[100-2.6 ABC] problem z odpaleniem
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
[100-2.6 ABC] problem z odpaleniem
Witam wiec tak jakies dwa dni temu zaczalem miec dziwne problemy, najpierw przy 4000 obrotow tak jakby zatrzymuje silnik dusi wali w wydech, puszczam gaz i spada na 1000 i dziala ok do 4000. Wrocilem samochod postal a od rana dziala ok. Dzis ranoraz dzialal raz 4000 i nie chcial zapalic tak tylko poszarpywal. A w tym momencie zero reakcji na rozrusznik kreci kreci i nic.
Sytuacja dzieje sie tak samo na gazie jak i na benzynie,
-pompka ciagnie paliwo
-akumulator naladowany
-z tego co widzialem jak odpialem kable z cewek to tak jakby na nich pradu nie bylo
-vaga nie mam jak podpiac
Panowie pomocy jak sie za to zabrac? co to moze byc?
Sytuacja dzieje sie tak samo na gazie jak i na benzynie,
-pompka ciagnie paliwo
-akumulator naladowany
-z tego co widzialem jak odpialem kable z cewek to tak jakby na nich pradu nie bylo
-vaga nie mam jak podpiac
Panowie pomocy jak sie za to zabrac? co to moze byc?
"F**k new car, I'm driving oldschool"
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Hmm najczęściej to jakiś pseudo ,,elektryk'' zakłada jakieś zabezpieczenia a później cyrki są... Jako elektronik praktykujący obstawiam albo jakieś immo czy coś w tym stylu albo czujnik obrotu wału. Może jakieś przekaźniki od kompa albo cewek. Dużo albo bo nie wiemy czy jest napięcie na cewkach i czy sygnały masy do nich dochodzą...
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
wlasnie wrocilem z garazu i o dziwo zapalil. dochodzil do 3 tysiecy tym razem cos ala odcinka, i jak zgasilem tak juz nie zapalil
[ Dodano: 2012-11-03, 22:20 ]
a w ktorym dokladnie miejscu jest czujnik obrotu walu?
ja taki troche amator w tych sprawach, gdzie i jak szukac? immo bylo zewnetrzne dotykowe ale jest od 2 lat odlaczone
[ Dodano: 2012-11-03, 22:20 ]
a w ktorym dokladnie miejscu jest czujnik obrotu walu?
ja taki troche amator w tych sprawach, gdzie i jak szukac? immo bylo zewnetrzne dotykowe ale jest od 2 lat odlaczone
"F**k new car, I'm driving oldschool"
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Zmierz rezystancję tego G28 i przy okazji G4 powinna wynosić ~900ohm.
Ew Hall może niedomagać.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
ok zmierze ale jutro dzis juz go nie zapale, zmienilem dzis swiece kable na nowe i jak zwykle na zimnym zapalil na dotyk pochodzil pare minut ok pelny zakres obrotow wszystko ok i jak sie zagrzal to zaczyna sie odcinka przy 3 tysiach i potem juz nie zapalil,
ok dzieki za porade jutro to zmierze:)
ok dzieki za porade jutro to zmierze:)
"F**k new car, I'm driving oldschool"
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
czujnik halla zmieniony i nic wciaz to samo , trace powoli pomysly
[ Dodano: 2012-11-10, 15:44 ]
sprawdzilem czujniki i z tego co ja rozumiem sie na mierniku to g28 pokazuje ~585 a g4 wogole nie reaguje na miernik w zaden sposob
[ Dodano: 2012-11-10, 15:53 ]
czy mozna g4 oszukac jakims opornikiem ? zeby sprawdzic czy to w tym problem ?
[ Dodano: 2012-11-10, 15:44 ]
sprawdzilem czujniki i z tego co ja rozumiem sie na mierniku to g28 pokazuje ~585 a g4 wogole nie reaguje na miernik w zaden sposob
[ Dodano: 2012-11-10, 15:53 ]
czy mozna g4 oszukac jakims opornikiem ? zeby sprawdzic czy to w tym problem ?
"F**k new car, I'm driving oldschool"
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
G4 odpowiada za punkt zapłonu więc bez niego lub z uszkodzonym na pewno nie odpalisz. Jest taki sam jak G28, zamienić nie zamienisz, bo bez G28 też nie odpalisz... Szukaj używki jak chcesz przyoszczędzić.
Dlaczego od Halla zacząłeś skoro ci pisaliśmy o tych dwóch nad kołem zamachowym...?
Dlaczego od Halla zacząłeś skoro ci pisaliśmy o tych dwóch nad kołem zamachowym...?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ujek69, czemus nie gadal ze jest taki i taki problem tylko wyslij mi halla.??
mam terz ten drugi czujnik bylo mowic co sie dzieje wyslal bym oba a tak znowu klopot.
mam terz ten drugi czujnik bylo mowic co sie dzieje wyslal bym oba a tak znowu klopot.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ujek69, ja naprawde nei mam glowy do wszystkich pw.i tak wydaje mi sie ze odpisuje szybo i czesto.siedze w domu w necie siedze w robocie w necie nawet w korku stoje i siedze w necie.dlatego wszystkich posze piszcie na forumie wsio.,dzis ci wysle ten czujnik g4.sprawdzisz i bedziemy myslec potem dalej co zrobic.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- kromek
- Adept
- Posty: 22
- Rejestracja: 2012-02-02, 18:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kodeń
ja też mam kłopot z odpaleniem autka gdy auto nie ruszam 1dzień lub dłużej to nie chce odpalić trzeba parę razy kręcić a jak w końcu odpali chodzi na ssaniu nierówno prycha po rozgrzaniu wszystko wraca do normy pali od 1 strzału mi się wydaje jakby paliwo schodziło i trzeba trochę pokręcić żeby paliwo doszło do wtrysku czy jest w tym silniku 2.6V6 abc jakaś membrana czy coś co nie pozwala benzynie się cofać pozdrawiam serdecznie i dzięki za sugestie
Audi A6C4 2.6V6+gaz