[100-2.6 ABC] problem z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
ujek69
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

[100-2.6 ABC] problem z odpaleniem

Post autor: ujek69 »

Witam wiec tak jakies dwa dni temu zaczalem miec dziwne problemy, najpierw przy 4000 obrotow tak jakby zatrzymuje silnik dusi wali w wydech, puszczam gaz i spada na 1000 i dziala ok do 4000. Wrocilem samochod postal a od rana dziala ok. Dzis ranoraz dzialal raz 4000 i nie chcial zapalic tak tylko poszarpywal. A w tym momencie zero reakcji na rozrusznik kreci kreci i nic.
Sytuacja dzieje sie tak samo na gazie jak i na benzynie,
-pompka ciagnie paliwo
-akumulator naladowany
-z tego co widzialem jak odpialem kable z cewek to tak jakby na nich pradu nie bylo
-vaga nie mam jak podpiac
Panowie pomocy jak sie za to zabrac? co to moze byc?
"F**k new car, I'm driving oldschool"
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Hmm najczęściej to jakiś pseudo ,,elektryk'' zakłada jakieś zabezpieczenia a później cyrki są... Jako elektronik praktykujący obstawiam albo jakieś immo czy coś w tym stylu albo czujnik obrotu wału. Może jakieś przekaźniki od kompa albo cewek. Dużo albo bo nie wiemy czy jest napięcie na cewkach i czy sygnały masy do nich dochodzą...
ujek69
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: ujek69 »

wlasnie wrocilem z garazu i o dziwo zapalil. dochodzil do 3 tysiecy tym razem cos ala odcinka, i jak zgasilem tak juz nie zapalil

[ Dodano: 2012-11-03, 22:20 ]
a w ktorym dokladnie miejscu jest czujnik obrotu walu?
ja taki troche amator w tych sprawach, gdzie i jak szukac? immo bylo zewnetrzne dotykowe ale jest od 2 lat odlaczone
"F**k new car, I'm driving oldschool"
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Obrazek
Zmierz rezystancję tego G28 i przy okazji G4 powinna wynosić ~900ohm.

Ew Hall może niedomagać.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ujek69
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: ujek69 »

ok zmierze ale jutro dzis juz go nie zapale, zmienilem dzis swiece kable na nowe i jak zwykle na zimnym zapalil na dotyk pochodzil pare minut ok pelny zakres obrotow wszystko ok i jak sie zagrzal to zaczyna sie odcinka przy 3 tysiach i potem juz nie zapalil,
ok dzieki za porade jutro to zmierze:)
"F**k new car, I'm driving oldschool"
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

Jeżeli muli i nie kręci się do końca to odrazu obstawiał bym tak samo czujnik położenia wału korbowego. Znam dobrze symptomy bo kiedyś w vectrze padł mi 2 razy w ciągu kilku miesięcy. A wywala ci się kontrolka błędu na zegarach?
Quattro illa amat hiberno!
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

przy moim gdy padł czujnik położenia wału to mogłeś go kręcić godziny a nie zapalił..
możesz spróbować czujnik nie jest drogi
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
ujek69
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: ujek69 »

czujnik halla zmieniony i nic wciaz to samo , trace powoli pomysly

[ Dodano: 2012-11-10, 15:44 ]
sprawdzilem czujniki i z tego co ja rozumiem sie na mierniku to g28 pokazuje ~585 a g4 wogole nie reaguje na miernik w zaden sposob

[ Dodano: 2012-11-10, 15:53 ]
czy mozna g4 oszukac jakims opornikiem ? zeby sprawdzic czy to w tym problem ?
"F**k new car, I'm driving oldschool"
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

G4 odpowiada za punkt zapłonu więc bez niego lub z uszkodzonym na pewno nie odpalisz. Jest taki sam jak G28, zamienić nie zamienisz, bo bez G28 też nie odpalisz... Szukaj używki jak chcesz przyoszczędzić.

Dlaczego od Halla zacząłeś skoro ci pisaliśmy o tych dwóch nad kołem zamachowym...?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ujek69, czemus nie gadal ze jest taki i taki problem tylko wyslij mi halla.??
mam terz ten drugi czujnik bylo mowic co sie dzieje wyslal bym oba a tak znowu klopot.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ujek69
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: ujek69 »

J.A.G,: zle zrozumialem, zamotalem sie dosc zdrowo w tym i wpedzilem sie w koszty, no nic zdarza sie, teraz sie zastanawiam czy g4 kupic uzywke czy nowego?

Butterbean, : pisalem ci co z autem i poszlo bez odpowiedzi to zalozylem temat
"F**k new car, I'm driving oldschool"
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ujek69, ja naprawde nei mam glowy do wszystkich pw.i tak wydaje mi sie ze odpisuje szybo i czesto.siedze w domu w necie siedze w robocie w necie nawet w korku stoje i siedze w necie.dlatego wszystkich posze piszcie na forumie wsio.,dzis ci wysle ten czujnik g4.sprawdzisz i bedziemy myslec potem dalej co zrobic.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ujek69
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: ujek69 »

wymienilem czujnik g4 i gra wszystko w porzadku.
podziekowal za pomoc
"F**k new car, I'm driving oldschool"
Awatar użytkownika
kromek
Adept
Adept
Posty: 22
Rejestracja: 2012-02-02, 18:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kodeń

Post autor: kromek »

ja też mam kłopot z odpaleniem autka gdy auto nie ruszam 1dzień lub dłużej to nie chce odpalić trzeba parę razy kręcić a jak w końcu odpali chodzi na ssaniu nierówno prycha po rozgrzaniu wszystko wraca do normy pali od 1 strzału mi się wydaje jakby paliwo schodziło i trzeba trochę pokręcić żeby paliwo doszło do wtrysku czy jest w tym silniku 2.6V6 abc jakaś membrana czy coś co nie pozwala benzynie się cofać pozdrawiam serdecznie i dzięki za sugestie :ok:
Audi A6C4 2.6V6+gaz
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kromek pisze:czy jest w tym silniku 2.6V6 abc jakaś membrana czy coś co nie pozwala benzynie się cofać
Teoretycznie tę rolę spełnia regulator na listwie więc może on jest padnięty.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”