[100-2.8 AAH] Kontrolka oleju z niewiadomych przyczyn daje o
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
[100-2.8 AAH] Kontrolka oleju z niewiadomych przyczyn daje o
Siema.
Gdy olej rozgrzeje się do temp. 90 stopni czyli do tej drugiej kreski na zegarze w przedziale 1400-2000 obrotów silnika na minutę komputer wyświetla błąd związany z olejem.. poza tym zagkresem nic nie daje o sobie znać.. czy ktoś wie może jaka będzie tego przyczyna?
bede bardzo wdzieczny za pomoc bo strasznie irytuje mnie ciągłe pikanie..
Gdy olej rozgrzeje się do temp. 90 stopni czyli do tej drugiej kreski na zegarze w przedziale 1400-2000 obrotów silnika na minutę komputer wyświetla błąd związany z olejem.. poza tym zagkresem nic nie daje o sobie znać.. czy ktoś wie może jaka będzie tego przyczyna?
bede bardzo wdzieczny za pomoc bo strasznie irytuje mnie ciągłe pikanie..
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
to tak.
mówimy o temperaturze oleju na dodatkowcyh zegarach?
jesli temperatura oleju sie podnosi i to w obecnych temp. to albo palujesz auto albo cos zlego moze sie dziac z układem smarowania.
Być może jakość oleju jest tak kiepska że przy rozgrzaniu traci swoje własności i poprostu słabnie ciśnienie.
w Kazdym razie interweniowałbym jak najszybciej nie z powodu pikania w desce ale z powodu niebezpieczenstwa dla silnika.
mówimy o temperaturze oleju na dodatkowcyh zegarach?
jesli temperatura oleju sie podnosi i to w obecnych temp. to albo palujesz auto albo cos zlego moze sie dziac z układem smarowania.
Być może jakość oleju jest tak kiepska że przy rozgrzaniu traci swoje własności i poprostu słabnie ciśnienie.
w Kazdym razie interweniowałbym jak najszybciej nie z powodu pikania w desce ale z powodu niebezpieczenstwa dla silnika.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
olej świeżo wymieniony - Castrol Magnatec 10w-40 filtr BOSCH, wcześniej KNECHT było to samo.
była już nawet ściągana pompa oleju, wymienione zaworki w głowicach, przejrzane panewki no i już nie mam pomysłu o co chodzi..
dajcie jak możecie jakiś trop na co mam teraz popatrzeć bo naprawdę nie mam pomysłu..
była już nawet ściągana pompa oleju, wymienione zaworki w głowicach, przejrzane panewki no i już nie mam pomysłu o co chodzi..
dajcie jak możecie jakiś trop na co mam teraz popatrzeć bo naprawdę nie mam pomysłu..
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Może sprawdź okablowanie co idzie do czujnika, jest taka możliwość że kabel gdzieś będzie lekko przerwany, naderwany i jaki silnik będzie się przechlał/nachylał to będzie tracił kontakt. Nic innego mi do głowy nie przychodzi jeśli mechanicznie jest OK.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2012-03-15, 18:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Jaką pompe założyłeś - nowa czy używka? Interesują mnie koszty operacji.
U mnie dziś nowa "niespodzianka" w aucie - jak wróciłem do domu, na wolnych patrzę a tam ciśnienie oleju w okolicach 1.2! na zegarze, jak dodam gazu to ciśnienie idzie do ok 4.8-5 barów. Ciśnienie przy temperaturze oleju ok 110 stopni - auto nie "pałowane", wracałem z pracy dosyć dynamicznie, ale do 130 km/h maks, czyli jak na ten silnik jazda "dziadkowa". W silniku nic nie stuka - nie wiem czy kurde silnik robi kaput czy poprostu wyższa temperatura oleju niż zwykle, na zewnątrz było ok 33 stopnie i dlatego takie wskazania. Do dziś rana ciśnienie na rozgrzanm oleju (ale z reguły temperatura była w okolicach 90 stopni) na wolnych spadało maksymalnie do ok. 1.9, po poludniu wskazywalo już tylko ok 1.2.
Auto żłopnęło ok 0,8 litra oleju na 2500 km, ale mam pocenie na misce górnej więc uważam, że tragedii z tym olejem nie mam.
U mnie dziś nowa "niespodzianka" w aucie - jak wróciłem do domu, na wolnych patrzę a tam ciśnienie oleju w okolicach 1.2! na zegarze, jak dodam gazu to ciśnienie idzie do ok 4.8-5 barów. Ciśnienie przy temperaturze oleju ok 110 stopni - auto nie "pałowane", wracałem z pracy dosyć dynamicznie, ale do 130 km/h maks, czyli jak na ten silnik jazda "dziadkowa". W silniku nic nie stuka - nie wiem czy kurde silnik robi kaput czy poprostu wyższa temperatura oleju niż zwykle, na zewnątrz było ok 33 stopnie i dlatego takie wskazania. Do dziś rana ciśnienie na rozgrzanm oleju (ale z reguły temperatura była w okolicach 90 stopni) na wolnych spadało maksymalnie do ok. 1.9, po poludniu wskazywalo już tylko ok 1.2.
Auto żłopnęło ok 0,8 litra oleju na 2500 km, ale mam pocenie na misce górnej więc uważam, że tragedii z tym olejem nie mam.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837