[A6-2.6 ABC] stukanie po odpaleniu

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

[A6-2.6 ABC] stukanie po odpaleniu

Post autor: gumisv6 »

witam, dzisiaj pojawił się u mnie problem, z rana po odpaleniu zaczęło coś stukać, zależnie od obrotów stukanie przy wyższych występuje coraz częściej, początkowo stawiam na pompe wodną ale z kolei nie tak dawno wymieniałem z 15k km, stukanie dobiega tak z silnika dokładniej tak na słuch to trudno zlokalizować macie jakieś pomysły co to może być??

[ Dodano: 2012-03-04, 21:52 ]
dodam że jak pochodzi chwile rozgrzeje się to stukanie ustępuje, gasisz 2 minuty odpalasz i znowu zaczyna postukiwać
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

gumisv6, samoregulatory popychacze zaworow?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

tylko nie to :-/ wczoraj wracałem 20km i nie przekraczałem 80 na godzinę, na poważnie, mam nadzieje że nic poważniejszego bo tak same z siebie to chyba za wczesnie :-> , raczej nie dociskam nie wiadomo jak
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

może głupie pytanie, ale zaczął bym od najprostszych rzeczy: czy sprawdzałeś poziom oleju? Może pora zmienić olej i filtr oleju?
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

na bagnecie sprawdzałem poziom był na minimum dolałem mu trochę ale nic się nie zmieniło, trzeba będzie jutro postarać się o wymianę też nad tym już myślałem

[ Dodano: 2012-03-07, 15:28 ]
no i diagnoza u mechanika wyszła taka - zaczął stukać jeden samoregulator, być może przez moje niedopatrzenie ale cuż bywa z tym olejem bo poziom był na minimum, panowie teraz pytanie wymieniać wszystkie na strone czy ten pojedyńczy? co przy okazji można zrobić i jakie części??
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

gumisv6, nie znam sie i wymienialbym jeden.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

gumisv6, tylko ten jeden. Inaczej to bezsensowne pozbywanie się gotówki, bo 6x25zł trochę już jest.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

jest zagadka, bo samoregulatory są wporządku, ciśnienie podaje 3,5bara i nie możemy dojść co by tu mogło stukać, podsuniecie jakieś pomysły??
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

nie chcę psuć humoru ale powiedz jak gaśnie kontrolka od oleju po odpaleniu bo jak miałeś stary olej to może być panewka
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

no i po rozebraniu całego rozrządu, sprawdzania szklanek wyjmowaniu wałków, nie wałków okazało się że zapchał się opiłkami jakiś kanał co doprowadza ciśnienie oleju do głowicy, po odetkaniu wszystko wróciło do normy
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

No tak ale te opiłki to dziwna sprawa jednak... :-?
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”