Dobre ceny masz kolego Przeważnie jest drożej, ori 400+, kpl TFSI ~500kk84 pisze:Ori cewka - 350PLN. Komplet TFSI - 400PLN. Zastanów się na przyszłość.
[S6-2.2T AAN] Szarpie, nie pali na wszystkie gary po wymiani
-
- Mechanik
- Posty: 107
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zielona Góra
witam
Problem wydaje się być rozwiązany, zmniejszenie przerwy na świecach pomogło.
Najwyraźniej ma to znaczenie bo auto pracuje poprawnie....
Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego to pomogło, piszcie bo z tego co wiem to przerwy na nowej świecy zmieniać się nie powinno (no chyba, że jest to komarek )
Pozdrawiam.
Problem wydaje się być rozwiązany, zmniejszenie przerwy na świecach pomogło.
Najwyraźniej ma to znaczenie bo auto pracuje poprawnie....
Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego to pomogło, piszcie bo z tego co wiem to przerwy na nowej świecy zmieniać się nie powinno (no chyba, że jest to komarek )
Pozdrawiam.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Już ci pisałem.gruby pisze:Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego to pomogło, piszcie bo z tego co wiem to przerwy na nowej świecy zmieniać się nie powinno
Może cewka ci pada od, jakby nie było, bardziej wymagających świec z większą szczelną, większej energii trzeba na wyładowanie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 107
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zielona Góra
kk84, wiem wiem ale w ferworze walki zapomniałem o sugestii kolegi J.A.G,
no nic, pozostaje mi zatem czekać aż osłabiona cewka odmówi posłuszeństwa, oby jak najpóźniej
no nic, pozostaje mi zatem czekać aż osłabiona cewka odmówi posłuszeństwa, oby jak najpóźniej
Ostatnio zmieniony 2014-01-11, 19:05 przez gruby, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
kolega czekał aż olej w silniku przestanie spełniać swoją funkcję.. co jakiś czas się zastanawiał czemu silnik pracuje coraz głośniej.. i czy karteczka z ostatniej wymiany oleju sugeruje przy jakim przebiegu był olej zmieniany czy przy jakim ma zmienić. Efekt? Silnik w toyotce pierdyknął 200km od domu. Powrót z wyjazdu na lawecie bezcenny
-
- Mechanik
- Posty: 107
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zielona Góra
no kurcze nie wiem która siadakk84 pisze:To jak czekanie na torze na nadjeżdżający pociąg .gruby pisze:pozostaje mi zatem czekać aż osłabiona cewka odmówi posłuszeństwa
Jak padnie - daj znać - mam ostatnie 2 sztuki pozostałe po konwersji
a ile chcesz za te 2 ostatnie? może kupił bym od Ciebie żeby sobie na półce leżały bo jak któraś padnie to będzie panika
[ Dodano: 2014-01-13, 00:59 ]
Mareek, ja takiego dylematu to nie mam z padniętą cewką silnik raczej kopyt nie wystawi
-
- Mechanik
- Posty: 107
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zielona Góra
biorąc się za szukanie uszkodzonej cewki chciał bym wiedzieć jaka jest kolejność zapłonów w silniku AAN...
znalazłem cos takiego http://autowiedza.republika.pl/silniki_ ... lindr.html
i cos takiego http://pl.wikipedia.org/wiki/R5_(silnik)
Dwie sprzeczne teorie... w pierwszym linku można wyczytać, że kolejność zapłonów to 1-2-4-5-3; natomiast w drugim 1-3-5-4-2
Która teoria jest prawdziwa?
znalazłem cos takiego http://autowiedza.republika.pl/silniki_ ... lindr.html
i cos takiego http://pl.wikipedia.org/wiki/R5_(silnik)
Dwie sprzeczne teorie... w pierwszym linku można wyczytać, że kolejność zapłonów to 1-2-4-5-3; natomiast w drugim 1-3-5-4-2
Która teoria jest prawdziwa?