[100-2.3 AAR] wolne obroty po raz enty :D

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Dlatego pisałem, że to zależy od reduktora i co jest w zestawie.
Jak mam regenerować jakieś Bedini czy małe Tomasetto nowe warte 150zł to wiadomo, że nie będę się pchał w regenerację i zestaw za 50zł.
Jednak jakbyś kupił porządny BRC czy LR IG-1 to byś wiedział o czym mówi Key100l.
Może prościej, nowy IG-1 kosztuje ok 800zł, pytanie - kupiłbyś nowy czy regenerował za 150zł :?:
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Każdy ma swoją rację, ale J.A.G, Dobrze mówi. A jeśli wolne obroty szwankują to ja obstawiam membranę podciśnieniową. Pewnie twarda jak deska i zostaje otwarta przez co zalewa silnik i dopóki się nie rozgrzeje gaśnie :ok:
picek
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gogolin

Post autor: picek »

Jeśli miałbym kupić za te osiemset,a regenerować za sto pięćdziesiąt to nie ma o czym dyskutować.
mam BRC i kupiłem zestaw ORI.
Jednak pomimo to pierwsze minuty pracy na LPG przy zimnym silniku to nierówne obroty,nie pływają ale delikatnie skaczą.
Szczerze mówiąc mam na to wywalone bo wiem ze za chwilkę będzie jak być powinno,ale są użytkownicy których napewno by to drażniło.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”