[A6-2.6 ABC] Obroty przy starcie po długim postoju - ok 1300
-
- Adept
- Posty: 39
- Rejestracja: 2012-09-06, 14:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kętrzyn
[A6-2.6 ABC] Obroty przy starcie po długim postoju - ok 1300
Witam, nie wiem czy to problem czy tak poprostu te silniki mają ( mam A6 od niedawna i sie cały czas uczę wiec prosze o wyrozumiałośc ).
Rano jak odpalam samochód to:
- chwilę kręci nie odpala odrazu 3-5 s. ( świece są wymienione)
- obroty wskakują na ok 1300 obrotów i tak przez kolejne ok 2 -3 min potem opadają do ok 1000 obrotów i tak już do rozgrzania silnika, potem spadają do 750 obrotów .
Moje pytanie czy to jest normalne zachowanie silnika ABC czy coś jednak nie gra?
Rano jak odpalam samochód to:
- chwilę kręci nie odpala odrazu 3-5 s. ( świece są wymienione)
- obroty wskakują na ok 1300 obrotów i tak przez kolejne ok 2 -3 min potem opadają do ok 1000 obrotów i tak już do rozgrzania silnika, potem spadają do 750 obrotów .
Moje pytanie czy to jest normalne zachowanie silnika ABC czy coś jednak nie gra?
Ostatnio zmieniony 2012-10-29, 10:28 przez waldemark, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
waldemark, jest oki.jak w kazdym aucie jest tutaj ssanie.co do krecenia to nei am krzywdy te 3 sekundy...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
niech wisi temat.zima idzie i takich pytan bedzie wiecej./
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-09-06, 21:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
to ja sie podepne pod temat, nie dawno zmieniłem czujnik temperatury ten 2- pinowy co daje sygnał do ECU, założyłem EPS, chwile było ok, a od pewnego czasu mam problem, rano odpalam ładnie łapie obroty ok 1100 i po ok 5s zaczyna tłuc silnikiem spadają obroty powoli, czasami do 600 czasami nawet do 300 ale nie gaśnie, po 2-3s podnoszą się do góry w okolice 1000 obr. i tak trzyma , wiadomo im dłużej chodzi tym bardziej opadają do ok 750-800, myślicie że szlak trafił ten badziewny czujnik? podkreslam że auto pali od strzała czy zimne czy gorące tylko te "cyrki" rano są
Jak coś to zamówie czujnik Bosha albo poszukam na szrocie używke, tylko musze sie upewnić czy to to waszym zdaniem
Jak coś to zamówie czujnik Bosha albo poszukam na szrocie używke, tylko musze sie upewnić czy to to waszym zdaniem
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Bardziej na spalanie on wpływa, nie zwiększyło się?
Vagiem sprawdź jaka jest temp. będziesz wiedział czy to ten czujnik jest walnięty.
Masz LPG? Wcześniej też tak było przed wyminą? EPS ogólnie słabo z jakością choć u mnie położenia wału siedzi i działa już sporo.
Vagiem sprawdź jaka jest temp. będziesz wiedział czy to ten czujnik jest walnięty.
Masz LPG? Wcześniej też tak było przed wyminą? EPS ogólnie słabo z jakością choć u mnie położenia wału siedzi i działa już sporo.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-09-06, 21:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
no właśnie przed wymiana tak nie było, tyle że nie miał ssania, mam lpg 1gen. na blosie, szczerze spalanie wydaje sie ok, chociaż ja jeżdże, jak trzeba to tankuje i tyle nie licze na kalkulatorze ile spala, ale na oko wychodzi 15l na mieście
Wiem, że EPS to raczej szit ale chciałem zobaczyć i teraz chyba szarpne się na tego bosha, bo to pewniejsza firma
Wiem, że EPS to raczej szit ale chciałem zobaczyć i teraz chyba szarpne się na tego bosha, bo to pewniejsza firma
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-09-06, 21:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
J.A.G, 92r. więc nic nie sprawdze Vagiem.... a co do czujnika to koszt 70zł, więc tragedii nie ma
A i podstawowa sprawa, auto odpalam na benzynie, w któryś dzien sprawdze czy tez będzie taka reakcja jak odpale go po nocy na gazie
A i podstawowa sprawa, auto odpalam na benzynie, w któryś dzien sprawdze czy tez będzie taka reakcja jak odpale go po nocy na gazie
Ostatnio zmieniony 2012-10-29, 21:49 przez PuSzEk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2012-09-06, 21:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
J.A.G, nie wydaje mi się żeby to była wina silniczka, gdyby tak było to by od razu gasł po odpaleniu... a po odpaleniu rano i tej czkawce, później jest ok i ani razu nie zdarzyło sie żeby silnik zgasł albo spadły obroty, wygląda na to że im jest zimniej tym gorzej, bo np. dzisiaj pochodził te 5 s i zgasł, odpaliłem i jako tako chodził tyle że temp. 0 stopni, a ssanie dosłownie jest z 10s i spada do ok 800-900 obr, także nie widzi mi sie to... powinien chwile pochodzić, żeby silnik złapał temperature
dolot szczelny w 100%, był nie dawno uszczelniany, jutro odpale na gazie i dam znać
dolot szczelny w 100%, był nie dawno uszczelniany, jutro odpale na gazie i dam znać