[S6-2.2T AAN] Stroker
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
[S6-2.2T AAN] Stroker
Tak więc budowę strokera uznaję za ropoczętą
Tak wygląda dawca bloku i układu tłokowo korbowego : 2.5 TDI AAT 115KM
W planach :
1. Rozwiert na średnice tłoka 83mm (pojemność około 2.7), tłoki z VR6, st. spr. 8:1
2. Mocniejsze kute korbowody 154mm
3. Poskładać i stroić
Osprzęt pozostaje z benzyny, ECU tak samo - Motronic.
Celujemy ostro, 500+
Tak wygląda dawca bloku i układu tłokowo korbowego : 2.5 TDI AAT 115KM
W planach :
1. Rozwiert na średnice tłoka 83mm (pojemność około 2.7), tłoki z VR6, st. spr. 8:1
2. Mocniejsze kute korbowody 154mm
3. Poskładać i stroić
Osprzęt pozostaje z benzyny, ECU tak samo - Motronic.
Celujemy ostro, 500+
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
J.A.G, prościej R5 T
ogólnie ciekawe to jest ale jakoś chyba nie na moje nerwy by bylo dobrze że daleko mamy do siebie bo bym zapewne mógł sie zameldować u ciebie
ogólnie ciekawe to jest ale jakoś chyba nie na moje nerwy by bylo dobrze że daleko mamy do siebie bo bym zapewne mógł sie zameldować u ciebie
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
a jak tak trochę pytanie dla laików.. bo fajnie że cos nowego się dzieje Zmuszacie mnie abym włączał google i czytać co dokładnie oznacza wasze dziwne oznaczenia... stoker - czyli zwiększanie pojemności silnika... I tu mam pytanie dlaczego idzie kadłub od AAT ? Można tak ? Czy jego parametry są inne niż blok AAN ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
AAN ma skok 86.4mm, AAT (ten sam blok co AEL) ma skok tłoka 95.6mm. Jest równie mocny (przecież oba to odlewy żeliwne) co AAN'owy ale o 1cm wyższy .Casian pisze:dlaczego idzie kadłub od AAT ? Można tak ? Czy jego parametry są inne niż blok AAN ?
Trik też polega na tym, że charakterystyka momentu takiej konstrukcji jest inna.
Będzie też powiększana średnica cylindra pod tłoki z ABV (2.9 VR6, 82mm średnicy).
Uszczelka głowicy P&P, głowica AAN'owa P&P po powiekszeniu otworów na śruby od AEL/AAT, miska olejowa z ogranicznikiem fali olejowe P&P ..............
Generalnie trafił mi się dobry silnikowy dawca, jak się okazało remontowany wcześniej
- Eminencja
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stalowa Wola
Człowiek spokojnie wchodzi sobie na forum popatrzeć co sie ciekawego dzieje, a tu jakaś Pornografia z samego rana Dlaczego nikt nie reaguje?
A tak serio to czekam na dokładne zdjęcia i opis co, gdzie, jak poco i dlaczego. Jedyne czego moge życzyć w tym projekcie to niech moc będzie z Tobą
A tak serio to czekam na dokładne zdjęcia i opis co, gdzie, jak poco i dlaczego. Jedyne czego moge życzyć w tym projekcie to niech moc będzie z Tobą
Jest 2.2, jest zabawa
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Eminencja, to tylko wstęp do zabawy . Wolnymi chwilami będę działał przy projekcie. Zastanawiam się, czy nie odpuścić sobie rozwiertu i tłoków z ABV - odpadnie kilka wydatków. Wykorzystałbym wtedy tłoki z diesla po wyfrezowaniu niecki w miejscu komory spalania. Dieslowskie tłoki mają cholernie dużo "mięsa" ponad sworzniem którego de facto obsada też jest cholernie masywna.
Jednak kij ma też drugi koniec - masa takiego tłoka w połączeniu z szybkobieżnością benzyny wygeneruje spore siły i coś może nie wytrzymać .
Także tłoki do obróbki i odchudzania i szukać korb pod wał AAT/AEL.
Kutych rzecz jasna
Jednak kij ma też drugi koniec - masa takiego tłoka w połączeniu z szybkobieżnością benzyny wygeneruje spore siły i coś może nie wytrzymać .
Także tłoki do obróbki i odchudzania i szukać korb pod wał AAT/AEL.
Kutych rzecz jasna
Ostatnio zmieniony 2013-10-28, 09:46 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Kamyk,
JNL znam to . W sieci jak na lekarstwo materiałów i danych co do budowy takich Chimer, jakby każdy chciał tą wiedzę do grobu zabrać , owszem coś tam można znaleźć ... No ale.
Korby są :
http://www.ebay.de/itm/Audi-2-5-2-6-STR ... 1091747507
Tłoki też się znajdą, albo AAN (i pokrewne) albo obróbka tych z dawcy.
JNL znam to . W sieci jak na lekarstwo materiałów i danych co do budowy takich Chimer, jakby każdy chciał tą wiedzę do grobu zabrać , owszem coś tam można znaleźć ... No ale.
Korby są :
http://www.ebay.de/itm/Audi-2-5-2-6-STR ... 1091747507
Tłoki też się znajdą, albo AAN (i pokrewne) albo obróbka tych z dawcy.
- Mlody
- Mechanik
- Posty: 228
- Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
to auto ma nierozwiercany blok z 2.5 tylko cwaniaczki coś porobili z tłokiem. Krzysiek jest sens to rozwiercać? Bedzie i takbardzo mocna eska. JA bym pomyślał nad tłokami z 2.5 bo faktrycznie jesttam sporo ciała. Powiedz jak się mają wagi poszczególnych elementów, Bloki mniej wiecej to samo, Wały? i jak tłoki?
GEKON Quattro
- Kamyk
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
- Imię: Kamil
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Ostrów Maz
- Płeć:
Gdybyś chciał żeby było łatwo to byś wpakował silnik np. VR6 i dokupił w USA gotowy KIT 400+ temat znany jak przydrożna panienka, a w internecie materiałów w opór.kk84 pisze:Kamyk,
JNL znam to . W sieci jak na lekarstwo materiałów i danych co do budowy takich Chimer, jakby każdy chciał tą wiedzę do grobu zabrać , owszem coś tam można znaleźć ... No ale.
No ale przecież nie chodzi o to by pochwalić się n-tym mocnym vr6, a jedna z kilku na świecie " Chimer". niby detal ale satysfakcja bez porównania moim zdaniem. Szczerze trzymam kciuki
P.S. Niech mi ktoś znowu napisze, że AAT/AEL przy 450NM puszcza korby bokiem itp itd, jak z tego co ja tu czytam to jednostki pancerne:P No może te korby faktycznie lepiej zakuć, ale pozatym? ciężkie, grube, mocne:)
Ostatnio zmieniony 2013-10-28, 14:15 przez Kamyk, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Mlody, Masowo AAT i bebechy są cięższe ... korbowody nieznacznie - są dłuższe o 10mm od AAN, tłok masywniejszy, sworzeń też wygląda na cięższy, wał korbowy - wykorbienie prawie 10mm większe, blok wyższy.
Na oko sam silnik może być z 5 - 8 kg cięższy i to wszystko.
Tłoki z AAT/AEL jak już napisałem, są ciężkie a masa to największy wróg.
Sprawa do przemyślenia, niby materiał tłoków ten sam co w PB. Zapuszczę wici i rozeznam się co do obróbki tłoków.
Kamyk, VR6 jest git ale oklepany . Korby może i słabe ale naprawdę, blok jest MASYWNY. W zasadzie największy wydatek to kute korby . Dać do wyważenia, tłoki obrobić, płaszczyznę bloku "liznąć" i takie tam. Blok pomaluje na ciemno zielono hehe, a co !.
Na oko sam silnik może być z 5 - 8 kg cięższy i to wszystko.
Tłoki z AAT/AEL jak już napisałem, są ciężkie a masa to największy wróg.
Sprawa do przemyślenia, niby materiał tłoków ten sam co w PB. Zapuszczę wici i rozeznam się co do obróbki tłoków.
Kamyk, VR6 jest git ale oklepany . Korby może i słabe ale naprawdę, blok jest MASYWNY. W zasadzie największy wydatek to kute korby . Dać do wyważenia, tłoki obrobić, płaszczyznę bloku "liznąć" i takie tam. Blok pomaluje na ciemno zielono hehe, a co !.