[100-2.3 AAR] Wymiana uszczelniaczy zaworowych

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Jakby nie bylo , czytajac forum i Ksiazki, gdy kropka jest ustawiona na strzaleczke to pierwszy tlok jest prawie w GMP a krzywki na tym cylindrze sa skierowane ku gorze tworzac litere V, wiec jest to Moim zdaniem poprawne ustawienie....tak sadze...
Dobrze sądzisz :) Jak widzisz są różne sposoby i dlatego pomoc przez forum wymaga wielu pytań i zagadek :ok: Mam nadzieję że choć trochę pomogłem :)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Na wszelki wypadek zakręć wałem ręcznie tj kluczem kilka obr czy nie koliduje coś przypadkiem, żeby nie zniszczyć zrobionej głowicy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Piotr4888
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-01-28, 18:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: Piotr4888 »

Silnik uruchomiony, dziala jak natura chciala, teraz tylko korekta mieszanki paliwa i w droge.
Dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 2014-04-21, 13:54 przez Piotr4888, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”