[100-2.3 AAR] Ukręcony wałek rozrządu
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Koniec OT. Myślę że kolega został poinformowany wystarczająco.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-12-23, 17:59
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielce
Witam. Głowica została sciągnieta. Jestem zaskoczony, przepalona uszczelka pod głowicą oraz przepalona głowica pomiedzy 4 a 5 cylindrem. Szczelina 1 cm szerokosci i prawie 1 cm głębokości. Czy wie ktos czy opłaca sie spawać tą głowice? oddałem ją znajomemu i mówi ze będzie ciężko coś z niej jeszcze zrobic
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
Jak masz magika który to wszystko ogarnie, to naprawiaj
Mowa o sprawdzeniu płaszcza, jeżeli coś potrzeba pospawać, to pospawać(nie pokleksować), splanować(jeśli będzie z czego), wałek wyosiować i montować na blok.
Oczywiście blok do sprawdzenia liniałem(też może być krzywy).
Szklanki dawaj nowe, zawory po gongu napewno je wbiły.
Ps. Mojej głowicy po zerwanym pasku rozrządu, nie dało się reanimować. Ktoś ją wcześniej "naprawiał" po zerwanych górach od szklanek(napawanie dziur i obróbka kamieniem na wiertarce) i była mocno spękana. Kupiłem sam korpus, nowe prowadnice, popychacze, uszczelniacze, zawory, mój wałek rozrządu+osiowanie.
Troche kosztowało,, ale było warto:) Silnik chodzi jak zegarek
Mowa o sprawdzeniu płaszcza, jeżeli coś potrzeba pospawać, to pospawać(nie pokleksować), splanować(jeśli będzie z czego), wałek wyosiować i montować na blok.
Oczywiście blok do sprawdzenia liniałem(też może być krzywy).
Szklanki dawaj nowe, zawory po gongu napewno je wbiły.
Ps. Mojej głowicy po zerwanym pasku rozrządu, nie dało się reanimować. Ktoś ją wcześniej "naprawiał" po zerwanych górach od szklanek(napawanie dziur i obróbka kamieniem na wiertarce) i była mocno spękana. Kupiłem sam korpus, nowe prowadnice, popychacze, uszczelniacze, zawory, mój wałek rozrządu+osiowanie.
Troche kosztowało,, ale było warto:) Silnik chodzi jak zegarek
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
-
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2013-12-23, 17:59
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kielce
Witam ponownie. Głowica pospawana, splanowana, wymienione wszystkie szklanki, dotarte gniazda zaworowe, wymienione zawory, ale niestety stanąłem na uszczelce głowicy. Mianowicie zakupiłem uszczelkę i niestety nie posiada ona odpowiedniej ilości otworów na kanały wodne. Co z tym zrobić ? Czy mogę zakładać taką uszczelkę? Oto zdjęcie głowicy oraz uszczelki.
Ostatnio zmieniony 2014-01-19, 11:14 przez Dariusss, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Najlepiej w ogóle wymienić uszczelkęDariusss pisze:Co z tym zrobić ?
Zakładać albo dla spokoju ducha nawiercić sobie te brakujące otwory. Kiedyś to samo przerabiałem w 1.9D R4. Czy te otwory były nawiercone czy nie, praktycznie to nie wpływało na temp ani nagrzewanie silnika.
To jest materiałowa uszczelka nie metalowa? Jak materiał to tym bardziej sobie nawierć gdzie ich nie ma.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
No to przymierz na głowice nową uszczelke i zobacz czy kryją sie kanały wodne te duże i małe między cylindrami, zwróć też uwage na kanał zasilający głowice w olej.
Jak sie pokrywają to montuj głowice zgodnie z instrukcją załączoną do uszczelki.
Sprawdź blok pod względem odkształceń, dobrze wyczyść przed ponownym składaniem, przegwintuj dziury pod szpilki,wydmuchaj z nich syf po poprawieniu gwintów,resztki oleju i płynu chłodniczego.
I nie ma bata- musi być okej
Jak sie pokrywają to montuj głowice zgodnie z instrukcją załączoną do uszczelki.
Sprawdź blok pod względem odkształceń, dobrze wyczyść przed ponownym składaniem, przegwintuj dziury pod szpilki,wydmuchaj z nich syf po poprawieniu gwintów,resztki oleju i płynu chłodniczego.
I nie ma bata- musi być okej
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)