11, 20:49 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
rtoip_2004, jak wyzej anpisane.to jest tylko dodatkowa magistrala.wiec porpostu oliwa sie przelewala i tyle.nie bylo poprostu lepiej mimo ze moglo byc.i tyle.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- rtoip_2004
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
- Imię: Piotr
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
Pytałem, bo nie wiedziałem czy musi to być czy nie. Teraz wszystko jasne. Na wszelki wypadek poszukam tych gratów, niech sobie psika
Ostatnio zmieniony 2012-12-11, 23:29 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
rtoip_2004, spoko.rozumiem.zawsze nigdy dosc smarowania wiec jak bedzie to bedzie bardzo dobrze..moja odpowiedz tyczyla twojego zdziwienia jak to moglo jezdzic..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- rtoip_2004
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
- Imię: Piotr
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
Trochę temat obczaiłem. Są dwa rodzaje silników ACK do 1997 roku był niemalże identyczny (blok) jak AAH i po 1997 z pompą olejową na łańcuch.
No i tutaj jest tak, że jak nie ma magistrali olejowej i natrysków to olej się nie przelewa bo jest zaślepiony dolot (078 115 431 A). Oprócz rurek i natrysków potrzebna jest jeszcze dysza wtrysku oleju (078 115 540 B), która pozwala na przepływ oleju (zasilanie) na tą magistralę.Butterbean pisze:rtoip_2004, jak wyzej anpisane.to jest tylko dodatkowa magistrala.wiec porpostu oliwa sie przelewala i tyle.nie bylo poprostu lepiej mimo ze moglo byc.i tyle.
Ostatnio zmieniony 2013-01-17, 23:24 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 5 razy.