[S4-2.2T AAN] Błąd temperatury silnika - kontrolka temp
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
[S4-2.2T AAN] Błąd temperatury silnika - kontrolka temp
Witam moje AAN ma kłopot, po zimie zrobiło się ciepło, po dojściu temperatury do 90*C zapala się w kompie czerwona ikona temperatury no i oczywiście klima nie da się włączyć, poza tym jest ok. Musze nadmienić, że nie mogę podłączyć auta pod komputer przez jakiś czas. Mam nadzieje że ktoś coś podpowie. Dziękuje za podpowiedzi (podejrzewam włącznik w chłodnicy lub elektryczną pompę wody).
Ostatnio zmieniony 2013-04-28, 22:24 przez Marian-m110, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Podłączenie do ECU wiele by dało, wyeliminowac można y było faktyczną temp silnika. Jeśli faktycznie temp jest w porządku, to szwankuje czujnik temp, ten brązowy na 4 pin w kolektorze wodnym.
[ Dodano: 2013-04-28, 22:27 ]
Podłączenie do ECU wiele by dało, wyeliminować można by było wysoką temp silnika. Jeśli faktycznie temp jest w porządku, to szwankuje czujnik temp, ten brązowy na 4 pin w kolektorze wodnym.
[ Dodano: 2013-04-28, 22:27 ]
Podłączenie do ECU wiele by dało, wyeliminować można by było wysoką temp silnika. Jeśli faktycznie temp jest w porządku, to szwankuje czujnik temp, ten brązowy na 4 pin w kolektorze wodnym.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Powinien jeśli temp w chłodnicy przekroczy podaną na nim temp. Są nawet dwubiegowe, załączenie I biegu przy 95*C i II biegu przy 105*C albo coś koło tego.
Morał z tego taki, że jeśli się nie włączają to masz dobrą temp na wskaźniku a coś jest w układzie kontrolki przegrzania a jest ona właśnie w 4pinowym czujniku. Jaki kupiłeś, ori z ASO czy podróbę za 40zł jakiś Topran?
Morał z tego taki, że jeśli się nie włączają to masz dobrą temp na wskaźniku a coś jest w układzie kontrolki przegrzania a jest ona właśnie w 4pinowym czujniku. Jaki kupiłeś, ori z ASO czy podróbę za 40zł jakiś Topran?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Z ASO na pewno by nie szwankował, więc go możesz wyeliminować. Sprawdź ten czujnik w chłodnicy i wisko oczywiście, bo powinno zasuwać jak się auto nagrzeje przy tych temp na zewnątrz.
Może wsko klęka i na raz czujnik w chodnicy, stąd kontrolka przegrzania, tylko czy na pewno wtedy masz równo 90*C na zegarze? Wydaję mi się że ponad i silnik faktycznie się przegrzewa z deka.
Może wsko klęka i na raz czujnik w chodnicy, stąd kontrolka przegrzania, tylko czy na pewno wtedy masz równo 90*C na zegarze? Wydaję mi się że ponad i silnik faktycznie się przegrzewa z deka.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Co do łaczenia poprzez vag spotkałem się już 2 razy z przełamanym kablem diagnostycznym i to zaraz za wtyczka można by przejrzeć te kabelki nie zaszkodzi
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
klimatronic oprócz swojej podstawowej funkcji pełni też rolę mini checka niektórych parametrów samochodu, korzystając ze swoich czujników. Przy pomocy kombinacji przycisków możesz sprawdzić takie rzeczy jak: temp. płynu chłodzącego, obroty silnika, aktualną prędkość.
Temp. płynu sprawdzasz na kanale 51
robi się to tak: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1241
Proszę podawać linki gdy treści jest wyjątkowo dużo. J.A.G
Temp. płynu sprawdzasz na kanale 51
robi się to tak: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1241
Proszę podawać linki gdy treści jest wyjątkowo dużo. J.A.G
Ostatnio zmieniony 2013-05-03, 12:04 przez Pawel27, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
Witam was, piszę co nowego jedna uwaga dla was odnośnie wymiany wiskozy, odkręcamy w lewo zgodnie z obrotami wentylatora, po rozgrzaniu silnika wiskoza schładza auto i wentylator elektryczny nie włączył się to mnie martwi nie wiem czy włącznik nowy ale podróba jest ok czy nie, na krótko po włożeniu zwory włącza się, pozdrawiam was jeszcze jedno pasek wieloklinowy był popękany ale przeżył 19 lat
-
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-04-28, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Włoszczowa
Witam, dzisiaj trochę przycisnąłem gaz ale lekko i kontrolka z temperaturą znowu się zapaliła i jest nadal problem. Zauważyłem że chłodnica od dołu jest letnia i jedyny powód to termostat. Dzisiaj zamówiłem zobaczymy co z tego będzie, stary nagrzewałem w garnku i się również otworzył ale dopiero jak się zaczęła gotować woda .Pozdrawiam MN