[S4-2.2T AAN] Cewki zapłonowe

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Kazikboy pisze:czy jak wiekszy weteran radzi ginie prad na cewkach
Kol. trusiek ma taką samą wiązkę pod TFSI jak Ty Paweł :mrgreen: .
trusiekeu
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2013-10-30, 20:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: trusiekeu »

Dzisiaj odebrałem auto od mechanika co dziwne mechanik sam nie wie co się dzieje. Mowił ze koleś z salonu audi podłączył komputer pod niego i nie bylo zadnego błędu. Ja podpialem to mialem bład sondy lambda i przepływomierza. Usunąłem błedy , wyruszyłem na przejażdżke ale po trasie znowu auto sie odcieło i bylo slychac przekaznik pod kierownica. W przyszlym tyg ma wrocic kumaty mechanik to moze on to ogarnie bo ja jestem zielony.

[ Dodano: 2014-05-28, 21:14 ]
Chciałem dopisać ze problem wystepuje na gorącym silniku. I zastawia mnie to pikanie z przekaźników pod kierownica. Czy to ten czarny czy szary?
Trusiekeu
trusiekeu
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2013-10-30, 20:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: trusiekeu »

Po przerwie stwierdzam, że te auta są dla mechaników czarną magią. Czterech mechaników i nikt nie może stwierdzic co jest. Jutro sprawdze jeszcze przekaźnik pod kierownica tzn. przeloże inny może coś się zmieni no ale jutro bedę miał czas to sie przez weekend pobawie. Dziś byłem sie przejechac i przejechałem pare km już miałem banana na twarzy kiedy znów mi odcieło i na pb i na lpg. Podejrzewam, że może świece nie wytrzymuja turbiny i tak sie dzieje bo dziwne ze na pb i na lpg dzieje sie to samo. Jutro zaczynam wszystko od poczatku:(
Trusiekeu
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

niestety obługi tego silnika trzeba się nauczyć i dużo sprawdzać manualnie
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Eminencja
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stalowa Wola

Post autor: Eminencja »

no niestety przeważnie tylko własciciele tych aut sa w stanie ogarnąć te silniki:P u mnie w mieścinie tylko jeden mechanik, właściciel serwisu VAG który sam kiedyś miał piekną s6 w miare ogarnia te silniki :P poszukaj gdzieś kogoś kto ma podobny silnik i popodmieniaj kilka podejżanych części, metoda prób i błędów.
Jest 2.2, jest zabawa :D
trusiekeu
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2013-10-30, 20:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: trusiekeu »

Witam czy ktoś mogłby zerknąć na wtyczki do cewek? mam taki problem bo nie mogę a raczej nie wiem jak podpiąć stare cewki. Tu sa zdjecia jakie maja stare cewki :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ede ... 4f58d.html
a tu zdjecie wtyczek jakie mam w aucie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f08 ... 4205c.html
a to zdjecie wtyczek nowych cewek:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ff ... 9b75e.html
Trusiekeu
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

trusiekeu, przewód zakończony oczkiem pod śrubę dekla wałków rozrządu, wtyczka bez środkowego pinu do wtyczki 3pin +12V na grodzi silnika, reszta wg. opisu który podesłałem mailem.
trusiekeu
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2013-10-30, 20:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: trusiekeu »

Czy posiada ktoś zdjęcie jak podłączone były stare cewki? Bo mi sie wtyczki nie zgadzają ;/ i czy przy starych cewkach tak samo był kabel zakończony oczkiem? bo jest oderwany od reszty nie wiem gdzie on był przymocowany i gdzie sie konczył;/
Pojechałbym do mechanika który mi to rozbierał i zakładał nowe cewki ale niestety po tym jak oblał warsztat benzyna , auta , siebie i groził że podpali benzyne, uciekł do pl i nie ma juz z nim kontaktu :/ Myślałem,że takie rzeczy to tylko na filmach :)
Trusiekeu
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/15284.phtml

http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/52184.phtml

http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/83633.phtml

Źródło : www.google.pl

Opisany problem przerywania przekaźnika pompy paliwa :

http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/22583.phtml

Teraz ode mnie jako osoby zamieszanej : nie zadałeś sobie nawet trudu poszukania tego o czym Ci pisano / pisałem tutaj, na mailu żądając gotowego rozwiązania problemu. AAN to "trudny" przeciwnik zwłaszcza jak podrutowany. Tłumaczenie, że mechanik jest d..a i nie daje rady ... hmm ... może zmienić na mechaniora starszej daty któremu na lata świetności zawodowej przypadały właśnie C4'ki ?.

Proszę Cie przeczytaj od deski do deski te linki a masa pytania automatycznie zyska odpowiedź a Ty tor poszukiwania potencjalnej usterki :ok: .

Aha.. i jeśli masz możliwość to nagraj i wrzuć filmik z tego jak auto się zachowuje, zarejestruj zachowanie tego przekaźnika i jakiś fragment tego jak silnik pracuje, jakaś przygazówka ...
Ostatnio zmieniony 2014-06-10, 20:07 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”