[100-2.3 AAR] Obroty biegu jałowego.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

[100-2.3 AAR] Obroty biegu jałowego.

Post autor: KWs »

Witam, czy istnieje mozliwosc regulacji obrotow w AAR?

Moje auto nigdy nie mialo strzalu od gazu, na benzynie jak i na gazie zachowuje sie bardzo dobrze, nie faluje, obroty na zimnym wzrastaja, po rozgrzaniu trzymaja sie sztywno, przy hamowaniu nie opadaja. Jedyny problem to fakt, ze obroty jalowe sa na poziomie 1100. Czy mozna to podregulowac, czy obroty sterowane sa tylko i wylacznie z czujnikow?
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

AAR ma fabrycznie wolne 750obr/min, jak nie masz w przepustnicy śrubki dodatkowego powietrza (nie mylić ze śrubką uchylenia przepustnucy) to raczej jest gdzieś problem elektryczniczny o ile nie ma gdzieś niewielkiej nieszczelnośći
Ostatnio zmieniony 2013-04-28, 11:56 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

A czy mógłbyś pokazać na zdjęciu o którą śrubkę chodzi? Nie chciałbym czasem się pomylić ;).
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

nie mam nic pod ręką, to jest mosiężna śrubka na klucz 6albo7 i ma nacięcie też na śrubokręt, wychodzi z boku przepustnicy, tylko z góry Ci mówię, że nie każda przepsutnica ją ma bo były różne typy
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

Ok, zerkne dzis a jak nie bede mial pewnosci to jeszcze wrzuce fotke :)
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
Awatar użytkownika
gumiss64
Mechanik
Mechanik
Posty: 236
Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PGO

Post autor: gumiss64 »

odepnij kostkę od silniczka krokowego wówczas obroty powinny wzrosnąć a po podłączeniu zmniejszyć się. jeśli nie będzie reakcji to wyjmij go i zalej wd lub nafta, wyplucz i przy okazji sprawdź jego węże czy są nasunięte.
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

Dzięki za pomoc. Teraz ładnie trzyma obroty ~800/min.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
Awatar użytkownika
gumiss64
Mechanik
Mechanik
Posty: 236
Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PGO

Post autor: gumiss64 »

KWs, napisz dokładniej co zrobiłeś czy regulacja, czy czyszczenie. Z pewnością pomoże to w przyszłości osobom borykającym się z takową dolegliwością. :ok:
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

Delikatnie podregulowałem :)
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”