[S6-2.2T AAN] Szarpie, nie pali na wszystkie gary po wymiani

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kk84 pisze:Ori cewka - 350PLN. Komplet TFSI - 400PLN. Zastanów się na przyszłość.
Dobre ceny masz kolego :-P Przeważnie jest drożej, ori 400+, kpl TFSI ~500
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

witam
Problem wydaje się być rozwiązany, zmniejszenie przerwy na świecach pomogło.
Najwyraźniej ma to znaczenie bo auto pracuje poprawnie....
Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego to pomogło, piszcie bo z tego co wiem to przerwy na nowej świecy zmieniać się nie powinno (no chyba, że jest to komarek :-D )
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

gruby pisze:Jeżeli macie jakieś pomysły dlaczego to pomogło, piszcie bo z tego co wiem to przerwy na nowej świecy zmieniać się nie powinno
Już ci pisałem.
Może cewka ci pada od, jakby nie było, bardziej wymagających świec z większą szczelną, większej energii trzeba na wyładowanie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Problem rozwiązany, to się liczy. Ale też trzeba dokładnie czytać i analizować co piszą inni :idea:
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

kk84, wiem wiem ale w ferworze walki zapomniałem o sugestii kolegi J.A.G,
no nic, pozostaje mi zatem czekać aż osłabiona cewka odmówi posłuszeństwa, oby jak najpóźniej :-P
Ostatnio zmieniony 2014-01-11, 19:05 przez gruby, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

gruby pisze:pozostaje mi zatem czekać aż osłabiona cewka odmówi posłuszeństwa
To jak czekanie na torze na nadjeżdżający pociąg :-P.
Jak padnie - daj znać - mam ostatnie 2 sztuki pozostałe po konwersji :ok:
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

kolega czekał aż olej w silniku przestanie spełniać swoją funkcję.. co jakiś czas się zastanawiał czemu silnik pracuje coraz głośniej.. i czy karteczka z ostatniej wymiany oleju sugeruje przy jakim przebiegu był olej zmieniany czy przy jakim ma zmienić. Efekt? Silnik w toyotce pierdyknął 200km od domu. Powrót z wyjazdu na lawecie bezcenny :D
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

kk84 pisze:
gruby pisze:pozostaje mi zatem czekać aż osłabiona cewka odmówi posłuszeństwa
To jak czekanie na torze na nadjeżdżający pociąg :-P.

Jak padnie - daj znać - mam ostatnie 2 sztuki pozostałe po konwersji :ok:
no kurcze nie wiem która siada :-P

a ile chcesz za te 2 ostatnie? może kupił bym od Ciebie żeby sobie na półce leżały bo jak któraś padnie to będzie panika ;-)

[ Dodano: 2014-01-13, 00:59 ]
Mareek, ja takiego dylematu to nie mam :-P z padniętą cewką silnik raczej kopyt nie wystawi ;-)
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

gruby, PW ;)
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

biorąc się za szukanie uszkodzonej cewki chciał bym wiedzieć jaka jest kolejność zapłonów w silniku AAN...
znalazłem cos takiego http://autowiedza.republika.pl/silniki_ ... lindr.html
i cos takiego http://pl.wikipedia.org/wiki/R5_(silnik)

Dwie sprzeczne teorie... w pierwszym linku można wyczytać, że kolejność zapłonów to 1-2-4-5-3; natomiast w drugim 1-3-5-4-2
Która teoria jest prawdziwa? :-/
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

gruby, to masz kolejną zagwostkę :



1 - 4 - 2 - 5 - 3 :-P
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

kk84, hehe no fajnie :-P
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Dla 3B jest na pewno 1-2-4-5-3
Wątpię by w AAN się coś zmieniło.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”