[A6-2.6 ABC] Proszę o ocenę pracy silnika.

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Daytek
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2019-07-05, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kolobrzeg

[A6-2.6 ABC] Proszę o ocenę pracy silnika.

Post autor: Daytek »

Kilka rzeczy robiłem ale bezskutecznie, nie chce nic sugerować może ktoś postawi trafną diagnozę

https://youtu.be/jsnIjt8jkoQ

[ Dodano: |5 Sie 2019|, o 15:00 ]
Daytek pisze:Kilka rzeczy robiłem ale bezskutecznie, nie chce nic sugerować może ktoś postawi trafną diagnozę

https://youtu.be/jsnIjt8jkoQ
Awatar użytkownika
TheStig95
Mechanik
Mechanik
Posty: 158
Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
Imię: Michał
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Serock

Post autor: TheStig95 »

-Puk Puk!
-Kto tam?
-Panewka!
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Daytek
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2019-07-05, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kolobrzeg

Post autor: Daytek »

chodzi jak diesel,
sprawdziłem ciśnienie oleju na zimnym 4 na rozgrzanym 3,5 jak przygazuję rośnie do 5.
ciśnienie na wszystkich garach od kierowcy bo tam słychać szczególnie ten dżwięk, wynosi 12,5
na początku gdy problem wystąpił było ciszej więc pomyślałem że może szklanki więc je wymieniłem ale bez efektu, wymieniłem też zaworek cisnieniowy oleju w głowicy znajdujący sie pod deklem i nic.
Dżwięk jest raczej metaliczny więc może któryś zawór stuka i chyba czas zdjąć głowice do kontroli bo nic innego mi nie przychodzi na myśl.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Jakoś za rytmiczny ten dźwięk jak na panewkę, jak panewka uszkodzona to lepiej słychać przy min dodaniu gazu wtedy ten dźwięk powinien być taki bardziej kulejący. U mnie jak się panewka rozsypała to miałem luz jak na tłok nacisnąłem, możesz kręcić silnikiem i po kolei sprawdzać przez wykręcone świece, jak tłok będzie w górze i zacznie już schodzić w dół to wtedy czymś naciśnij na niego i zobacz czy będzie stuknięcie.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
LR
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2019-02-06, 19:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LC

Post autor: LR »

Zobacz czy jak wrzucisz bieg to nadal stuka
Daytek
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2019-07-05, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kolobrzeg

Post autor: Daytek »

znalazłem przyczynę, problemem były zapowietrzone zaworki które pracują w szklance popychacza przez co miały duży luz a wynikło to z mojej wcześniejszej niewiedzy o tym jaka jest zasada ich działania i jak prawidłowo powinno się je montować
pozdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”