[100-2.3 AAR] Nie pracuje na benzynie, na LPG tak.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
hihan
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2013-11-04, 17:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowa ruda

Post autor: hihan »

tomi308 pisze:Zostaw wszystko w orginale,a co do strzałów to tak jak pisałem przeglądnij cały układ zapłonowy bo tam pewno będziesz miał jakiś problem.
no sprawdziłem , to swiece i zapłon sie przestawił Dzieki Tomi mysle ze na benzynie juz bedzie ok i jeszcze jedna sprawa mam wył dyfer tylniego i jak go włączam i dam mu wiecej gazu wylaczy sie to normalne ??
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Tylni dyfer nie wyłącza się od obrotów a raczej od prędkości ok 25 na godzinę...
Awatar użytkownika
hihan
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2013-11-04, 17:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowa ruda

Post autor: hihan »

Key100l pisze:Tylni dyfer nie wyłącza się od obrotów a raczej od prędkości ok 25 na godzinę...
i to normalnie jest ?? wole zapytac niz wieecie :P no i ta odma , gdzie sie dokładnie znajduje , i chce kupic czesci swiecie , kopułke, filtr powietrza, paliwa , oleju, olej i taka gume od filtra powietrza i od spalin bo urwana jest . to filtr oleju kupuje z K'N a inne jakie marki byscie Mi polecili ?? i jaki olej bo wiem ze 10 w40 i raczel półsyntetyk

[ Dodano: 2013-11-06, 21:33 ]
i Czy opłaca sie w audi montowac kompreesor ??
Awatar użytkownika
hihan
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2013-11-04, 17:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowa ruda

Post autor: hihan »

a kto by mógł pospawać rure wydechowa ?? i sprawdzic wał ?
Awatar użytkownika
zbych_zoledz
Adept
Adept
Posty: 10
Rejestracja: 2011-06-29, 17:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław /Sobótka

Post autor: zbych_zoledz »

picek pisze:
J.A.G pisze:Na mieszalniku mocniejszy strzał w dolot niszczy bezpowrotnie klapę i rozdzielacz
na te 370 ty.km był tylko jeden jedyny strzał do którego sam doprowadziłem dłubiąc przy zapłonie.strzał uwidocznił się tylko tym że opaliło trochę wygłuszenie maski,,jeśli bym nie dłubał strzału nie było by do dzisiaj...mam na gumie przepływki klapkę wybuchową także tylko zgasł,ale odpalił normalnie...a dlaczego co trzeci temat to problem,,bo wzięli byście wyjebali dolną krańcówkę z przepustnicy,obroty ustawili śrubka i było by po problemie...a druga sprawa..paliwo z rozdzielacza nie znika w pięć minut,,więc jeśli raz na dwa dni pozwoli się trochę pochodzić na jałowych obrotach to nic się nie stanie..mam to auto już szósty rok,wiec i rozdzielacz powinien być któryś,a nie jest.
bo wzięli byście wywalili dolną krańcówkę z przepustnicy,obroty ustawili śrubka i było by po problemie ...mogl bys wiecej opisac na ten temat na priv ??

Panuj kolego nad słownictwem. J.A.G
Ostatnio zmieniony 2013-12-14, 22:10 przez zbych_zoledz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

zbych_zoledz, _przywitajsie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”