Strona 1 z 1

[A6-2.6 ABC] Proszę o ocenę pracy silnika.

: 2019-08-05, 12:21
autor: Daytek
Kilka rzeczy robiłem ale bezskutecznie, nie chce nic sugerować może ktoś postawi trafną diagnozę

https://youtu.be/jsnIjt8jkoQ

[ Dodano: |5 Sie 2019|, o 15:00 ]
Daytek pisze:Kilka rzeczy robiłem ale bezskutecznie, nie chce nic sugerować może ktoś postawi trafną diagnozę

https://youtu.be/jsnIjt8jkoQ

: 2019-08-06, 08:08
autor: TheStig95
-Puk Puk!
-Kto tam?
-Panewka!

: 2019-08-10, 13:12
autor: Daytek
chodzi jak diesel,
sprawdziłem ciśnienie oleju na zimnym 4 na rozgrzanym 3,5 jak przygazuję rośnie do 5.
ciśnienie na wszystkich garach od kierowcy bo tam słychać szczególnie ten dżwięk, wynosi 12,5
na początku gdy problem wystąpił było ciszej więc pomyślałem że może szklanki więc je wymieniłem ale bez efektu, wymieniłem też zaworek cisnieniowy oleju w głowicy znajdujący sie pod deklem i nic.
Dżwięk jest raczej metaliczny więc może któryś zawór stuka i chyba czas zdjąć głowice do kontroli bo nic innego mi nie przychodzi na myśl.

: 2019-08-11, 00:05
autor: hubos21
Jakoś za rytmiczny ten dźwięk jak na panewkę, jak panewka uszkodzona to lepiej słychać przy min dodaniu gazu wtedy ten dźwięk powinien być taki bardziej kulejący. U mnie jak się panewka rozsypała to miałem luz jak na tłok nacisnąłem, możesz kręcić silnikiem i po kolei sprawdzać przez wykręcone świece, jak tłok będzie w górze i zacznie już schodzić w dół to wtedy czymś naciśnij na niego i zobacz czy będzie stuknięcie.

: 2019-08-15, 09:25
autor: LR
Zobacz czy jak wrzucisz bieg to nadal stuka

: 2019-09-21, 16:51
autor: Daytek
znalazłem przyczynę, problemem były zapowietrzone zaworki które pracują w szklance popychacza przez co miały duży luz a wynikło to z mojej wcześniejszej niewiedzy o tym jaka jest zasada ich działania i jak prawidłowo powinno się je montować
pozdr