[S6-2.2T AAN] s6 2.2turbo AAN problem z wolnymi obrotami na

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

cześć
J.A.G, chcę być traktowany poważnie dla tego będę podchodził do tematów poważnie, za wczesniejsze sorry :-)

wracając do tematu
ciśnienie paliwa na wolnych ok 3,5bar po zdjęciu przewodu podciśnienia 4bary

czujnik temp. G62 sprawny (przy okazji sprawdziłem stary czujnik i tez jest ok)

po skasowaniu pozostaje błąd:
00553 Czujnik masy przepływu powietrza – G70

albo jestem nieudacznik albo nie potrafie sprawdzić przepływki, wpinam się i na wtyczce pojawia mi się wszedzie ok 12V

a teraz ciekawostka, odpiąłem na zimnym silniku kostkę od silnika krokowego i się zdziwiłem bo audika odpaliła bez żadnego problemu...
podpinam spowrotem - gasnie
i tak kilka razy sprawdziłem
nagrzeje się podpinam i jest si
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

gruby, przepływomierz możliwe, że wyzionął ducha. Masz kogoś od kogo możesz pożyczyć na podmiankę przepływkę ?.

A krokowca nie zawadzi wyczyścić / przemyć.
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

kk84, i tu jest problem bo niestety nie mam od kogo pożyczyć...

a krokowy już się moczy w nafcie, jest raczej mechanicznie przyblokowany bo brudny jest jak by od nowości nikt tam nie zaglądał

a jeszcze się zapytam czy jest możliowść adaptacji przepływomierza z innego silnika?
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

gruby pisze:czy jest możliowść adaptacji przepływomierza z innego silnika?
ADU, ABY, 3B (nie jestem na 100% pewny). Generalnie każde 2.2T na Bosch Motronic.

Zerknij, może się przydać :

http://s2central.net/ds_G70.html
Ostatnio zmieniony 2012-12-29, 16:22 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Może i przepływomierz masz uszkodzony ale on nie powoduje gaśnięcia. Jak sam zauważyłeś, winny gaśnięć jest krokowy.
Pomiar napięcia mierz na wetkniętej wtyczce do przepływomierza, odsłoń gumowy kapturek z wtyczki/złącza i masz piny na wierzchu. Pierwszy pin licz od str chłodnicy, pomiar między 1 a 3
Pokaż jakieś fotki co ty tam masz :-)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
gruby
Mechanik
Mechanik
Posty: 107
Rejestracja: 2012-12-23, 20:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zielona Góra

Post autor: gruby »

Witam panowie w nowym roku :-)
J.A.G, dajcie mi trochę ogarnąć i na pewno wam pokaże moją śliczotkę :-)

krokowiec przemyty (rezultat jeszcze gorszy) :-D
wymieniłem na nowy, dostałem zamiennik boscha z końcówką 516 za 265zł i powiem wam, że to jest to :-)
przepływki jeszcze nie mierzyłem bo skupiłem swoją uwagę na krokowcu.
jeden problem z głowy ale..... pojawił się kolejny :-P tym razem z hamulcami.... ale o tym w nowym temacie

dziękuję serdecznie wszystkim za pomoc i cenne rady, postarm się odwdzięczyć jak tylko będę mógł :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”