Witam.
Dzis wojowalem z vacum, więc tak faktycznie ten bolec pukał, więc podkladka ratuje.Tym sie zajme na dniach to nie problem. Po zatkaniu wlotu pompy palcem,zasysa dobrze, jak i wąz podcisnienia ktory idzie z serwa. Dmuchalem do Vakum, przepuszcza w jedna strone, jezyk zasysa, zaworki OK.
Kolejna sprawa to słaby hamulec ,wpadał głęboko,ale dobrze sie przyjrzalem i te gumowe krocce w pompie i kolektorze byly sparciale,widocznie gdzies ulatywalo powietrze,gdyz po wymianie na nowe tych gumowych wezykow i odpowietrzeniu hamulce zyleta!!!Jak reka odjal...Teraz to hamuje jak nalezy.:)Pedał rowniez nie twardnieje.
Mierzylem rowniez cisnienie na garach. Wartosci wahaja sie od 11,5 do 12 Bar. Swiece są całe czarne i nie wiadomo czy to olej czy swiece nie przepalają...
[100-2.3 AAR] Dziwne pukanie przy 2 tys.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
A ktoś przesądzał o remoncie generalnym, panewkach itd, przecież to tysiące PLN'ów...Piotr4888 pisze:Dzis wojowalem z vacum, więc tak faktycznie ten bolec pukał
Czasem wystarczy wziąć pod uwagę co piszą w necie, może nie koniecznie słuchać i robić od razu, brać do głowy i wyciągać wnioski...
[ Dodano: 2013-02-06, 21:33 ]
Aaa, nie wspominałem żeby wpaść do Olo na zlot i piwem poczęstować?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13