[100-2.3 AAR] Kolory kabelkow do wtryskiwacza rozruchowego
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2012-03-30, 21:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Ziemi
[100-2.3 AAR] Kolory kabelkow do wtryskiwacza rozruchowego
koledzy rozpadla mi sie wtyczka do wtryskiwacza rozruchowego, we wtyczce dwa kabelki brazowy i zielono czerwony (chyba), ktory kabelek do ktorego pina w rozruchowym?
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Weź sobie po schemacie zobacz, może skojarzysz z wyglądu http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2. ... tart-valve
PS a czy przypadkiem dla wtryskiwacza nie ma znaczenia gdzie + gdzie - ?
Krzychu gdzie jesteś, poradź
PS a czy przypadkiem dla wtryskiwacza nie ma znaczenia gdzie + gdzie - ?
Krzychu gdzie jesteś, poradź
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2012-03-30, 21:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Ziemi
no ze schematu nic nie wynika, kurde wystarczy zeby ktos u siebie nawet w b3 czy 90 wypial i zobaczyl wtyczke od spodu...J.A.G pisze:Weź sobie po schemacie zobacz, może skojarzysz z wyglądu http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2. ... tart-valve
PS a czy przypadkiem dla wtryskiwacza nie ma znaczenia gdzie + gdzie - ?
Krzychu gdzie jesteś, poradź
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Żebym miał to już bym ci pewną inf przekazał
Szukałem nawet po sieci jakiejś fotki owej kostki i wtryskiwacza ale brak.
Na pewno na samym wtryskiwaczu nie masz w kółkach oznaczonych biegunów? W starszym Volvo kiedyś widziałem że był na wtrysku rozruchowym + i -
Szukałem nawet po sieci jakiejś fotki owej kostki i wtryskiwacza ale brak.
Na pewno na samym wtryskiwaczu nie masz w kółkach oznaczonych biegunów? W starszym Volvo kiedyś widziałem że był na wtrysku rozruchowym + i -
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2012-03-30, 21:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z Ziemi
byc moze mam ale jest w takim miejscu ze bez demontazu nie widac, a zeby wykrecic wtryskiwacz trzeba zdjac gorny kolektow wiec troche bez sensu - ale juz doszedlem pod 1 plus pod 2 masa, dzieki za zainteresowanieJ.A.G pisze:Żebym miał to już bym ci pewną inf przekazał
Szukałem nawet po sieci jakiejś fotki owej kostki i wtryskiwacza ale brak.
Na pewno na samym wtryskiwaczu nie masz w kółkach oznaczonych biegunów? W starszym Volvo kiedyś widziałem że był na wtrysku rozruchowym + i -
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
J.A.G, czy dla przekaźnika ma znaczenie gdzie na cewkę elektromagnesu podasz + a gdzie - ?. Nie . Ale też może być tak, że we wtryskiwaczu mamy elektromagnesik spolaryzowany, wtedy kierunek przepływu prądu (biegunowość) ma znaczenie podstawowe.
Tak więc proponuję trzyma\c się jednolitej nomenklatury i tam gdzie był brąz niech jest brąz a gdzie zielono - czerwony tam zielono - czerwony. Poza tym brąz to pseudo masa (gdyż w C4kowych instalkach i całej reszcie gdzie minus na budzie), de facto to obwód kolektora tranzystora sterującego wtryskiem etc. etc. a inny kolorowy "gorący" to +.
Tak więc proponuję trzyma\c się jednolitej nomenklatury i tam gdzie był brąz niech jest brąz a gdzie zielono - czerwony tam zielono - czerwony. Poza tym brąz to pseudo masa (gdyż w C4kowych instalkach i całej reszcie gdzie minus na budzie), de facto to obwód kolektora tranzystora sterującego wtryskiem etc. etc. a inny kolorowy "gorący" to +.