[100-2.6 ABC] Olej w zbiorniczku układu chłodzenia
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
pilchacz172, ile zrobiles km tym samochodem?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- garo
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: TBB
Termostat był Wahlera Przy zakupie było wszystko ok. Teraz twierdzi że jednak nie.
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jeszcze chwileczke jeszcze momencik....
i poleca warny i to nie takie 3 dniowe.zombi66 co wnosi twoj post do tematu o oleju w zbiorniczku???
Garo wzruszyła mnie twoja historia. miałes mozliwość ustosunkować się do zdarzenia m.in. w temacie auta.tam zachowałes się jak dziecko więc uważam ze i tutaj juz więcej nie powinieneś siać zamętu i się tlumaczyć.
temat dotyczy pomocy koledze w reanimacji gruza a nie szukaniu winnych.
i poleca warny i to nie takie 3 dniowe.zombi66 co wnosi twoj post do tematu o oleju w zbiorniczku???
Garo wzruszyła mnie twoja historia. miałes mozliwość ustosunkować się do zdarzenia m.in. w temacie auta.tam zachowałes się jak dziecko więc uważam ze i tutaj juz więcej nie powinieneś siać zamętu i się tlumaczyć.
temat dotyczy pomocy koledze w reanimacji gruza a nie szukaniu winnych.
Ostatnio zmieniony 2012-02-05, 11:57 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
zombi66, też się zastanów, kupno nie od handlarza tylko klubowicza... tak być nie powinno.
Może to zbieg okoliczności że po 200km nagle sypnęło się i to tak poważnie. Jeśli garo nie wali bezwzględnej ściemy tylko zbieg okoliczności to tłumaczy. Uszczelka mogła się wydmuchać, bywa, zwłaszcza teraz jak są takie różnice temp -30 a potem +90C, ale żeby głowice popękały
Garo, dziwne jest tylko twoje zachowanie, nagle wycinasz całą treść swego tematu o aucie, tłumaczysz się na wszelkie sposoby... dziwnie się zachowujesz, po co temat zmieniłeś
Zdejmuj czapki, wieź do zakładu na szczelność i nie kombinuj co robić. Jak są całe płaszczyznę niech ci zorbą, nowe uszczelki, szpilki i gitara, jeździsz dalej
Może to zbieg okoliczności że po 200km nagle sypnęło się i to tak poważnie. Jeśli garo nie wali bezwzględnej ściemy tylko zbieg okoliczności to tłumaczy. Uszczelka mogła się wydmuchać, bywa, zwłaszcza teraz jak są takie różnice temp -30 a potem +90C, ale żeby głowice popękały
Garo, dziwne jest tylko twoje zachowanie, nagle wycinasz całą treść swego tematu o aucie, tłumaczysz się na wszelkie sposoby... dziwnie się zachowujesz, po co temat zmieniłeś
Zdejmuj czapki, wieź do zakładu na szczelność i nie kombinuj co robić. Jak są całe płaszczyznę niech ci zorbą, nowe uszczelki, szpilki i gitara, jeździsz dalej
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Ale to najprędzej uszczelka. i zgadzam się z kolegą powyżej w 100%
Bywa czasami tak już się robi
Bywa czasami tak już się robi
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Zerwanie samych glowic z uszczelkami i srubami to koszt cos ponad 400zl, niedawno u siebie jedna sciagałem bo wyrwalo szpilke przy kolektorze.. Najdrozsze sa srobki bo kolo 200zl na glowice, same uszczelki to juz nie taki duzy koszt. Do tego trzeba miec specjalny klucz do srob bo jest dziwny taka gwiazdka czy cos, sasiad pol dnia szukał po sklepach bo skrecic nie miał czym
Jak by to uszczelka to waliło by w wyrównawczy albo para by strasznie dymił. A nie przybywa Ci oleju?
Jak by to uszczelka to waliło by w wyrównawczy albo para by strasznie dymił. A nie przybywa Ci oleju?
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
adriang92, a wiesz że uszczelka nie tylko uszczelnia styk kanałów wodnych z cylindrami ale również z kanałami olejowymi? Wystarczy mieć nieszczelność na uszczelce z któregoś kanału olejowego do wody i będzie masełko w wyrównawczym.
Nieszczelność na uszczelce to nie zawsze bulgotanie, para, gotowanie i rzyganie płynem. Układ chłodzenia pracuje w max 1bar bar nadciśnienia, olejowy 2-5bar, wiadomo skąd dokąd co pójdzie.
Kto powiedział że kpl śrub głowic to 400zł? Znalazłem w necie Elringa 67zł/głowice to max 140zł kpl.
Klucz dynamometryczny i jakaś wiedza to podstawa przy takiej robocie, jak nie masz zdolności to leć do mechaniora, części kup sam, to taniej wyjdzie jak sobie na robocie gość nie odbije
Nieszczelność na uszczelce to nie zawsze bulgotanie, para, gotowanie i rzyganie płynem. Układ chłodzenia pracuje w max 1bar bar nadciśnienia, olejowy 2-5bar, wiadomo skąd dokąd co pójdzie.
Kto powiedział że kpl śrub głowic to 400zł? Znalazłem w necie Elringa 67zł/głowice to max 140zł kpl.
Klucz dynamometryczny i jakaś wiedza to podstawa przy takiej robocie, jak nie masz zdolności to leć do mechaniora, części kup sam, to taniej wyjdzie jak sobie na robocie gość nie odbije
Ostatnio zmieniony 2012-02-05, 13:58 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- luk_kop91
- Czeladnik
- Posty: 60
- Rejestracja: 2012-01-04, 12:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stargard Szczeciński
Chcesz znać dokładny koszt? Od tygodnia walczę ze swoją c4 u mnie mankament był taki ze wpadła śrubka do komory spalania... Wszystkie części brałem na zeszyt jutro mogę ci podać koszt samych części przy wymianie uszczelki w jednej głowicy pomnożysz razy dwa W poprzednim aucie miałem wydmuchaną uszczelkę pod głowicą i prócz oleju w zbiorniczku miałem też masełko na korku wlewu oleju... Sprawdź korek i odmy dla świętego spokoju...
jezeli chodzi o olej to nie mam nic tam, korek i bagnet czysty, na oko oleju nie ubyło. Najgorzej jak mówiłem jest w zbiorniczku wyrównawczym, mechanik powiedzial ze jak go zapalil to to bloto co jest w srodku (płyn + olej) żygnał na 20 cm w górę. Jak odbierałem samochód to już było wszystko w porządku nic, nawet nie podnosił się znacząco poziom płynu.
Ostatnio zmieniony 2012-02-05, 15:00 przez pilchacz172, łącznie zmieniany 1 raz.