[S4-2.2T AAN] Temperatura silnika 2,2 T
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
A ty kolego na podstawie czego stwierdzasz, że motornia się przegrzewa? ECU, klima czy zegar temp w liczniku?
Skoro wentylator się nie włącza a po włączeniu klimy tak i temp ci spada to jednoznacznie wskazuje na niedomaganie wisko i skasztaniony termowłącznik w chłodnicy.
Wisko niby nowe, więc powinno wyrabiać z chłodzeniem, nawet latem ani razu mi nie włączył się el wentylator sam z siebie bez klimy, samo wisko schładza silnik.
Skoro wentylator się nie włącza a po włączeniu klimy tak i temp ci spada to jednoznacznie wskazuje na niedomaganie wisko i skasztaniony termowłącznik w chłodnicy.
Wisko niby nowe, więc powinno wyrabiać z chłodzeniem, nawet latem ani razu mi nie włączył się el wentylator sam z siebie bez klimy, samo wisko schładza silnik.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
w Setkach jest przekłamanie u mnie jest praktycznie na 100*C i włacza się wiatrak a klimatronic pokazuje 96*C jak już wejdziesz w dane na klimatronika to kanał 51 odpowiada za temperature cieczy
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Sprawdź najpierw na ECU jaką masz temp. przecież wskaźnik może się popsuć. A masz LPG? bo z LPG mi większą temperaturę łapie a raz nawet mi rurę wodną rozwaliło, ale to też była wina zasyfionej chłoodnicy.
Po wymianie chłodnicy temperatura w normie, moc jakby większa i spalanie spadło.
Zacznij od sprawdzenia temp. na Vagu
Po wymianie chłodnicy temperatura w normie, moc jakby większa i spalanie spadło.
Zacznij od sprawdzenia temp. na Vagu
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było