[100-2.3 AAR] Ustawianie zapłonu-Mit-Prawda.Najlepsza metoda

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Piotr4888
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-01-28, 18:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

[100-2.3 AAR] Ustawianie zapłonu-Mit-Prawda.Najlepsza metoda

Post autor: Piotr4888 »

Otoz chodzi o zaplon, ustawilem zaplon lampa stroboskopowa 15 * wg Hayens. Ale nie jestem do konca przekonany czy oby dobrze ten zaplon zostal ustawiony.
Zastanowila Mnie jedna sprawa, mianowicie srubka z nakretka kontrujaca,regulujaca przepustnice(taki jakby zderzak do regulacji linki gazu)I tak teraz mysle.
1)Czy może ją maksymalnie wykrecić i wtedy krecac kopulka,(nie patrzec na znaki) tylko na obroty tak aby miescily sie ksiazkowo miedzy 650-800obr?
2)Czy patrzeć tylko i wylacznie na znaki na kole a pozniej wkrecic te srube kontrujaca tak aby ustawic obroty miedzy 650-800.
Po co w zasadzie ta sruba jest?Jaka jest ogolna zasada ustawiania zaplonu?

Czy koniecznym jest faktycznie robienie tej zwory na dolnych pinach na zlaczu diagnostycznym?
Ostatnio zmieniony 2013-02-07, 08:34 przez Piotr4888, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”