[S4-2.2T AAN] brak zapłonu w silniku 2.2 t

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

kk84,
Dzięki za opis i linki :ok:
Przydało się :ok:

Reasumując - G40 zdechło :-/
II V-ce Mister zlotu `13
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

hm. czy jeżeli nie posiadam bezpiecznika s64 nad komputerem to znaczy że jest on gdzie indziej? s26 jest. pozdrawiam.

[ Dodano: 2013-10-01, 20:15 ]
jest gdzie indziej, a dokładnie po prawej stronie względem ecu pod plastikiem. bezpieczniki całe. auto przestało odpalac po zmianie cewek na tfsi.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

bolec pisze:auto przestało odpalac po zmianie cewek na tfsi.
To masz skasztanioną robotę, albo źle spięte sterowania, czy w ogóle wiązka albo ECU coś dolega.
Jakieś błędy w ECU są?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

bład tylko g28 jak dobrze pamietam, ten przy zgaszonym silniku ma być.
już podłączyłem jedną cewkę na krótko i też nie daje iskry. wiec albo ginie na wiązce albo czujnik albo rozrząd.

Zadbaj o pisownię/GTR34
Ostatnio zmieniony 2013-10-07, 17:54 przez bolec, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”