[S6-2.2T AAN] na goracym silniku gasnie po ostygnieciu odpal
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Wszystko rozumiem, jeśli czas i kasa pozwoli, to szukaj czujnika wałka rozrządu tzw Hall - jak wskazał Cyzio. Nie ma sensu kupować cały z podstawą aluminiową.
[ Dodano: 2013-10-26, 22:00 ]
[ Dodano: 2013-10-26, 22:00 ]
I tu się mylisz. Do odpalenia Motronic potrzebuje sygnałów z tych trzech czujników. Jak już silnik pracuje i padnie G40 to ECU jest w stanie, po otrzymaniu sygn z G4 , nadal pracować z wyliczenia matematycznego położenia wałka. Jednak do ponownego uruchomiana wymagane są te 3 sygnały.edd pisze:Tylko że aan do podpalenia nie potrzebuje wszystkich czujników
Ostatnio zmieniony 2013-12-21, 22:38 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-08-17, 08:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warmia
Dokładnie. Padły czujniki położenia wału G28 szary i czarny. Pasują od większości modeli, np. 2.8 AAH. Różnią się jedynie długością przewodu.kk84 pisze:Cyzio, bembro, J.A.G, wymieniamy G4, G28 i G40. Jeżeli nadal robi numery z gaśnięciem - szukamy dalej.
bembro, po wymianie tych trzech auto na 1000% nie zrobi Ci takie numeru, że zgaśnie, koszty cóż ... stać na konia to i na kowala też trzeba mieć
Miałem to samo w 4.2. Nagrzany silnik nie chciał odpalać po zgaszeniu. Musiałem czekać aż ostygnie i palił od strzała.
Najpierw kupiłem używki z allego, ale okazały się jeszcze gorsze niż moje. Silnik gasł sam po nagrzaniu. Później wykręciłem u Buttrebeana z jakiegoś V6 2.6/2.8 i problem zniknął. Jeżdżę tak do dziś od ok pół roku.
Zwróć uwagę, aby metalowa część czujnika nie kręciła się dookoła.
Wymiana czujników powinna pomóc
Audi V8 4.2 quattro
Audi Coupe 2.8 quattro
Audi A4 B5 Avant 1.8 Turbo quattro
Audi Coupe 2.8 quattro
Audi A4 B5 Avant 1.8 Turbo quattro
- bembro
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-08-27, 15:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podkarpacie
witam ponownie.. panowie wymienilem obydwa czujniki na kole zamachowym i czujnik temp. z tylu glowicy a problem nie znikl.. teraz jestem zagranica wiec nic nie dam rady robic przy mojej esce..ale chcialem sie zorientowac jak wy to widzicie czy wymiana czujnika na walku powinna pomoc?? czy lepiej odstawic ja do jakiegos magika?? idzie zima a quattro stojace w garazu to karygodne:) Pozdrawiam
- Danieles
- Mechanik
- Posty: 187
- Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
- Imię: Daniel
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Malbork / Macroom
Nie wiem czy problem rozwiązany( ten sam silnik) bo to było dawno i odgrzewam kotleta ale miałem ten sam problem z tym ze na sam przód padła mi cewka na jednym cylindrze jak wracałem do domu , jechałem na 4 jakieś 20 kilometrów i potem objawy takie jak tu opisywane.
Pod nogami pasażera są bezpieczniki termiczne i ten właśnie padł, po wymianie bezpiecznika problem znikł.
Pod nogami pasażera są bezpieczniki termiczne i ten właśnie padł, po wymianie bezpiecznika problem znikł.
- bembro
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2013-08-27, 15:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podkarpacie
witam braci po dłuższej przerwie . ten temat z czujnikami został ogarnirty ..czyli cujnik walka wymienilem i ok.. ale tak teraz mam inny problem moja esa jak sie zagrzeje to skacza jej obroty i zaczyna dymic mysle ze przeplywka nie padla bo i tak jakies 3 lata temu wymienilem na nowa..a po podpieci pod kompa zadnych bledow nie pokazuje ale sprawdzilem temperature zasysanego powietrza i jest zawyzona bo temperatura powietrza ma 20 st a vagu pokazuje jakies 36 do 40 a nawet i wiecej bo dzis 60 st.. co to moze byc ??
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To może być niestety ciepły silnik...
Chyba nie myślisz że te 20*C zanim przejdzie kilometr rur ukł. dolotowego z gorącym kolektorem aluminiowym na końcu, w którym siedzi ów czujnik, nadal będzie miało 20*C? 40, 50 a i 60 to nie problem na postoju.
Chyba nie myślisz że te 20*C zanim przejdzie kilometr rur ukł. dolotowego z gorącym kolektorem aluminiowym na końcu, w którym siedzi ów czujnik, nadal będzie miało 20*C? 40, 50 a i 60 to nie problem na postoju.
Ostatnio zmieniony 2014-07-29, 21:18 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13