[100-2.6 ABC] Olej w zbiorniczku układu chłodzenia

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pilchacz172, ile zrobiles km tym samochodem?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

od kupna jakies 200 z czego 80 droga od sprzedawcy, a dlaczego pytasz?
Awatar użytkownika
zombi66
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2011-12-16, 01:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: zombi66 »

pilchacz172, widziałeś co kupujesz ,moim zdaniem jakbyś miał wydmuchaną uszczelkę w momencie zakupu to by ci wywalało płyn (chyba że nie ma termostatu ).I przestań się żalić że cię ktoś oszukał .Każdemu z nas wyszły jakieś kwiatki po zakupie.
Od zawsze z Audi
80,90 teraz 100
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

a czy ja się żalę? po prostu staram się znaleźć jakieś rozwiązanie i pytam o rady
Awatar użytkownika
garo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TBB

Post autor: garo »

Termostat był Wahlera ;-) Przy zakupie było wszystko ok. Teraz twierdzi że jednak nie.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

jeszcze chwileczke jeszcze momencik....
i poleca warny i to nie takie 3 dniowe.
zombi66 co wnosi twoj post do tematu o oleju w zbiorniczku???
Garo wzruszyła mnie twoja historia. miałes mozliwość ustosunkować się do zdarzenia m.in. w temacie auta.tam zachowałes się jak dziecko więc uważam ze i tutaj juz więcej nie powinieneś siać zamętu i się tlumaczyć.

temat dotyczy pomocy koledze w reanimacji gruza a nie szukaniu winnych.
Ostatnio zmieniony 2012-02-05, 11:57 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

zombi66, też się zastanów, kupno nie od handlarza tylko klubowicza... tak być nie powinno.
Może to zbieg okoliczności że po 200km nagle sypnęło się i to tak poważnie. Jeśli garo nie wali bezwzględnej ściemy tylko zbieg okoliczności to tłumaczy. Uszczelka mogła się wydmuchać, bywa, zwłaszcza teraz jak są takie różnice temp -30 a potem +90C, ale żeby głowice popękały :-?

Garo, dziwne jest tylko twoje zachowanie, nagle wycinasz całą treść swego tematu o aucie, tłumaczysz się na wszelkie sposoby... dziwnie się zachowujesz, po co temat zmieniłeś :?:

Zdejmuj czapki, wieź do zakładu na szczelność i nie kombinuj co robić. Jak są całe płaszczyznę niech ci zorbą, nowe uszczelki, szpilki i gitara, jeździsz dalej :!:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Ale to najprędzej uszczelka. i zgadzam się z kolegą powyżej w 100%
Bywa czasami tak już się robi :-/

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Zerwanie samych glowic z uszczelkami i srubami to koszt cos ponad 400zl, niedawno u siebie jedna sciagałem bo wyrwalo szpilke przy kolektorze.. Najdrozsze sa srobki bo kolo 200zl na glowice, same uszczelki to juz nie taki duzy koszt. Do tego trzeba miec specjalny klucz do srob bo jest dziwny taka gwiazdka czy cos, sasiad pol dnia szukał po sklepach bo skrecic nie miał czym :lol:
Jak by to uszczelka to waliło by w wyrównawczy albo para by strasznie dymił. A nie przybywa Ci oleju?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

adriang92, a wiesz że uszczelka nie tylko uszczelnia styk kanałów wodnych z cylindrami ale również z kanałami olejowymi? Wystarczy mieć nieszczelność na uszczelce z któregoś kanału olejowego do wody i będzie masełko w wyrównawczym.
Nieszczelność na uszczelce to nie zawsze bulgotanie, para, gotowanie i rzyganie płynem. Układ chłodzenia pracuje w max 1bar bar nadciśnienia, olejowy 2-5bar, wiadomo skąd dokąd co pójdzie.
Kto powiedział że kpl śrub głowic to 400zł? Znalazłem w necie Elringa 67zł/głowice to max 140zł kpl.
Klucz dynamometryczny i jakaś wiedza to podstawa przy takiej robocie, jak nie masz zdolności to leć do mechaniora, części kup sam, to taniej wyjdzie jak sobie na robocie gość nie odbije :-/
Ostatnio zmieniony 2012-02-05, 13:58 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
luk_kop91
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 60
Rejestracja: 2012-01-04, 12:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stargard Szczeciński

Post autor: luk_kop91 »

Chcesz znać dokładny koszt? Od tygodnia walczę ze swoją c4 u mnie mankament był taki ze wpadła śrubka do komory spalania... Wszystkie części brałem na zeszyt jutro mogę ci podać koszt samych części przy wymianie uszczelki w jednej głowicy pomnożysz razy dwa :) W poprzednim aucie miałem wydmuchaną uszczelkę pod głowicą i prócz oleju w zbiorniczku miałem też masełko na korku wlewu oleju... Sprawdź korek i odmy dla świętego spokoju...
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

jezeli chodzi o olej to nie mam nic tam, korek i bagnet czysty, na oko oleju nie ubyło. Najgorzej jak mówiłem jest w zbiorniczku wyrównawczym, mechanik powiedzial ze jak go zapalil to to bloto co jest w srodku (płyn + olej) żygnał na 20 cm w górę. Jak odbierałem samochód to już było wszystko w porządku nic, nawet nie podnosił się znacząco poziom płynu.
Ostatnio zmieniony 2012-02-05, 15:00 przez pilchacz172, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

kolego weż wymontuj i wymyj ten zbiorniczek skoro nic niepokojącego nie zauważyłeś , może był brudny zamontowany
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
pilchacz172

Post autor: pilchacz172 »

A to mozliwe ze po wymianie plynu znowu jest to samo?
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

pilchacz172, Wymieniłeś płyn i znowu jest "błoto"? Oleju ubywa a płynu przybywa?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”