[S4-2.2T AAN] Temperatura silnika 2,2 T

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Nie pomogło.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

A ty kolego na podstawie czego stwierdzasz, że motornia się przegrzewa? ECU, klima czy zegar temp w liczniku?
Skoro wentylator się nie włącza a po włączeniu klimy tak i temp ci spada to jednoznacznie wskazuje na niedomaganie wisko i skasztaniony termowłącznik w chłodnicy.
Wisko niby nowe, więc powinno wyrabiać z chłodzeniem, nawet latem ani razu mi nie włączył się el wentylator sam z siebie bez klimy, samo wisko schładza silnik.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Na podstawie wskaźnika na desce. Na klimatroniku jak sprawdzić? Na zegarze temperatura pokazuje koło 100 stopni, czasem i ponad, ale właśnie elektryczny się nie włącza.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

w Setkach jest przekłamanie u mnie jest praktycznie na 100*C i włacza się wiatrak a klimatronic pokazuje 96*C jak już wejdziesz w dane na klimatronika to kanał 51 odpowiada za temperature cieczy
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Wisko wymienione, chłodnica wyciągnięta i przeczyszczona. Dzisiaj auto stało odpalone na jałowym biegu, a temperatura cieczy chłodzącej prawie 100 stopni, a na klimatroniku 98 stopni. Uszczelka pod głowicą zrobiona, głowica splanowana...
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Sprawdź najpierw na ECU jaką masz temp. przecież wskaźnik może się popsuć. A masz LPG? bo z LPG mi większą temperaturę łapie a raz nawet mi rurę wodną rozwaliło, ale to też była wina zasyfionej chłoodnicy.

Po wymianie chłodnicy temperatura w normie, moc jakby większa i spalanie spadło.

Zacznij od sprawdzenia temp. na Vagu
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Wymieniłem chłodnicę na nową, czekam tylko na jedną kostkę, i będę wszystko podłączał i sprawdzał sytuację, jak to wszystko wygląda, mam nadzieje, że po wymianie chłodnicy wszystko będzie już w normie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”