[100-2.3 AAR] Lewe powietrze - problem z pracą na benzynie
-
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2014-10-03, 08:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gubin
[100-2.3 AAR] Lewe powietrze - problem z pracą na benzynie
Witam
Moje Audi miało problemy z praca na benzynie, zaczełem szukać nieszczelności w układzie dolotowym i znalazłem, w miejscu zaznaczonym na zdjęciu
zakleiłem ten kanalik taśmą i Audika zagadała.
Pytanie, czy tam czasem jakiś przewód nie powinien iść? Czy może była tam oryginalnie jakaś zatyczka?
Moje Audi miało problemy z praca na benzynie, zaczełem szukać nieszczelności w układzie dolotowym i znalazłem, w miejscu zaznaczonym na zdjęciu
zakleiłem ten kanalik taśmą i Audika zagadała.
Pytanie, czy tam czasem jakiś przewód nie powinien iść? Czy może była tam oryginalnie jakaś zatyczka?
- deep
- Mechanik
- Posty: 176
- Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: DOA
Tam czasami odma nie szła? Co prawda ja odmę mam z tyłu, bo w tym miejscu guma jest u mnie wycięta i siedzi blos
Ps. Może audiczka kichła? Zobacz czy gdzieś Ci się taki wąż nie wala
Ps. Może audiczka kichła? Zobacz czy gdzieś Ci się taki wąż nie wala
Ostatnio zmieniony 2014-10-03, 13:13 przez deep, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
-
- Czeladnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-05-20, 07:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WROCŁAW
Masz. Patrzyłem i przewód ten idzie do krokowca. Nie wiem jak wkleić zdjęcia. O już wiem. Zaznaczyłem Ci go na czerwono. Pewnie masz gaz i wywalili Ci krokowca.
Ostatnio zmieniony 2014-10-10, 08:52 przez LysyG, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-12-25, 18:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
też mam lpg i mam silniczek krokowy, a w otworze gumy dolotu korek z ruskiego szampana Przewód doprowadzający powietrze do krokowca leży u mnie prosto na kolektorze ssącym (na jego dolnej części) i na końcu przez kolanka łączy się z mieszalnikiem lpg, więć może w innych przypadkach jest łączony do gumy przepływomierza tylko wtedy praca na gazie w przypadku samochodów z lpg może być nie możliwa bo krokowy podawać będzie czyste powietrze co zmniejszy zawartość lpg w mieszance - Jeśli źle to rozumiem to niech ktoś poprawi
wspomnę jeszcze tylko że należałoby założyć klapkę anty wybuch na tą gume - zachęcam! kosztuje ze 20 zyla a jak ułatwia życie.... kiedyś co strzał to musiałem wyłazić z samochodu otwierać mache zakładać tą gume na przepływomierz - bo dla bezpieczeństwa nie miała opaski. Założyłem klapke i nawet nie wiem kiedy mam strzał tylko potem widze po tym jak mam rozerwane wyciszenie maski
wspomnę jeszcze tylko że należałoby założyć klapkę anty wybuch na tą gume - zachęcam! kosztuje ze 20 zyla a jak ułatwia życie.... kiedyś co strzał to musiałem wyłazić z samochodu otwierać mache zakładać tą gume na przepływomierz - bo dla bezpieczeństwa nie miała opaski. Założyłem klapke i nawet nie wiem kiedy mam strzał tylko potem widze po tym jak mam rozerwane wyciszenie maski