[100-2.3 AAR] audi nie odpala na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
c702olo.pl
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2013-01-24, 19:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bartoszyce

[100-2.3 AAR] audi nie odpala na benzynie

Post autor: c702olo.pl »

witam. moja audi nie odpala na benzynie. po włączeniu zapłonu słychać pompę paliwa. Proszę o poradę gdzie szukać przyczyny. dodam że na gazie chodzi.
Ostatnio zmieniony 2013-01-25, 10:40 przez c702olo.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
tomi308
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2012-11-26, 22:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: tomi308 »

A miałeś może jakiś ''strzał''?Sprawdź dokładnie cały dolot wszystkie wężyki czy masz to szczelne.
Ostatnio zmieniony 2013-01-25, 12:12 przez tomi308, łącznie zmieniany 1 raz.
c702olo.pl
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2013-01-24, 19:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bartoszyce

Post autor: c702olo.pl »

chodzi oto że ja to autko nabyłem 21 stycznia wraz z usterką i nie wiem jaka była główna przyczyna awarii :-?
Awatar użytkownika
tomi308
Mechanik
Mechanik
Posty: 120
Rejestracja: 2012-11-26, 22:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: tomi308 »

Zrzuć gumę z przepływki i zobacz czy klapa spiętrzająca (blaszka) jest prosta i czy pracuje luźno.
c702olo.pl
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2013-01-24, 19:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bartoszyce

Post autor: c702olo.pl »

witam. właśnie znalazłem taki talerzyk w schowku . po ogłędzinach stwierdziłem że to chyba jest ta klapa spiętrzająca. po zrzuceniu gumy z przepływki brakowało właśnie tego talerzyka . zamontowałem ów element i stał się cud auto odpaliło na benzynce . teraz to już kwestia regulacji.może mógłby ktoś podpowiedzieć w jaki sposób się to reguluje widziałem naklejkę z rysunkiem na tej klapie ale nie wiem o co kaman.pozdrawiam
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

:shock: jakiś dobry mechanior tam działał wcześniej jak wykręcono talerzyk. Samemu raczej ciężko będzie go ustawić. zorientuj się czy gdzieś w okolicy ktoś nie ogarnia KE-Jetronic i zgłoś się na regulacje. Jak chcesz coś zdziałać sam to sprawdz podciśnienia a talerzyk przykręć tak żeby o nic nie wadził podczas podnoszenia.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
c702olo.pl
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2013-01-24, 19:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bartoszyce

Post autor: c702olo.pl »

z tą profesjonalną regulacją może być problem. chodzi mi o dobrego speca ale poszukam ,popytam jeszcze dokładnie obejrzę gumę przepływomierza bo jest na niej taśma izolacyjna więc coś z nią nie halo. a co do talerzyka to myślę tak z 4 stron włożyć szczelinomierze i powinien się tak ustawić by nie haczył i swobodnie się poruszał
Ostatnio zmieniony 2013-02-26, 09:08 przez c702olo.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
picek
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gogolin

Post autor: picek »

jedna kartka z zeszytu,opleść wokół talerzyk i skręcić.
Ustawienie jest banalnie proste,zerknijcie sobie w tematy na Audi 80 klub Polska,jest masę tematów.czy to AAR czy NG.
c702olo.pl
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2013-01-24, 19:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bartoszyce

Post autor: c702olo.pl »

dzięki za podpowiedż na pewno będę próbował.
picek
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gogolin

Post autor: picek »

Kiedy już zakręcisz talerzyk i będzie siedział prawidłowo to tak mówiąc na chłopski rozum....w miejscu gdzie kończy się lej,w najwęższym miejscu jest krawędź,ta w stronę rozdzielacza.Talerzyk powinien znajdować się poniżej tej krawędzi,tam jest chyba coś na tej naklejce 1,1 - 1,9.Tak na te dwa milimetry i powinno być dobrze.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

potwierdzam, ok 2mm poniżej krawędzi leja to jest ustawienie spoczynkowe, warto by też skontrolować skład mieszanki
Obrazek
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
c702olo.pl
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2013-01-24, 19:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bartoszyce

Post autor: c702olo.pl »

dzięki panowie za odpowiedzi tylko temperaturka się podniesie i będę działał.
Pedro669
Adept
Adept
Posty: 49
Rejestracja: 2012-12-19, 22:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pruszków

Post autor: Pedro669 »

Zanim ustawisz to doprowadź lpg i układ zapłonowy do ładu bo jak Ci strzeli to całe ustawienia pójdą na marne
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

eee tam mi przez ostatni rok strzeliło już pare razy i z talerzykiem nic sie nie dzieje :ok:
Może temu że mam poluzowaną opaskę na gumie co zakrywa talerzyk i w momencie strzału zeskakuje ona :-P
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
c702olo.pl
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2013-01-24, 19:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: bartoszyce

Post autor: c702olo.pl »

gaz już wyregulowany świece i kable nowe :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”