[A6-2.8 AAH] Brak mocy/zmuł
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-05-12, 18:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Olsztyn
[A6-2.8 AAH] Brak mocy/zmuł
Od niedawna jestem posiadaczem Audi 2.8 174 konne z instalacją gazową staga. Mój problem wyglada następująco samochod niewazne czy cieply czy zimny łapie zmuła, pojezdze z 10 minut czasami od swiatel do swiatel i traci moc, zaczyna szarpac a obroty ida bardzo powolnie, gdy przełączę na benzynę samochod zaczhna troche sie odpychac,lecz tez szarpie i jedzie tak sobie, dopiero gdy zgasze silnik i odpale ponownie samochod odzyskuje moc, sprawa dosc uciazliwa, bo srednio co drugie swiatla gasze samochod, na vagu wyskoczyl blad z przepustnica i czujnika Halla, przeplywke podmienilem dzis od znajomego dalej to samo, a czujnik bede mial jutro, macie jeszcze jakies pomysly co to moze byc ?[/scroll]
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 19:35 przez cieniak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Mam ten sam problem co kolega CIENIAK . Jadę po autostradzie i czuje jak telepie silnikiem. Wduszam gaz do 3/4 a samochód ledwo przyspiesza i szarpie. Jak gaz w podłogę to redukuje na 3 bieg idzie lepiej ale dalej słabo. Zatrzymałem się zgasilem i odpaliłem i było ok. Po 2km znowu to samo.
Nie ma różnicy czy gaz czy benzyna.
Nie ma różnicy czy gaz czy benzyna.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-05-12, 18:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Olsztyn
Dokladnie tak jak Mateusz to opisal, nie ma rożnicy czy benzyna czy gaz, podmieniałem też czujnik zapłonu, ale to samo. Czujnik temperatury moze byc odpoaiedzialny za takie zachowanie ?
//PW
mas0n
//PW
mas0n
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 18:25 przez cieniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Chodzi o moment od którego zaczęły się problemy z pracą silnika to że wzrośnie to rzecz jasna bo jest słabszy więc musi nadrobić niczym innym jak paliwem. Czy katalizatory są "oryginalne" chodzi mi o przepustowość czy nie są zapchane bo objawy takie że coś dławi silnik....druga sprawa sondy lambda które ingerują w dawkę paliwa...Miałem raz taki przypadek ale w innym modelu bo w golfie III 1.8...winowajcą okazał się cały układ zapłonowy...cewka, przewody świece sonda itd. Pozdrawiam
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Jakie przewody posiadasz? Jeśli chodzi o zapłon to silniki V jak i inne muszą mieć perfekcyjny i dla mnie zawsze jest to priorytet. Świece do wzglądu robiłeś?Komplet zapłonu uznaję indywidualnie w każdym samochodzie i stawiam tylko na Oryginał. W tym przypadku jest BERU i nie ma czegoś takiego jak świece, kable do lpg. Fabrycznie samochód ma chodzić idealnie na benzynie jeśli zapłon będzie działał jak należy z lpg nie będzie problemu. Sprawdz świece na początek jak one wygldają czy równo "gary" przepalają.
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
No jasne że jest. To są dożywotnie przewody. Jeśli uchronisz je przed przetarciem oraz stykaniem z gorącymi głowicami np w "peszel" gwarantuje Ci że zapomnisz co to jest zapłon. Świece także Beru do kompletu. Sprawdz filtr powietrza, paliwa i poprawność podłączenia przewodów zapłonowych na cewkach masz napisy cylindrów. Jeśli samochód na benzynie nie chodzi dobrze to co ma być na lpg bo ktoś pyta ile przelatane....Możesz mieć poprostu przeskok iskry na przewodach. Sprawdź po kolei najpierw przewody i świece powoli winowajca się sam ukarze. Pogoda jest taka że zapłon musi być na tip top....tutaj nie ma dyskusji
[ Dodano: |13 Sty 2016|, o 19:40 ]
Sprawdź symbol świec i jeśli możesz to go podaj....jeśli poprzednik źle je dobrał może już być tutaj problem. Nie robię reklamy Beru....zjadłem zęby na zapłonie wydając kupe kasy i nerwów....te przewody jakością przebijają wszystko. Są po prostu perfekcyjne! Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów jakość ich pracy i kolor świecy mówi sam za siebie....sentech itp to typowy szajs....dla zwykłych benzyniaków....janmory itp....to już totalny szajs....
[ Dodano: |13 Sty 2016|, o 19:40 ]
Sprawdź symbol świec i jeśli możesz to go podaj....jeśli poprzednik źle je dobrał może już być tutaj problem. Nie robię reklamy Beru....zjadłem zęby na zapłonie wydając kupe kasy i nerwów....te przewody jakością przebijają wszystko. Są po prostu perfekcyjne! Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów jakość ich pracy i kolor świecy mówi sam za siebie....sentech itp to typowy szajs....dla zwykłych benzyniaków....janmory itp....to już totalny szajs....
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 19:41 przez Grzesiek_Cichy, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
co do katalizatorów to u mnie brak (strumienice)
co do przewodów to obecnie mam ngk
świece również ngk
mówicie żeby zmienić na beru?
przymierzam się do podmiany przepływki i zobaczę co będzie
'
najgorsze jest to że np ostatnie 2 dni auto chodzi idealnie
sam nie wiem
oprócz podmiany przepływki przedtem odepnę wszystkie widoczne wtyczki i i spryskam sprayem poprawiającym przewodzenie.
może coś nie łączy czasami i temu tak jeździ
co do przewodów to obecnie mam ngk
świece również ngk
mówicie żeby zmienić na beru?
przymierzam się do podmiany przepływki i zobaczę co będzie
'
najgorsze jest to że np ostatnie 2 dni auto chodzi idealnie
sam nie wiem
oprócz podmiany przepływki przedtem odepnę wszystkie widoczne wtyczki i i spryskam sprayem poprawiającym przewodzenie.
może coś nie łączy czasami i temu tak jeździ
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Odepnij przepływkę i zobacz czy będzie róznica w pracy silnika. Nie jestem zwolennikiem wycinania "katów" później właśnie są problemy z działaniem poprawnym silnika. Sprawdz czujnik położenia wału, czujnik halla na głowicy prawej stojąc do samochodu no i pewnie elementy zapłonu...świece do wzglądu oraz przewody. Szczerze ufam tylko fabrycznym przewodom które w pracy silnika mają ogromne znaczenie. Tylko Beru. Niestety nie wszyscy się z tym zgadzają bo przeważnie kluczową rolę ogdrywają pieniądze z tym że później znowu problemy i znów zł leci z kieszeni. Kolego raz a dobrze. W poprzedniej secie jak kupiłem cewki przewody i świece były BERU. Kupiłem cały komplet zapłony taki jaki był koszt nie mały za to po założeniu gazu samochód chodzi już drugi rok i nie ma żadnych z nim problemów. Odpala zawsze i jak mówią wszędzie. Pozdrawiam