[100-2.3 AAR] Dziwne pukanie przy 2 tys.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Piotr4888
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-01-28, 18:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: Piotr4888 »

Witam.
Dzis wojowalem z vacum, więc tak faktycznie ten bolec pukał, więc podkladka ratuje.Tym sie zajme na dniach to nie problem. Po zatkaniu wlotu pompy palcem,zasysa dobrze, jak i wąz podcisnienia ktory idzie z serwa. Dmuchalem do Vakum, przepuszcza w jedna strone, jezyk zasysa, zaworki OK.
Kolejna sprawa to słaby hamulec ,wpadał głęboko,ale dobrze sie przyjrzalem i te gumowe krocce w pompie i kolektorze byly sparciale,widocznie gdzies ulatywalo powietrze,gdyz po wymianie na nowe tych gumowych wezykow i odpowietrzeniu hamulce zyleta!!!Jak reka odjal...Teraz to hamuje jak nalezy.:)Pedał rowniez nie twardnieje.
Mierzylem rowniez cisnienie na garach. Wartosci wahaja sie od 11,5 do 12 Bar. Swiece są całe czarne i nie wiadomo czy to olej czy swiece nie przepalają...
Ostatnio zmieniony 2013-02-05, 22:19 przez Piotr4888, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Piotr4888 pisze:Dzis wojowalem z vacum, więc tak faktycznie ten bolec pukał
A ktoś przesądzał o remoncie generalnym, panewkach itd, przecież to tysiące PLN'ów...
Czasem wystarczy wziąć pod uwagę co piszą w necie, może nie koniecznie słuchać i robić od razu, brać do głowy i wyciągać wnioski...

[ Dodano: 2013-02-06, 21:33 ]
Aaa, nie wspominałem żeby wpaść do Olo na zlot i piwem poczęstować? :]
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”