[100-2.8 AAH] 2.8 aah na rezerwie idzie jak rakieta
-
- Mechanik
- Posty: 230
- Rejestracja: 2014-04-19, 18:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gorzów Wlkp
[100-2.8 AAH] 2.8 aah na rezerwie idzie jak rakieta
Witam, może ktoś wie co jest tego przyczyną, auto tankuje zwykle za 100,200 zł, ale zauważyłem że na rezerwie samochód ładnie się zbiera i płynnie przyspiesza, różnica jest bardzo odczuwalna, hmmm...?
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
Ale czy to tylko nie są odczucia subiektywne? Żeby to faktycznie sprawić to chyba tylko hamowania zostaje...
Ps. Mi się wydaje ze jak mam pełny bak LPG to auto jak by lepiej przyspieszało. Ale to chyba tylko takie odczucie
Ps. Mi się wydaje ze jak mam pełny bak LPG to auto jak by lepiej przyspieszało. Ale to chyba tylko takie odczucie
Ostatnio zmieniony 2020-01-23, 14:49 przez Tomas, łącznie zmieniany 1 raz.
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
Na LPG może być spadek ciśnienia gazu przy pustej butli ale to wtedy reduktor powinien odcinać zasilanie gazem. Zależy w sumie od instalacji.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
pawel76, i co nie dowiedziałeś się nic z FB ?????? hehehe. Myślę że Twoje auto ma bardzo dużo wspólnego z F1 czyli mniej paliwa lepsze/szybsze osiągi/okrążenia. A tak na poważnie pierwsze co bym sprawdził to odpowietrzenie baku, sprawdź jak auto zachowuje się przy odkręconym korku wlewu paliwa.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Rozarh
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-06-12, 08:32
- Imię: Arkadiusz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: opolskie
- Płeć:
Może taka teoria: na pełnym baku pompa ciągnie płynnie paliwo i jeździ jak jeździ. Na rezerwie może się zdarzyć zassanie powietrza (? czy na pewno) i wtedy podaje uboższą mieszankę na wtryski.
Sprawdzałeś VAGiem? Może komputer czegoś nie widzi i wzbogaca niepotrzebnie mieszankę (w sensie wydłuża czas otwarcia wtrysków)?
Odpinałeś akumulator? Komputer potrzebuje trochę czasu po ponownym podłączeniu napięcia aby "oblukać" silnik. Instrukcja zaleca jazdę przez kilka minut na 5 biegu z prędkością 120km/h - wtedy dopiero system przełączy się z jazdy serwisowej na normalną.
Wszystko tylko domysły, ale może ktoś wpadnie na lepszy pomysł?
Sprawdzałeś VAGiem? Może komputer czegoś nie widzi i wzbogaca niepotrzebnie mieszankę (w sensie wydłuża czas otwarcia wtrysków)?
Odpinałeś akumulator? Komputer potrzebuje trochę czasu po ponownym podłączeniu napięcia aby "oblukać" silnik. Instrukcja zaleca jazdę przez kilka minut na 5 biegu z prędkością 120km/h - wtedy dopiero system przełączy się z jazdy serwisowej na normalną.
Wszystko tylko domysły, ale może ktoś wpadnie na lepszy pomysł?
-
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-03-05, 14:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Puck
Witam . Nie wiem czy jest to powiązane, ale miałem kiedyś smród benzyny w kabinie i pomogła wymiana zaworu filtra węglowego. Co prawda dotyczyło to A4 ale zbliżone lata produkcji.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2020-02-05, 21:54 przez alyz82, łącznie zmieniany 1 raz.