[100-2.6 ABC] Guma pod silnikiem...

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
dariox1
Adept
Adept
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-01, 13:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnów

[100-2.6 ABC] Guma pod silnikiem...

Post autor: dariox1 »

Witam!
Do wymiany mam gumę-olejówkę pod silnikiem, strona lewa (od kierowcy, ta ciężko dostępna). Jeżdżę z tym już długo ale w końcu zdecydowałem o jej wymianie, bo mi stuka całym autem gdy dodaję lub ujmuję pedału gazu...

W związku z tm że dojście do tej gumy jest bardzo ciasne, stąd moje pytanie... Jaki jest najlepszy sposób jej wymiany?, jak po kolei się za to zabrać? Może ktoś z Was działał w tym temacie...
Ostatnio zmieniony 2012-09-09, 23:42 przez dariox1, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C3 2.2 R5 ---> Audi A6 C4 2.6 V6 ---> Audi A6 C4 2.5 R5
Awatar użytkownika
Art385
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 83
Rejestracja: 2012-07-07, 14:11
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Art385 »

też chętnie poznam tricki na wymianę poduszki bo u mnie też jest zajechane ale jeszcze nic nie stuka i nie daje znaków że jest źle ale w przyszłym roku wypadało by zmienić.
dariox1
Adept
Adept
Posty: 29
Rejestracja: 2011-07-01, 13:45
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnów

Post autor: dariox1 »

Witam :!: ...ponownie w temacie :)
Koledzy, czy naprawde nikt z Was nie borykał się z wymianą gum olejowych pod silnikiem, bo ja w przyszłym tygodniu mam zamiar wymieniać gumęz lewej strony (od kierowcy), a wiem że temat nie jest taki prosty do ogarnięcia.
Stąd moje pytanie ponownie...Jak najlepiej krok po kroku się za to zabierać :?:
Audi 100 C3 2.2 R5 ---> Audi A6 C4 2.6 V6 ---> Audi A6 C4 2.5 R5
bezelek
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2012-09-19, 20:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Daniec/Opole

Post autor: bezelek »

Chodzi Ci o poduszkę silnika tak? Kilka dni temu robiłem swapa w mojej c4, i z tego co pamiętam najlepsze wyjście to odkręcić łapy i od silnika i od nadwozia i to całe wyciągnąć, skręcić do kupy i wrzucić całość do samochodu. ew przed tym wykręcić kolektor wydechowy :)

Będzie na pewno ciężko, ale na pewno się da :)
Życze wytrwałości :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”